mil:n sivut on sekavat kuin mielisairaan asukkaiden ajatukset. Eli, mikä tämä RUK on? eikö se ole aliupseeri koulu, mutta miksi sitten on erikseen "aliupseeri koululla on oma palsta? Miten rukiin haetaan? Onko alokaajan ensimmäisen 8 viikon jälkeen joku keskustelu ylempien toimihenkilöiden kanssa, josta tästä voi puhua?
kiitos vastauksista!
mikä on ruk
7
3281
Vastaukset
- ....
Reserviupseerikoulu :D Ja sinne pääsee vaan pieni osa. Ehkä ihan kaikille se ei sovi, kröhöm ;P
- kröh
Siellä on myös tanssiaisia. IHUNAA
- TJ 330 +
Valitse kutsunnuissa iso joukko-osasto esim joku valmiusprikaateistamme. Lähde tammikuussa, jolloin "kilpailijoita" on vähemmän. Valitse linja, josta olet todella kiinnostunut. Motivaatio on olennaisen tärkeä. - Mene rohkeasti inttiin ja kerro puhuteltaessa toiveesi. Kysy, jos ei tarjota paikkaa.
tsemppiä, tuleva moppe! - olisi tähän
runkkaa ulkona kyrpääsi.
- on selkeä
Maavoimien puolella reserviupseerikoulutus muodostuu Panssarikoulun Reserviupseeriosastosta ja reserviupseerien apukouluista, kuten neiti RUK Haminassa. Ilma- ja merivoimien osalta en ota kantaa.
- Panssariprikaatissa töissä
Eli siis taisi mennä nyt vähän väärin tämä homma Haminassahan on se oikea RUK ja Parolannummelta löytyy se ns. Suklaa RUK.
T: Itse Haminan JOHAN ja kirkkiksen käynyt.
- oikee sotaherra
RILLIPÄISTEN UMMIKIUDEN KOULUTUS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319