Nyt on iskenyt täysi ajatuksen ja ideoiden puute. Eli mitä pikkujoulu- juhlissa tekisi. Juoma puoli tulee taas korostumaan. Mutta mitä muuta, pullonpyöritys tulee aina pakosta, samoin twister. Mutta olisi mukava kokeilla jotain uutta. Antakaas vinkeitä vinkkejä.
Vastaukset 3
- hymiö :)
Mites olisi jokin liikuntamuoto? Esim. ohjaajan opastuksella pieni tanssihetki, jota "tonttujoukko" voisi sitten loppuillastakin harjoitella. Tai sitten joku jumppatuokio, keilaaminen, jokin tehtävä (jossa kuljetaan "rastilta rastille"), biljardi jne.
- viuhuletti
Voitko ehdottaa jotain paikkaa, mistä voisi varata tanssiohjaajan pikkujouluihin hetkeksi opettamaan 70-luvun discon saloja? Tai jos jollain muulla on vinkkejä, niin otan mielelläni vastaan. (Nyt on siis kyseessä yrityksen pikkujoulut.)
- kunnon
valokuvaaja ja videokuvaaja, sitten seuraavana maanantaina voitte pitää hauskaa työpaikalla, kun katsotte mitä kivaa kukin tekee ja missäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3151293Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3101267- 951009
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50978- 106920
- 101909
- 111772
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh20704- 69611
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5597