Titaanipelaajien kuorolaulu eilisillalta:
Jäähyllä istuin mä verkkomme soi
SaPKo löi turpiimme tärähtäen
Mistä mä haaveilin muistaa en voi
Olin vain tappiosta surullinen
Varmaa on vain että haaveeni nuo
Täyttyneet milloinkaan ei
SaPKoa voitettu taaskaan me ei
Pässipaidat voiton kun vei
Kotkan poikii ilman siipii
SaPKo verkkoamme heiluttaa
Taakse jäivät Titaanihäipät
Terveeksi ei niitä saa
Maalilaulun kuulen, SaPKon luulen
Maalanneen...enkä tiedä kauniinpaa
Samaa luvassa perjantaina Jukureille!
Laulu eiliseltä
7
486
Vastaukset
- J.W Mainio
Ei stemmaa sitten millään. Eihän savonlinnalaisilta voi parempaa odottaakaan.
- Jukurifani
Jääkäämme odottamaan laulua eilisestä SavoRules!
Mikkelistä saapui bussillinen homoja,
luulivat olevansa savonlinnassa pomoja.
Itku pääsi runkkarilta,näytti poika punkkarilta.
Äiti poikaansa häpeää kovasti vaikka isänsä olikin rovasti.
Mikkeli on suomen persereikä, sinne ei mene ikinä meikä.- TV:ssä
SavoRULES kirjoitti:
Mikkelistä saapui bussillinen homoja,
luulivat olevansa savonlinnassa pomoja.
Itku pääsi runkkarilta,näytti poika punkkarilta.
Äiti poikaansa häpeää kovasti vaikka isänsä olikin rovasti.
Mikkeli on suomen persereikä, sinne ei mene ikinä meikä.nähdyssä pelissä toinen joukkue kyllä perseili (minuutissa 0-2). Eikä ne olleet Mikkeliläisiä.
- Hyi hitto!
Tosi törkeää Junnun tekstin apinointia!!!!!
Savonlinnan juntit vetäkää itsenne hirteen!! Noloa tosi noloa!!!!- Tilulilu...
SavoRULES kirjoitti:
Haista sinä poika perse.
Ei tainnu saada baarista naista kun nettiin heti hyökkäsit? Kertoo sinusta paljon, olet ärsyttävä kusipää kapakassakin...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522