Bon Jovi Suomeen 2008

heppakölli

Bon Jovi esiintyy ens kesänä Helsingin olympiastadionilla.
Mahtaakohan myydä edes puolilleen stadikkaa, ei meinaan ole enää välttämättä stadion luokkaa suomessa. Jaffa areena olis ollu parempi paikka muutenkin keikalle, stadion konsertit on perseestä.

69

26474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rizzie

      Olin kattoon 1996 Stadikalla, silloin ehkä 1/3 täynnä. Uskoisin, että ensi kesänä Bonkka vetää Stadikan melko täyteen. Kasari on tehny uuden paluun, bändi ei ole käynyt Suomessa kahdeksaan vuoteen, jengillä on rahaa millä mällätä jne. Ja Bonkka on ollut 80-luvusta lähtien tosi suosittu aina Suomessa. En tiedä vaan viittiikö mennä. Bändi tekee nykyään niin kamalaa musaa.

      Toista se oli, kun levyillä oli vielä sellaisia täysosumia kuin: Wanted Dead Or Alive, Blood On Blood, Edge Of A Broken Heart, Livin On A Prayer, Runaway ja Stick To Your Guns =) Aijjai!!

      • Migge1975

        ...reilu 25000 katsojaa, eli puolillaan.


      • ehdottomasti

        Edge of a Broken Heart ei ole Bon Jovin biisi, vaan Vixenin. Jovi tehnyt joskus vissiin coverin.

        Ja kyllä, odotan milloin liput tulee myyntiin - pitäähän Jovin riehumista päästä stadikalle katsomaan!


      • MrFr
        ehdottomasti kirjoitti:

        Edge of a Broken Heart ei ole Bon Jovin biisi, vaan Vixenin. Jovi tehnyt joskus vissiin coverin.

        Ja kyllä, odotan milloin liput tulee myyntiin - pitäähän Jovin riehumista päästä stadikalle katsomaan!

        Edge of a broken heart ON Bon Jovin biisi. Kirjoitettu ja nauhoitettu Slippery When Wet'iä varten, ei päässyt levylle. Sittemmin julkaistu Always sinkulla ja 100.000.000 Bon Jovi fans can't be wrong-boksilla.

        Et sillai!

        Keikalle toki! Paras livebändi ikinä ja näitä tilaisuuksia ei tuu liikaa.


      • maria.r
        ehdottomasti kirjoitti:

        Edge of a Broken Heart ei ole Bon Jovin biisi, vaan Vixenin. Jovi tehnyt joskus vissiin coverin.

        Ja kyllä, odotan milloin liput tulee myyntiin - pitäähän Jovin riehumista päästä stadikalle katsomaan!

        Edge of the Broken Heart on kyllä ihan varmasti Bon Jovin biisi. Vixenillä kai on saman niminen biisi, mutta ei siis _sama_ biisi, vain saman niminen.


    • leffafani

      Mahtava homma. Maailman ehkä paras livebändi tulee suomeen. Itse ostan heti 3 lippua. Jätkät on paremmassa vireessä, mitä ikinä. Katsoo vaikkapa viime rundin vetoja, niin yleisö nauttii. Se on merkki hyvästä bändistä ja parempaa/viihtyisämpää live esiintyjää en ole nähnyt. Vetää vissiin kokoonpanolla perusjätkät eli Tico, Jon, Richie ja David sekä Hugh bassos, sekä Boby Bandiera toises kitaras, sitte on joku monitoimiheppu, joka soittaa vähän kaikkee ja sit se viulisti muija. Monipuolinen setti, tosin ehkä rokimpaa, mitä aikoihin ja sit muutama countryvetoinen ralli. Ballaadeja vähemmän tai toisaalta eihän ne koskaan ole balladeja vetänyt ko 3 per setti.

    • maria.r

      Niin, minusta ainakin on todella hieno juttu, jos Jovit tulevat esiintymään juuri Olympiastadionille! Hartwall Areenalle mahtuu vain 12 000 ihmistä ja olen ihan varma, että silloin tosi monet halukkaat jäisivät ilman lippua. Uskon kyllä, että Bon Jovi saa myytyä stadionin ainakin melko täyteen :)

      • Niin kyllä tuo Bon Jovin keikka on parempi tuolla stadikalla, kun Hartwall-areenalla, johon ei varmasti mahtuisi läheskään niin paljon yleisöä, kun mitä sinne on mahdollisesti tulossa. Uskoisin kyllä, että Bon Jovi vetää stadikalle sellaiset yli 20 000 katsojaa. En ole kertaakaan nähnyt Bon Jovia livenä, joten ensi kesänä voisi olla aika käydä katsomassa.


      • Migge1975
        DarkFear kirjoitti:

        Niin kyllä tuo Bon Jovin keikka on parempi tuolla stadikalla, kun Hartwall-areenalla, johon ei varmasti mahtuisi läheskään niin paljon yleisöä, kun mitä sinne on mahdollisesti tulossa. Uskoisin kyllä, että Bon Jovi vetää stadikalle sellaiset yli 20 000 katsojaa. En ole kertaakaan nähnyt Bon Jovia livenä, joten ensi kesänä voisi olla aika käydä katsomassa.

        Viihdeuutisista:

        Pitkän linjan rockbändi Bon Jovi on mahdollisesti tulossa keikalle Suomeen ensi kesänä uusimman Lost Higway-levynsä maailmankiertueella. Bändiä yrittää saada Suomeen promoottori Kalle Keskinen.

        Viihdeuutisten tavoittaman Keskisen mukaan asiasta on käyty keskusteluja, mutta nimiä sopimuksissa ei kuitenkaan vielä ole.

        - Tällä hetkellä Bon Jovin maailmankiertue näyttäisi ulottuvan ainakin Skandinaviaan, mutta Suomeen tulo on epävarmaa. Keskinen toppuuttelee.

        Varmaa ei myöskään ole se, että juuri Keskinen saisi stadionkeikan järjestettäväkseen, vaikka yhtye päättäisikin sisällyttää Suomen keikka-aikatauluunsa. Bon Jovin kaltaisen superbändin tuominen pitkästä aikaa suomalaisten fanien iloksi kiinnostaa myös muita promoottoritahoja.

        Keskinen uskoo, että stadion täyttyisi Bon Jovi-faneista Suomessa.

        - Bändi myi esimerkiksi Englannissa stadionin täyteen kymmenessä minuutissa, miksei myös Suomessa, Keskinen toteaa.

        Viimeksi Bon Jovi on keikkaillut maassamme 2000 Crash-levynsä maailmankiertueella. Tuolloin bändi heitti keikan sekä Turussa että Helsingissä.


      • leffafani
        Migge1975 kirjoitti:

        Viihdeuutisista:

        Pitkän linjan rockbändi Bon Jovi on mahdollisesti tulossa keikalle Suomeen ensi kesänä uusimman Lost Higway-levynsä maailmankiertueella. Bändiä yrittää saada Suomeen promoottori Kalle Keskinen.

        Viihdeuutisten tavoittaman Keskisen mukaan asiasta on käyty keskusteluja, mutta nimiä sopimuksissa ei kuitenkaan vielä ole.

        - Tällä hetkellä Bon Jovin maailmankiertue näyttäisi ulottuvan ainakin Skandinaviaan, mutta Suomeen tulo on epävarmaa. Keskinen toppuuttelee.

        Varmaa ei myöskään ole se, että juuri Keskinen saisi stadionkeikan järjestettäväkseen, vaikka yhtye päättäisikin sisällyttää Suomen keikka-aikatauluunsa. Bon Jovin kaltaisen superbändin tuominen pitkästä aikaa suomalaisten fanien iloksi kiinnostaa myös muita promoottoritahoja.

        Keskinen uskoo, että stadion täyttyisi Bon Jovi-faneista Suomessa.

        - Bändi myi esimerkiksi Englannissa stadionin täyteen kymmenessä minuutissa, miksei myös Suomessa, Keskinen toteaa.

        Viimeksi Bon Jovi on keikkaillut maassamme 2000 Crash-levynsä maailmankiertueella. Tuolloin bändi heitti keikan sekä Turussa että Helsingissä.

        Väärin. Se myi minuutissa keikan loppuun. Bändi on hemmetin suosittu edelleen maailmalla, vaikka Suomessa kovin suosio mennytkin.


      • maria.r
        leffafani kirjoitti:

        Väärin. Se myi minuutissa keikan loppuun. Bändi on hemmetin suosittu edelleen maailmalla, vaikka Suomessa kovin suosio mennytkin.

        Niin se tosiaan oli, alle minuutissa myytiin 27 000 lippua Briteissä. Ja kyllä minun mielestäni Jovit on Suomessakin edelleen melko suosittu bändi. Ei toki niin suosittu kuin esim. These Days -levyn aikoihin, mutta nykysin on paljon nuoria faneja vanhojen, jo 80-luvulta mukana olleiden fanien lisäksi. Uskon, että Joveja lähtisi nyt katsomaan tosi monet sellaiset vanhat fanit, jotka eivät aiemmin ole heitä nähneet.


      • kasarilla
        maria.r kirjoitti:

        Niin se tosiaan oli, alle minuutissa myytiin 27 000 lippua Briteissä. Ja kyllä minun mielestäni Jovit on Suomessakin edelleen melko suosittu bändi. Ei toki niin suosittu kuin esim. These Days -levyn aikoihin, mutta nykysin on paljon nuoria faneja vanhojen, jo 80-luvulta mukana olleiden fanien lisäksi. Uskon, että Joveja lähtisi nyt katsomaan tosi monet sellaiset vanhat fanit, jotka eivät aiemmin ole heitä nähneet.

        Johan mää oon nähny ne kolmesti, 86,88 ja 89 Helsingissä. Ei jaksa enää.


      • wwwää
        kasarilla kirjoitti:

        Johan mää oon nähny ne kolmesti, 86,88 ja 89 Helsingissä. Ei jaksa enää.

        Haluaisin todellakin mennä katsomaan! Harmi vain etten tähän hätään oikein löydä ketään muuta seuraksi kuin oman äidin :P En nimittäin tunne tälläisiä faneja jotka vaivautuisivat jopa sinne keikka paikalle.. Toinen ongelma on että miten ihmeessä saan liput :/ Koulu alkaa kasilta eikä oikein voi jäädä pois kun on muutenkin ihan helvetisti jo poissaoloja. Ja lippuja ei välttämättä enää koulun jälkeen saa :s


      • slippery92
        wwwää kirjoitti:

        Haluaisin todellakin mennä katsomaan! Harmi vain etten tähän hätään oikein löydä ketään muuta seuraksi kuin oman äidin :P En nimittäin tunne tälläisiä faneja jotka vaivautuisivat jopa sinne keikka paikalle.. Toinen ongelma on että miten ihmeessä saan liput :/ Koulu alkaa kasilta eikä oikein voi jäädä pois kun on muutenkin ihan helvetisti jo poissaoloja. Ja lippuja ei välttämättä enää koulun jälkeen saa :s

        Ei keikalle omasta mielestäni tarvitse seuralaista! Itse olin katsomassa Joveja viime kesänä yksin Lontoossa ja ensi vuonna menossa Manchesteriin.
        Eikö äitisi voi ostaa lippuja jos olet koulussa?
        Ja varmana lippuja on jäljellä kun pääset koulustakin!En usko että myydään loppuun kuitenkaan.


      • vaan
        slippery92 kirjoitti:

        Ei keikalle omasta mielestäni tarvitse seuralaista! Itse olin katsomassa Joveja viime kesänä yksin Lontoossa ja ensi vuonna menossa Manchesteriin.
        Eikö äitisi voi ostaa lippuja jos olet koulussa?
        Ja varmana lippuja on jäljellä kun pääset koulustakin!En usko että myydään loppuun kuitenkaan.

        sinne vaan äitylin kanssa keikalle! Väliäkö sillä kenen kanssa, jos siis äidin kanssa tulee hyvin juttuun :)

        Täällä ainakin yksi 22-vuotias joka ajatteli lähteä äidin kanssa paikan päälle. Hauskaa tulee varmasti olemaan!!!

        Onko tietoa mitä liput maksaa?!


      • maksaapi
        vaan kirjoitti:

        sinne vaan äitylin kanssa keikalle! Väliäkö sillä kenen kanssa, jos siis äidin kanssa tulee hyvin juttuun :)

        Täällä ainakin yksi 22-vuotias joka ajatteli lähteä äidin kanssa paikan päälle. Hauskaa tulee varmasti olemaan!!!

        Onko tietoa mitä liput maksaa?!

        No liputhan maksaa 59, 69 tai 79 ecua - katsomosta riippuen kait tulee nuo erot. Olenko ihan väärässä, jos veikkaa, että tuo kallein lippu on A-katsomoon eli siihen katettuun osaan??


      • Jennapennapapana
        maksaapi kirjoitti:

        No liputhan maksaa 59, 69 tai 79 ecua - katsomosta riippuen kait tulee nuo erot. Olenko ihan väärässä, jos veikkaa, että tuo kallein lippu on A-katsomoon eli siihen katettuun osaan??

        Minä myös ajattelin liput ostaa. Ite raahaan avoni mukaan, vaikka hän ei joveista erityisemmin tykkääkkään! :D Eipä oo ketään muutakaan.

        Eikös torstaina ala lipunmyynti? Uskaltaako sitä yksinään vaan soitella vai pitääkö palkata äiteekin soittaan että pääsee linjoille varmasti ja saa ne liput? Mä en ole koskaan stadikalla käynyt joten en yhtään tiä noista paikoista.. Mitkä paikat olis hyvät? Mulla ei oo suuria vaatimuksia, haluan istuun, kuulla hyvin ja ehkä vahingossa jopa nähdäkkin! :D


      • maksaapi
        Jennapennapapana kirjoitti:

        Minä myös ajattelin liput ostaa. Ite raahaan avoni mukaan, vaikka hän ei joveista erityisemmin tykkääkkään! :D Eipä oo ketään muutakaan.

        Eikös torstaina ala lipunmyynti? Uskaltaako sitä yksinään vaan soitella vai pitääkö palkata äiteekin soittaan että pääsee linjoille varmasti ja saa ne liput? Mä en ole koskaan stadikalla käynyt joten en yhtään tiä noista paikoista.. Mitkä paikat olis hyvät? Mulla ei oo suuria vaatimuksia, haluan istuun, kuulla hyvin ja ehkä vahingossa jopa nähdäkkin! :D

        Soittaminen ja varmaan jonottaminenkin maksaa, kaikki maksaa, mutta onhan se sit hienoa nauttia konsertista, kun on nähny vaivaa lippujen oston kanssa. Ite ajattelin ostaa liput Lippupalvelun nettikaupasta, luulis sieltä saavan hyvät paikat. Ei ne nyt koko stadionia tunnissa loppuun myy, en usko! Kato Lippupalvelun sivuilta joku fudismatsi ja sitä kautta saat esiin stadikan kartan, josta voit arvuutella itsellesi sopivan istumapaikan valmiiksi tuota konserttia varten. Stadionilla tavataan!


      • Jahvetti
        maksaapi kirjoitti:

        Soittaminen ja varmaan jonottaminenkin maksaa, kaikki maksaa, mutta onhan se sit hienoa nauttia konsertista, kun on nähny vaivaa lippujen oston kanssa. Ite ajattelin ostaa liput Lippupalvelun nettikaupasta, luulis sieltä saavan hyvät paikat. Ei ne nyt koko stadionia tunnissa loppuun myy, en usko! Kato Lippupalvelun sivuilta joku fudismatsi ja sitä kautta saat esiin stadikan kartan, josta voit arvuutella itsellesi sopivan istumapaikan valmiiksi tuota konserttia varten. Stadionilla tavataan!

        Liput taskussa kesäkuun konserttiin! Heti kun oli ysiltä jonottamassa netissä niin hyvin sai. Nyt on ollutkin sitten puoli tuntia aika ruuhkasta Lippupalvelun sivuilla. Saapa nähdä miten hyvin myy?


      • kanssa liput
        Jahvetti kirjoitti:

        Liput taskussa kesäkuun konserttiin! Heti kun oli ysiltä jonottamassa netissä niin hyvin sai. Nyt on ollutkin sitten puoli tuntia aika ruuhkasta Lippupalvelun sivuilla. Saapa nähdä miten hyvin myy?

        nettikaupan kautta. Soitin ensin reilut parikyt minsaa kokoajan mutta aina oli varattua, ei päässyt edes jonottamaan. Lippukauppaan netissä pääsinkin sitten heti ja kenttäliput hankittu;)Olis kiva että myis aika täyteen...


      • epäonnistunut lippujen ostossa
        kanssa liput kirjoitti:

        nettikaupan kautta. Soitin ensin reilut parikyt minsaa kokoajan mutta aina oli varattua, ei päässyt edes jonottamaan. Lippukauppaan netissä pääsinkin sitten heti ja kenttäliput hankittu;)Olis kiva että myis aika täyteen...

        ostin 2 lippua konserttiin, mutta myöhemmin vasta huomasin että ne oli hajapaikkoja, vaikka oltiin toisena jonossa :( nyt kyselen, onko kellään vaihtaa lippua virekkäiseen paikkaan..? eli löytyykä kellään naapuripaikkaa jompaan kumpaan paikkaan:katsomo c36 rivi 2 paikka 45 tai c35 rivi 4 paikka 133?? olisin tosi kiitollinen.. kenttäpaikkoja yritettiin muttei onnistuttu:( kaverin kanssa vierekkäin olis hauskempaa seurata konserttia..


      • Bon Jovi!!
        epäonnistunut lippujen ostossa kirjoitti:

        ostin 2 lippua konserttiin, mutta myöhemmin vasta huomasin että ne oli hajapaikkoja, vaikka oltiin toisena jonossa :( nyt kyselen, onko kellään vaihtaa lippua virekkäiseen paikkaan..? eli löytyykä kellään naapuripaikkaa jompaan kumpaan paikkaan:katsomo c36 rivi 2 paikka 45 tai c35 rivi 4 paikka 133?? olisin tosi kiitollinen.. kenttäpaikkoja yritettiin muttei onnistuttu:( kaverin kanssa vierekkäin olis hauskempaa seurata konserttia..

        Kenttäpaikkoja ainakin vielä hetki sitten oli vapaana lippupalvelun sivulla, istumaan vain hajapaikkoja ja vierekkäisiä kauimmissa yläkatsomoissa..


      • always75
        Bon Jovi!! kirjoitti:

        Kenttäpaikkoja ainakin vielä hetki sitten oli vapaana lippupalvelun sivulla, istumaan vain hajapaikkoja ja vierekkäisiä kauimmissa yläkatsomoissa..

        3 tunnissa 30 tuhatta lippuu.. ja lisää menee joka hetki..paikkoja 42 tuhatta.. kyl siis myi puolilleen..ja veikkaan et kaikki stumapaikat menee ainakin.. MYÖS MÄ SAIN LIPUN..


      • If I was your mother
        Migge1975 kirjoitti:

        Viihdeuutisista:

        Pitkän linjan rockbändi Bon Jovi on mahdollisesti tulossa keikalle Suomeen ensi kesänä uusimman Lost Higway-levynsä maailmankiertueella. Bändiä yrittää saada Suomeen promoottori Kalle Keskinen.

        Viihdeuutisten tavoittaman Keskisen mukaan asiasta on käyty keskusteluja, mutta nimiä sopimuksissa ei kuitenkaan vielä ole.

        - Tällä hetkellä Bon Jovin maailmankiertue näyttäisi ulottuvan ainakin Skandinaviaan, mutta Suomeen tulo on epävarmaa. Keskinen toppuuttelee.

        Varmaa ei myöskään ole se, että juuri Keskinen saisi stadionkeikan järjestettäväkseen, vaikka yhtye päättäisikin sisällyttää Suomen keikka-aikatauluunsa. Bon Jovin kaltaisen superbändin tuominen pitkästä aikaa suomalaisten fanien iloksi kiinnostaa myös muita promoottoritahoja.

        Keskinen uskoo, että stadion täyttyisi Bon Jovi-faneista Suomessa.

        - Bändi myi esimerkiksi Englannissa stadionin täyteen kymmenessä minuutissa, miksei myös Suomessa, Keskinen toteaa.

        Viimeksi Bon Jovi on keikkaillut maassamme 2000 Crash-levynsä maailmankiertueella. Tuolloin bändi heitti keikan sekä Turussa että Helsingissä.

        Niin kuis nyt on ...keikka myynyt hyvin ja silleen, mut esim täällä [http://www6.islandrecords.com/bonjovi/ontheroad_tourdates.php ] ko. päivälle on joville bookattu samalle päivälle norjaan settiä soitettavaks... eli vahvistetaanko keikkanyt varmana kun kerran on myynyt näin hyvin...ja jos se olis myynyt heikommin niin ne ois varmaan jättänyt suomen väliin - onko näin vai oonko väärässä??


      • wrongDate
        If I was your mother kirjoitti:

        Niin kuis nyt on ...keikka myynyt hyvin ja silleen, mut esim täällä [http://www6.islandrecords.com/bonjovi/ontheroad_tourdates.php ] ko. päivälle on joville bookattu samalle päivälle norjaan settiä soitettavaks... eli vahvistetaanko keikkanyt varmana kun kerran on myynyt näin hyvin...ja jos se olis myynyt heikommin niin ne ois varmaan jättänyt suomen väliin - onko näin vai oonko väärässä??

        sori mates katoin mun lasisilmällä...siis suomi keikkahan on tiety 16pv ei 18


      • Äippä46
        wwwää kirjoitti:

        Haluaisin todellakin mennä katsomaan! Harmi vain etten tähän hätään oikein löydä ketään muuta seuraksi kuin oman äidin :P En nimittäin tunne tälläisiä faneja jotka vaivautuisivat jopa sinne keikka paikalle.. Toinen ongelma on että miten ihmeessä saan liput :/ Koulu alkaa kasilta eikä oikein voi jäädä pois kun on muutenkin ihan helvetisti jo poissaoloja. Ja lippuja ei välttämättä enää koulun jälkeen saa :s

        No täs on yx 46-vuotias äippä joka juuri osti 4 lippua A-katsomoon, kahdelle tyttärelle ja toisen tyttären miehelle..hajapaikkoja, mut ei se menoa haittaa!


    • Runaway

      Mä ostin liput kentälle ja nyt rupesin miettimään että kannattaisko myydä ne eteenpäin ja odottaa jos katsomosta saisi paikkoja.
      6 katsomopaikkaa tarvitsisin,mutta enpä tiedä uskallanko ottaa riskin???

      • koska tuntuis

        aika epätodennäköseltä että saisit kunnolliset istumapaikat ja etenkin jos 6 pitäis saada...


    • Hermot meni

      Liput kentälle hankittu ja nyt iski kevyt kenttäpaniikki!! =)) Huuto.netissä joku oli tietävinään että kenttä olisi jaettu kahtia, etu- ja takaosaan, etuosa 89 ellii takaosa 69!?!?!?!?!?!?!
      Lippupalvelussa ei ainakaan heti ysiltä ollut kentälle kuin 69 maksavia lippuja, nyt siellä kummittelee tuo 89 euroa maksava paraspaikka-lippu.... Tietääkö joku viisaampi tästä nyt jotain???????

      • eivoiolla

        olin kans heti ysiltä ja ei ollu mitään 89 e:n lippuja. eikä mitään tietoa että olis jaettu kahteen osaan. huijausta sanon minä.


      • Runaway
        eivoiolla kirjoitti:

        olin kans heti ysiltä ja ei ollu mitään 89 e:n lippuja. eikä mitään tietoa että olis jaettu kahteen osaan. huijausta sanon minä.

        ja maksoi 89e kpl. Lippupalvelun myyjä sanoi vielä niiden olevan eteen.


      • Pixuli
        Runaway kirjoitti:

        ja maksoi 89e kpl. Lippupalvelun myyjä sanoi vielä niiden olevan eteen.

        kyllä tästä pitää nostaa iso äläkkä jos pitää paikkaansa, itse ostin heti klo 9 kenttälipun eikä ollu mitään puhetta ett kenttää ois jaettu.


      • mennä hermot!

        Heti kello 9 jäin roikkumaan nettiin, odotusaika yli 15 min ja kenttäpaikat, vain yksi hinta eli 69 euroa. Mitä tämä höpötys nyt oikein on? Eikö voi enää luottaa nettiin tässäkään asiassa... puhelimessa en olis voinu roikkua noin kauan.

        Joko jollain on selvinnyt- kiitos?


      • Hermot meni
        mennä hermot! kirjoitti:

        Heti kello 9 jäin roikkumaan nettiin, odotusaika yli 15 min ja kenttäpaikat, vain yksi hinta eli 69 euroa. Mitä tämä höpötys nyt oikein on? Eikö voi enää luottaa nettiin tässäkään asiassa... puhelimessa en olis voinu roikkua noin kauan.

        Joko jollain on selvinnyt- kiitos?

        Lippupalvelu jos nyt tämänkin taas sössi niin nostan metakan! Mä kans jo ennen ysiä roikuin netissä, into piukeena että kenttäliput on saatava makso mitä makso, ja oisin tosiaan maksanu ton 89 eeroo jos semmonen vaihtoehto ois ollu jo aamusta!!!!
        Faktaa ei oo edelleenkään, mutta tiiän että keikoille muualla myydään Golden Circle-lippuja lavan eteen hippasen kalliimmalla hinnalla...mm. Barcelonan keikalle oli ko. lippuja myynnissä kun sinne olin lähdössä ennen kun Suomen keikka varmistu. Kerpele, nyt palaa hihat jos nuo liput tuli vasta myöhemmin myyntiin Lippupalveluun!!


      • Ja hermot menee aina vaan....
        Pixuli kirjoitti:

        kyllä tästä pitää nostaa iso äläkkä jos pitää paikkaansa, itse ostin heti klo 9 kenttälipun eikä ollu mitään puhetta ett kenttää ois jaettu.

        Eipä joo ollu tietoa kentän jakamisesta!! Kiva tapa LippuMUKApalvelulla palkita se, että valvoin melkis yön että en vaan nuku aamulla pomppiin ja missaa lippuja... Ei prkl!!!!!


      • Runaway
        Hermot meni kirjoitti:

        Lippupalvelu jos nyt tämänkin taas sössi niin nostan metakan! Mä kans jo ennen ysiä roikuin netissä, into piukeena että kenttäliput on saatava makso mitä makso, ja oisin tosiaan maksanu ton 89 eeroo jos semmonen vaihtoehto ois ollu jo aamusta!!!!
        Faktaa ei oo edelleenkään, mutta tiiän että keikoille muualla myydään Golden Circle-lippuja lavan eteen hippasen kalliimmalla hinnalla...mm. Barcelonan keikalle oli ko. lippuja myynnissä kun sinne olin lähdössä ennen kun Suomen keikka varmistu. Kerpele, nyt palaa hihat jos nuo liput tuli vasta myöhemmin myyntiin Lippupalveluun!!

        Eli kenttä on jaettu kahteen osaan,takana maksaa 69 ja edessä 89!!


      • ...ei menny hermot syyttä
        Runaway kirjoitti:

        Eli kenttä on jaettu kahteen osaan,takana maksaa 69 ja edessä 89!!

        Ho-hoijakkaa....kiitos sulle. Taidanpa kilauttaa huomenna liparimokapalveluun ei niin ihanan puhelun... hyvin ne infoo näistä!!!!!!!!!!! Onnee sulle hyvistä lipuista!! En ole katkera mutta kuitenkin..........!!!


      • Golden Circle

        Lippupalvelu myy nyt lavan eteen Golden Circle-liput! Joten eihän tässä muu auttanut kun ottaa ja ostaa uuden tiketit... ei voi kun toivoa että saa edelliset myytyä vielä pois, muuten tuli pikkasen kallis keikka... huh.


      • sivuilla
        Pixuli kirjoitti:

        kyllä tästä pitää nostaa iso äläkkä jos pitää paikkaansa, itse ostin heti klo 9 kenttälipun eikä ollu mitään puhetta ett kenttää ois jaettu.

        on kartta http://www1.ticketservicefinland.fi/PriceTable?l=FI&EVNT=FIN12990OLY06161&CL_ORIGIN=
        , jossa on ihan edessä kalliimman hintaluokan lippuja (golden circle). Ties kuinka kauas taakse se siitä vielä hilautuu jos siihen myydään vielä paljon lippuja. Itselläni myös 69e kenttäliput klo 9.30 ostettu.


      • eivoiolla
        sivuilla kirjoitti:

        on kartta http://www1.ticketservicefinland.fi/PriceTable?l=FI&EVNT=FIN12990OLY06161&CL_ORIGIN=
        , jossa on ihan edessä kalliimman hintaluokan lippuja (golden circle). Ties kuinka kauas taakse se siitä vielä hilautuu jos siihen myydään vielä paljon lippuja. Itselläni myös 69e kenttäliput klo 9.30 ostettu.

        ...aamulla tommosta aluetta merkattu karttaan. onkohan toi golden circle isokin alue, että kuinkahan lähelle pääsee tolla 69 e:n lipulla?


      • täytyypi
        eivoiolla kirjoitti:

        ...aamulla tommosta aluetta merkattu karttaan. onkohan toi golden circle isokin alue, että kuinkahan lähelle pääsee tolla 69 e:n lipulla?

        toivoa että ei ole enää paljon lippuja jäljellä. Eihän siihen kentällekään mahottomia ihmismääriä mahdu. Suurin osa on kuitenki ostanu jo niitä 69e lippuja, että jos kaikki alkas nyt osteleeki sitten niitä kalliimpia lippuja eteen ni varmaan loppuis aika pian ne. Elän toivossa ainakin:)


      • tein minäkin
        Golden Circle kirjoitti:

        Lippupalvelu myy nyt lavan eteen Golden Circle-liput! Joten eihän tässä muu auttanut kun ottaa ja ostaa uuden tiketit... ei voi kun toivoa että saa edelliset myytyä vielä pois, muuten tuli pikkasen kallis keikka... huh.

        eli eilen kerkesin ostaa jo kenttäliput mutta kun kuulin tästä GC osiosta, niin aamulla ostin ne ja sain onneksi myytyä nuo kenttäliput. Mietin vaan, että kuinkahan iso se GC alue on, että miten "taakse" siinäkin voi joutua jos on isokin alue...että kannattiko maksaa...


    • always75

      niin niitä golden circle paikkoja oli vielä saatavilla..eli ne on ihan lavan eteen..loput kenttäpaikat on sit niiden taakse.. mut kuka nyt haluu ihan eteen..niskat siin tulee kipeeks..
      mä vanhuksena istun mielummin..ettei pumppu hajoo

      • Murdoc

        Tosta Golden Circlestä... Promoottorin mukaan niitä tuli myyntiin 3600 kappaletta, mutta he saivat tiedon kyseisistä lipuista vasta hetki ennen lipunmyynnin alkua. Tästä syystä GC liput ehtivät nettikauppaankin vasta tänään illalla.

        Itse tiesin aamulla jonottaessani, että GC lippuja pitäisi olla saatavilla, mutta myyjä ei aluksi meinannut löytää niitä koneelta. Lopulta sain liput, mutta monen halukkaan kohdalta ne varmaan meni sivu suun kun niistä ei kerran mitään infoa ollut tarjolla.

        Mutta ihan loistava keksintö toi Golden Circle. Ei tarvii mennä aamulla aikasin jonottaa stadikalle ku tietää pääsevänsä lähelle lavaa. Ja hintaeroa kuitenkin vaan 20e... Viime kiertueella olin Lontoon keikalla ja siellä GC alueen rajasi ramppi, jota pitkin Jon välillä käveli ja paiskasi kattä fanien kanssa!


      • edessä oleva
        Murdoc kirjoitti:

        Tosta Golden Circlestä... Promoottorin mukaan niitä tuli myyntiin 3600 kappaletta, mutta he saivat tiedon kyseisistä lipuista vasta hetki ennen lipunmyynnin alkua. Tästä syystä GC liput ehtivät nettikauppaankin vasta tänään illalla.

        Itse tiesin aamulla jonottaessani, että GC lippuja pitäisi olla saatavilla, mutta myyjä ei aluksi meinannut löytää niitä koneelta. Lopulta sain liput, mutta monen halukkaan kohdalta ne varmaan meni sivu suun kun niistä ei kerran mitään infoa ollut tarjolla.

        Mutta ihan loistava keksintö toi Golden Circle. Ei tarvii mennä aamulla aikasin jonottaa stadikalle ku tietää pääsevänsä lähelle lavaa. Ja hintaeroa kuitenkin vaan 20e... Viime kiertueella olin Lontoon keikalla ja siellä GC alueen rajasi ramppi, jota pitkin Jon välillä käveli ja paiskasi kattä fanien kanssa!

        alue oli stadikalla niiden keikalla myös vuonna 96. Se ei ollut kyllä kovinkaan iso osa, itse en siellä ollut, vaan siinä ns. normaalialueella ja silti olin tosi edessä, ehkä n. 10. rivi, eli ei kannata toivoaan menettää vaikka oliskin ne tavalliset kenttäliput. Se ei tosiaan ole kovin laaja alue.


      • on nyt liput
        Murdoc kirjoitti:

        Tosta Golden Circlestä... Promoottorin mukaan niitä tuli myyntiin 3600 kappaletta, mutta he saivat tiedon kyseisistä lipuista vasta hetki ennen lipunmyynnin alkua. Tästä syystä GC liput ehtivät nettikauppaankin vasta tänään illalla.

        Itse tiesin aamulla jonottaessani, että GC lippuja pitäisi olla saatavilla, mutta myyjä ei aluksi meinannut löytää niitä koneelta. Lopulta sain liput, mutta monen halukkaan kohdalta ne varmaan meni sivu suun kun niistä ei kerran mitään infoa ollut tarjolla.

        Mutta ihan loistava keksintö toi Golden Circle. Ei tarvii mennä aamulla aikasin jonottaa stadikalle ku tietää pääsevänsä lähelle lavaa. Ja hintaeroa kuitenkin vaan 20e... Viime kiertueella olin Lontoon keikalla ja siellä GC alueen rajasi ramppi, jota pitkin Jon välillä käveli ja paiskasi kattä fanien kanssa!

        tonne Gc alueelle. Onko niille sitten "oma jono" jossain siellä ennen konserttia vai miten se varmistetaan, että kanssa pääsee sille alueelle? Tosiaan eilen ei noita netissä ollut ja ostin tavalliset kenttäliput, mutta sain ne onneksi myytyä pois ja ostinkin tohon eteen:)


      • 1983
        Murdoc kirjoitti:

        Tosta Golden Circlestä... Promoottorin mukaan niitä tuli myyntiin 3600 kappaletta, mutta he saivat tiedon kyseisistä lipuista vasta hetki ennen lipunmyynnin alkua. Tästä syystä GC liput ehtivät nettikauppaankin vasta tänään illalla.

        Itse tiesin aamulla jonottaessani, että GC lippuja pitäisi olla saatavilla, mutta myyjä ei aluksi meinannut löytää niitä koneelta. Lopulta sain liput, mutta monen halukkaan kohdalta ne varmaan meni sivu suun kun niistä ei kerran mitään infoa ollut tarjolla.

        Mutta ihan loistava keksintö toi Golden Circle. Ei tarvii mennä aamulla aikasin jonottaa stadikalle ku tietää pääsevänsä lähelle lavaa. Ja hintaeroa kuitenkin vaan 20e... Viime kiertueella olin Lontoon keikalla ja siellä GC alueen rajasi ramppi, jota pitkin Jon välillä käveli ja paiskasi kattä fanien kanssa!

        Eli..pääsekö siltä golden alueelta wc:n ja saako siellä bisseä??Sellaset liput ois...


      • stadionista
        edessä oleva kirjoitti:

        alue oli stadikalla niiden keikalla myös vuonna 96. Se ei ollut kyllä kovinkaan iso osa, itse en siellä ollut, vaan siinä ns. normaalialueella ja silti olin tosi edessä, ehkä n. 10. rivi, eli ei kannata toivoaan menettää vaikka oliskin ne tavalliset kenttäliput. Se ei tosiaan ole kovin laaja alue.

        en oo koskaan ollut Stadionilla konsertissa.
        Meillä on kenttäpaikat, joten jonoon vaan aikasin?? Jos ovet aukee jotain 17.30 niin pitääks olla jonossa jo neljältä??

        Millaset järjestelyt on olleet noin muuten??
        Kiitti jos joku kertois jotain, konserttia odotellessa terkuin pohjoisesta.


      • tiedä onko
        stadionista kirjoitti:

        en oo koskaan ollut Stadionilla konsertissa.
        Meillä on kenttäpaikat, joten jonoon vaan aikasin?? Jos ovet aukee jotain 17.30 niin pitääks olla jonossa jo neljältä??

        Millaset järjestelyt on olleet noin muuten??
        Kiitti jos joku kertois jotain, konserttia odotellessa terkuin pohjoisesta.

        käytännöt hirmusesti tässä vaihtuneet tässä ajassa mutta jotain nyt mitä muistan vielä...:) Me mentiin sillon aamu yhdeksältä jonottamaan kun ovet aukes just jotain tohon aikaan kun nyttenkin...Siellä oli sillon jo joitakin ihmisiä. Tästä huolimatta kun porukkaa siinä saapui ja sitten ku tuli niitä järkkäreitä tai jotain ja laittovat jonot pystyyn niin kun siihen tuli monta jonoa rinnakkain ja vaikka oltiin oltu jonottamassa ekojen joukossa, voit arvata että monesta jonosta kun alkoi juosta sitten porukkaa pienen "tarkastuksen" jälkeen (ettei ollu kameroita tms.) sinne stadikalle niin eturivin paikat jäi saamatta kyllä. Eli jos neljältä menet odottamaan niin ei mitään toiveita päästä yhtään mihinkään kunnon paikoille.


      • ollut yli
        1983 kirjoitti:

        Eli..pääsekö siltä golden alueelta wc:n ja saako siellä bisseä??Sellaset liput ois...

        3000 lippua, joten ei varmaan oo mikään kovin spesiaalijärjestelyalue sekään. Kunhan vaan pääsee siihen eteen ihan "Luvan kanssa"...:D


      • neuvoista
        tiedä onko kirjoitti:

        käytännöt hirmusesti tässä vaihtuneet tässä ajassa mutta jotain nyt mitä muistan vielä...:) Me mentiin sillon aamu yhdeksältä jonottamaan kun ovet aukes just jotain tohon aikaan kun nyttenkin...Siellä oli sillon jo joitakin ihmisiä. Tästä huolimatta kun porukkaa siinä saapui ja sitten ku tuli niitä järkkäreitä tai jotain ja laittovat jonot pystyyn niin kun siihen tuli monta jonoa rinnakkain ja vaikka oltiin oltu jonottamassa ekojen joukossa, voit arvata että monesta jonosta kun alkoi juosta sitten porukkaa pienen "tarkastuksen" jälkeen (ettei ollu kameroita tms.) sinne stadikalle niin eturivin paikat jäi saamatta kyllä. Eli jos neljältä menet odottamaan niin ei mitään toiveita päästä yhtään mihinkään kunnon paikoille.

        siis päivällä on jo mentävä jonottaan. Kysyin siksi, että olisi vähän suuntaa....
        Meitä on isompi porukka tulossa, mutta otettiin kenttäpaikat koska muuten olis ollu vaan hajapaikkoja katsomoon.

        Mutta anyway, tänk juu ystävällisesti vastauksestasi.


      • ehdottomasti
        neuvoista kirjoitti:

        siis päivällä on jo mentävä jonottaan. Kysyin siksi, että olisi vähän suuntaa....
        Meitä on isompi porukka tulossa, mutta otettiin kenttäpaikat koska muuten olis ollu vaan hajapaikkoja katsomoon.

        Mutta anyway, tänk juu ystävällisesti vastauksestasi.

        kentälle, siellä on FIILISTÄ ;)


      • bj fan
        Murdoc kirjoitti:

        Tosta Golden Circlestä... Promoottorin mukaan niitä tuli myyntiin 3600 kappaletta, mutta he saivat tiedon kyseisistä lipuista vasta hetki ennen lipunmyynnin alkua. Tästä syystä GC liput ehtivät nettikauppaankin vasta tänään illalla.

        Itse tiesin aamulla jonottaessani, että GC lippuja pitäisi olla saatavilla, mutta myyjä ei aluksi meinannut löytää niitä koneelta. Lopulta sain liput, mutta monen halukkaan kohdalta ne varmaan meni sivu suun kun niistä ei kerran mitään infoa ollut tarjolla.

        Mutta ihan loistava keksintö toi Golden Circle. Ei tarvii mennä aamulla aikasin jonottaa stadikalle ku tietää pääsevänsä lähelle lavaa. Ja hintaeroa kuitenkin vaan 20e... Viime kiertueella olin Lontoon keikalla ja siellä GC alueen rajasi ramppi, jota pitkin Jon välillä käveli ja paiskasi kattä fanien kanssa!

        EN tiennyt... olin saanut lipun jo klo 9:02 mut myyjä oli ammattitaidoton p....a mitä nyt teen???
        BJ fani juuriani myöten


      • se entinen lippus ja
        bj fan kirjoitti:

        EN tiennyt... olin saanut lipun jo klo 9:02 mut myyjä oli ammattitaidoton p....a mitä nyt teen???
        BJ fani juuriani myöten

        osta tollanen jos niit viel on. Tai sit otat riskin ja ostat ton GC lipun myös ja ellet saa myytyä sitä tavallista kenttälippua niin ainaki varmana saat myytyä ennen keikkaa ton GC lipun...ettei sulle jää kahta siis. että vaikket sitten pääsis sinne etualueelle ni keikalle sentään, mutt VOIT päästä jos saat entisen myytyä. Noin mä tein.


    • Go gogo

      Keikka on varmaankin kahden tunnin luokkaa, mut mitä biisejä ja kuinka paljon vanhaa tai uutta setti sisältää?? Vuonna 2000 ei kuultu kovinkaan montaa legendaarista rallia tosin niitäkin oli,mutta kuin on nyt asian laita....

      • Bon jovi fan,vaasa

        Moro! Ku kattoo mitä biisejä he ovat soittaneet aikaisemmilla keikoilla tänä vuonna, niin näyttäisi siltä että luvassa on paljon legendaarisia biisejä. Keikka onkin melkeen joka kerta avattu You Give Love A Bad Name, biisillä. Mukana myös Born to be my Baby, Keep the Faith, Bad Medicine ja tietysti Livin' on aa Prayer ;)


      • I'd die for you
        Bon jovi fan,vaasa kirjoitti:

        Moro! Ku kattoo mitä biisejä he ovat soittaneet aikaisemmilla keikoilla tänä vuonna, niin näyttäisi siltä että luvassa on paljon legendaarisia biisejä. Keikka onkin melkeen joka kerta avattu You Give Love A Bad Name, biisillä. Mukana myös Born to be my Baby, Keep the Faith, Bad Medicine ja tietysti Livin' on aa Prayer ;)

        tai it's my lifen hitaampi versio. Uuh. Sillon edellisellä stadikkakeikalla, joka oli sen kiertueen viimenen, ne soitti vikana biisinä I'd die for youn sellasen hitaan ihanan version ja jotku väitti, että Jonilla olis ollu tippa linssissä. No oli kyllä itselläkin ei sen puoleen. Onpas nostalgista:D


      • ...nämä biisit =)

        INTRO
        LOST HIGHWAY
        BAD NAME
        RAISE YOUR HANDS
        RUNAWAY
        RADIO SAVED MY LIFE
        SUMMERTIME
        WHOLE LOT OF LEAVIN'
        BORN TO BE MY BABY
        STORY OF MY LIFE
        WE GOT IT GOIN' ON
        IT'S MY LIFE
        BAD MEDICINE W/ SHOUT
        THESE DAYS - RICHIE VOX
        (YOU WANT TO) MAKE A MEMORY
        I'LL BE THERE FOR YOU
        BED OF ROSES
        LAY YOUR HANDS ON ME
        HAVE A NICE DAY
        FAITH
        WHO SAYS YOU CAN'T GO HOME
        PRAYER

        ENCORE:
        HALLELUJAH
        WANTED
        I LOVE THIS TOWN
        TREAT HER RIGHT

        Biisilista näyttää elävän ja varmaan elää koko kiertueen ajan, mutta tosta vähän fiilistä tulevasta :)


      • just older
        ...nämä biisit =) kirjoitti:

        INTRO
        LOST HIGHWAY
        BAD NAME
        RAISE YOUR HANDS
        RUNAWAY
        RADIO SAVED MY LIFE
        SUMMERTIME
        WHOLE LOT OF LEAVIN'
        BORN TO BE MY BABY
        STORY OF MY LIFE
        WE GOT IT GOIN' ON
        IT'S MY LIFE
        BAD MEDICINE W/ SHOUT
        THESE DAYS - RICHIE VOX
        (YOU WANT TO) MAKE A MEMORY
        I'LL BE THERE FOR YOU
        BED OF ROSES
        LAY YOUR HANDS ON ME
        HAVE A NICE DAY
        FAITH
        WHO SAYS YOU CAN'T GO HOME
        PRAYER

        ENCORE:
        HALLELUJAH
        WANTED
        I LOVE THIS TOWN
        TREAT HER RIGHT

        Biisilista näyttää elävän ja varmaan elää koko kiertueen ajan, mutta tosta vähän fiilistä tulevasta :)

        Toi biisilista tulee vielä vaihtumaan. Kappaleet, mitä nyt soittavat joka keikalla, niin voivat ottaa pois ohjelmistosta kesällä, koska haluavat tietysti vähän soittaa eri biisejä aina välillä. Se on varmaa, että tollaset livin, bad name, bad medicine, it's my life on joka setissä. Joku lost highway sekä tietty eka sinkku uudelta levyltä soitetaan varmasti sehän on selvä. Sleep when i'm dead on tippunu pois, aika yllätys, ovat soittaneet vuosia joka setissä sen. Voi olla, että raise your hands, runaway, have a nice day, joku tai jotkut noista tippuu pois setistä kesään mennessä, kun näyttävät niitä soittavan joka keikalla tällä hetkellä. Toivottavasti soittaa Wild is the wind, Livin in sin, I'd die for you, in these armsia,kun soittivat viimekesänäkin. Tosin Nyt tullut taas lay your hands on me takasin, mitä eivät viime rundilla soittaneet. Eli mitä tästä päätellään, biisilista elää koko ajan.


    • noelle

      Laitanpahan minäkin vielä lusikkani soppaan tosta Golden Circle alueesta ja sen alueen lipunmyynnistä...
      Minä aloitin soittamisen tasan yhdeksältä torstai-aamuna ja pääsin läpi vähän ennen kymmentä ja minulle tarjottiin HETI Golden Circle alueen lippuja 89e joten sain alle tunnin soittamisen jälkeen 4 GC-lippua eli tuli vaan mieleeni että kun niitä lippuja ei mainostettu varsinaisesti missään niin saiko myyjät jotenkin vaan itse päättää kenelle tarjoavat lippuja...Joka paikassa mainostettiin vaan 59-79e lippuja.
      Tietty meinaan otin GC-liput vaikka hintaa niillä olikin!:) Nyt oon ihan FIILIKSISSÄ ja odotan neljättä Bon Jovin konserttiani ihan täpinöissäni!!!:)

      • ------

        Kerrompa minäkin kokemukseni... Bon Jovin virallinen fan club kauppasi näitä GC-lippuja netissä jo noin viikko ennen kuin liput tulivat virallisesti myyntiin. Saadakseen ostaa sellaisen, täytyy olla jäsen, eli ostaa jäsenyys. Paniikissa sitten äkkiä ostin jäsenyyden ja kyseisen GC-lipun, hintaa luottokortille tuli n. 200 dollaria... Joten voin sanoa että kyllä ottaa päähän, kun huomattavasti halvemmalla olisin saanut saman lipun ihan täältä koto-Suomestakin. Ihmetyttää tuollainen puutteellinen informointi lippupalvelun ja Speedpromotionsin puolelta..Mutta pääasia on, että kesällä stadionilla räjähtää, ja vuosien odotus on palkittu!


      • tosi erikoista
        ------ kirjoitti:

        Kerrompa minäkin kokemukseni... Bon Jovin virallinen fan club kauppasi näitä GC-lippuja netissä jo noin viikko ennen kuin liput tulivat virallisesti myyntiin. Saadakseen ostaa sellaisen, täytyy olla jäsen, eli ostaa jäsenyys. Paniikissa sitten äkkiä ostin jäsenyyden ja kyseisen GC-lipun, hintaa luottokortille tuli n. 200 dollaria... Joten voin sanoa että kyllä ottaa päähän, kun huomattavasti halvemmalla olisin saanut saman lipun ihan täältä koto-Suomestakin. Ihmetyttää tuollainen puutteellinen informointi lippupalvelun ja Speedpromotionsin puolelta..Mutta pääasia on, että kesällä stadionilla räjähtää, ja vuosien odotus on palkittu!

        ja veetuttavaa, että tollasesta ei ole informoitu aiemmin, mutta kuten sanoit, pääasia, että GC liput odottaa ja meidän sexy-ass-Jon ;)


      • BSWJBJ-jäsen
        ------ kirjoitti:

        Kerrompa minäkin kokemukseni... Bon Jovin virallinen fan club kauppasi näitä GC-lippuja netissä jo noin viikko ennen kuin liput tulivat virallisesti myyntiin. Saadakseen ostaa sellaisen, täytyy olla jäsen, eli ostaa jäsenyys. Paniikissa sitten äkkiä ostin jäsenyyden ja kyseisen GC-lipun, hintaa luottokortille tuli n. 200 dollaria... Joten voin sanoa että kyllä ottaa päähän, kun huomattavasti halvemmalla olisin saanut saman lipun ihan täältä koto-Suomestakin. Ihmetyttää tuollainen puutteellinen informointi lippupalvelun ja Speedpromotionsin puolelta..Mutta pääasia on, että kesällä stadionilla räjähtää, ja vuosien odotus on palkittu!

        Paketti, jonka jäsenenä saat on hiukan parempi kuin normaali GC-lippu. Löydät jäsensivujen message boardista lisätietoa.


    • Samreebok

      Olisi tarjolla yksi kenttäpaikka.

      Myydään parhaiten tarjoavalle 5.6. mennessä!

      Ei postikuluja!

    • Juippisa

      Itselläni on Golden Circle tuohon kyseiseen konserttiin ja mietin vain että tietääkö kukaan että mistä ovesta pitäisi mennä sisään jott pääsee GC alueelle?

      • BJ-fani

        Joo mulla sama ongelma.
        Ei niinku mitään hajua minne pitäs mennä ja mihin aikaan.
        Jostain olin joskus lukevinani että Golden Circle lipuilla mennään eri ovesta sisään (ehkä maratoonarien välikkö keskellä stadikaa?).

        Joku asiasta tietävä vois kertoa... alkaa aika käydä vähiin.


      • Ojalaan
        BJ-fani kirjoitti:

        Joo mulla sama ongelma.
        Ei niinku mitään hajua minne pitäs mennä ja mihin aikaan.
        Jostain olin joskus lukevinani että Golden Circle lipuilla mennään eri ovesta sisään (ehkä maratoonarien välikkö keskellä stadikaa?).

        Joku asiasta tietävä vois kertoa... alkaa aika käydä vähiin.

        Moi, just kävin lukemassa konsertin järjestäjän SpeedPromotionin sivulta että GC lipun omistavat menevät sisään C-katsomon Maraton portista. Käykää vaikka itse tsekkaamassa http://www.speedpromotion.fi/


    • sanna,

      Vai että stadion puolilleen, on pahasti mennyt pieleen! Bon Jovin musiikki kestää ja valovoimainen bändi, joka ei kulu. Mahtava konsertti eilen ja kelitkin suosi! Todella mahtava konsertti! Kiitos Kallelle kun toi bändin Suomeen ja Stadionille nimenomaan! Tunnelma on aivan eri kuin esim Areenalle, onhan ihmisiäkin jo nelinkertainen määrä! Kaikki jorasi ja lauloi, harva istui paikoillaan. Upeaa!!!!

      • jon bon jovi

        siel oli niin hyvä meininki....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3752
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      115
      1474
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1340
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1289
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1164
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1068
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      58
      1044
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1036
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      977
    Aihe