luokkakaverin kohtaaminen

se poika

Kohtasin erään luokka "kaverini" jokin aika sitten.

Olen nähnyt hänet aika usein, mutta en koskaan kuitenkaan mennyt juttelemaan hänelle vaikka olisin kovasti halunnut.

Syynä tähän on se että edellisen kerran kohtelin häntä kuin saastaa. Vaikka tästä on kulunut aikaa noin 10 vuotta, kannan jotain syystä syyllisyyttä siitä kuinka häntä aikoinaan kohtelin.

Olin tuolloin vaikeassa elämäntilanteessa, en oikein kyennyt erottomaan ystäviä ja vihollisia toisistaan.

Hän oli yksi harvoista ihmisistä kuka ei ikinä sanonut mitään pahaa minulle, ja aina yritti auttaa minua siitäkin huolimatta vaikka sanoin hänelle todella ikäviä asioita.

En tajua vielä nykyäänkään miten saatoin olla ilkeä niin kiltille ja hyväsydämmiselle tytölle!

Näin hänet sitten pitkästä aikaa, ja lopulta uskalsin kohdata hänet... olin aika hermostunut, kun menin sitten puhumaan hänelle.

Hän muisti minut vielä! olin aika yllättynyt tästä, hän tervehti minua iloisesti hymyillen mutta jostain syystä olin aistivinani jokinlaista varauksellisuutta hänessä.

Hän näytti todella hyvinvoivalta ja iloiselta, onneksi pahat temppuni eivät ilmeisesti olleet vahingoittaneet häntä lainkaan.

Olisin halunnut pyytää häneltä anteeksi, mutta eipä siihen oikein tullut tilaisuutta...

Anna anteeksi K, minä käyttäydyin silloin erittäin typerästi, tapa jolla sinua haukuin ja nimittelin oli täysin perusteetonta ja ilkeää. Olen saanut maksaa tekemistäni virheistä monta kertaa, ja toivon että ymmärrät.

Hartain toiveeni on että saan joskus sanoa tämän sinulle henkilökohtaisesti.

5

1108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anteeksipyynnölläsi

      saavasi aikaan? Oman olosi paranemisen vai? Onhan se hyvä että tahtoo itselleen hyvää, mutta voit varmaan antaa anteeksi itsellesikin jo nyt. Vastapuoli varmasti on päässyt yli jo asiasta, vai luuletko olevasi joku maailman napa? Itsellesi varmasti olet ja kuuluukin olla maailman napa, mutta ota huomioon ettet ole kaikkien muiden keskipiste.

      • se poika

        Se mikä on sanottu, ei sitä saa mikään sanomattomaksi.

        Lapsiahan me silloin oltiin... minua vain yksinkertaisesti harmittaa silloinen käytökseni.


      • tosi, tosi

        tyhmästi.Pidä vastedes mölyt mahassasi.


      • entinen kiusaaja
        tosi, tosi kirjoitti:

        tyhmästi.Pidä vastedes mölyt mahassasi.

        Jos jonkun asian saisin tekemättömäksi nuoruudesta niin se olisi ehdottomasti yhden koulukiusaustapauksen pois pyyhkiminen... En minä nyt mikään pääpiru ollut, mutta kuitenkin hiljaisen hyväksynnän annoin ja en ollut hänen kaveri vaikka hän sellaista olisi tarvinnut. Kuinka julmia ja tyhmiä nuoret voivat ollakkaan :&/

        Tästä häpeästä en taida päästä ikinä yli ja en kertakaikkiaan pysty edelleenkään olemaan tämän henkilön kanssa missään tekemisissä. Häpeä on liian suuri. Onneksi hänellä näyttäisi menevän ihan hyvin.


      • ajatella
        entinen kiusaaja kirjoitti:

        Jos jonkun asian saisin tekemättömäksi nuoruudesta niin se olisi ehdottomasti yhden koulukiusaustapauksen pois pyyhkiminen... En minä nyt mikään pääpiru ollut, mutta kuitenkin hiljaisen hyväksynnän annoin ja en ollut hänen kaveri vaikka hän sellaista olisi tarvinnut. Kuinka julmia ja tyhmiä nuoret voivat ollakkaan :&/

        Tästä häpeästä en taida päästä ikinä yli ja en kertakaikkiaan pysty edelleenkään olemaan tämän henkilön kanssa missään tekemisissä. Häpeä on liian suuri. Onneksi hänellä näyttäisi menevän ihan hyvin.

        Jos ihan tosissasi olet. Mä oon aina kuvitellut, etteivät kiusaajat koskaan kadu tekojaan. Pointsit sulle, toivon mukaan myös reaalissa kykenet sanomaan anteeksi ja pääsemään ko. henkilön kanssa juttuun.

        Nim. entinen kiusattu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2796
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      98
      2103
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      145
      899
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe