luokkakaverin kohtaaminen

se poika

Kohtasin erään luokka "kaverini" jokin aika sitten.

Olen nähnyt hänet aika usein, mutta en koskaan kuitenkaan mennyt juttelemaan hänelle vaikka olisin kovasti halunnut.

Syynä tähän on se että edellisen kerran kohtelin häntä kuin saastaa. Vaikka tästä on kulunut aikaa noin 10 vuotta, kannan jotain syystä syyllisyyttä siitä kuinka häntä aikoinaan kohtelin.

Olin tuolloin vaikeassa elämäntilanteessa, en oikein kyennyt erottomaan ystäviä ja vihollisia toisistaan.

Hän oli yksi harvoista ihmisistä kuka ei ikinä sanonut mitään pahaa minulle, ja aina yritti auttaa minua siitäkin huolimatta vaikka sanoin hänelle todella ikäviä asioita.

En tajua vielä nykyäänkään miten saatoin olla ilkeä niin kiltille ja hyväsydämmiselle tytölle!

Näin hänet sitten pitkästä aikaa, ja lopulta uskalsin kohdata hänet... olin aika hermostunut, kun menin sitten puhumaan hänelle.

Hän muisti minut vielä! olin aika yllättynyt tästä, hän tervehti minua iloisesti hymyillen mutta jostain syystä olin aistivinani jokinlaista varauksellisuutta hänessä.

Hän näytti todella hyvinvoivalta ja iloiselta, onneksi pahat temppuni eivät ilmeisesti olleet vahingoittaneet häntä lainkaan.

Olisin halunnut pyytää häneltä anteeksi, mutta eipä siihen oikein tullut tilaisuutta...

Anna anteeksi K, minä käyttäydyin silloin erittäin typerästi, tapa jolla sinua haukuin ja nimittelin oli täysin perusteetonta ja ilkeää. Olen saanut maksaa tekemistäni virheistä monta kertaa, ja toivon että ymmärrät.

Hartain toiveeni on että saan joskus sanoa tämän sinulle henkilökohtaisesti.

5

1170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anteeksipyynnölläsi

saavasi aikaan? Oman olosi paranemisen vai? Onhan se hyvä että tahtoo itselleen hyvää, mutta voit varmaan antaa anteeksi itsellesikin jo nyt. Vastapuoli varmasti on päässyt yli jo asiasta, vai luuletko olevasi joku maailman napa? Itsellesi varmasti olet ja kuuluukin olla maailman napa, mutta ota huomioon ettet ole kaikkien muiden keskipiste.

• se poika

Se mikä on sanottu, ei sitä saa mikään sanomattomaksi.

Lapsiahan me silloin oltiin... minua vain yksinkertaisesti harmittaa silloinen käytökseni.

• tosi, tosi

tyhmästi.Pidä vastedes mölyt mahassasi.

• entinen kiusaaja
        tosi, tosi kirjoitti:

tyhmästi.Pidä vastedes mölyt mahassasi.

Jos jonkun asian saisin tekemättömäksi nuoruudesta niin se olisi ehdottomasti yhden koulukiusaustapauksen pois pyyhkiminen... En minä nyt mikään pääpiru ollut, mutta kuitenkin hiljaisen hyväksynnän annoin ja en ollut hänen kaveri vaikka hän sellaista olisi tarvinnut. Kuinka julmia ja tyhmiä nuoret voivat ollakkaan :&/

Tästä häpeästä en taida päästä ikinä yli ja en kertakaikkiaan pysty edelleenkään olemaan tämän henkilön kanssa missään tekemisissä. Häpeä on liian suuri. Onneksi hänellä näyttäisi menevän ihan hyvin.

• ajatella
        entinen kiusaaja kirjoitti:

Jos jonkun asian saisin tekemättömäksi nuoruudesta niin se olisi ehdottomasti yhden koulukiusaustapauksen pois pyyhkiminen... En minä nyt mikään pääpiru ollut, mutta kuitenkin hiljaisen hyväksynnän annoin ja en ollut hänen kaveri vaikka hän sellaista olisi tarvinnut. Kuinka julmia ja tyhmiä nuoret voivat ollakkaan :&/

Tästä häpeästä en taida päästä ikinä yli ja en kertakaikkiaan pysty edelleenkään olemaan tämän henkilön kanssa missään tekemisissä. Häpeä on liian suuri. Onneksi hänellä näyttäisi menevän ihan hyvin.

Jos ihan tosissasi olet. Mä oon aina kuvitellut, etteivät kiusaajat koskaan kadu tekojaan. Pointsit sulle, toivon mukaan myös reaalissa kykenet sanomaan anteeksi ja pääsemään ko. henkilön kanssa juttuun.

Nim. entinen kiusattu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      103
      3495
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      196
      2226
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2090
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      37
      1822
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      9
      1649
    6. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1088
    7. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      5
      830
    8. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      69
      827
    9. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      49
      821
    10. Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.

Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti
      Sinkut
      129
      773
    Aihe