Dna matkanetti ei toimi , vaikka 3 g tukiasema
on 100 metrin päässä..Helsingin kaupungin
alueella.Kun soitin sinne niin sanotaan että
sopimusta ei voi purkaa, se on petos jos
maksatetaan semmoisesta joka ei toimi,,
mutta puran kyllä sen sopimuksen viran-
omaisten avulla
DNA MATKANETTI ON TÄYSI PASKA
10
5992
Vastaukset
- eikä operaattorissa!
On näitä dnasta valittavia tumpuloita nähty jo sen verran, AINA on vika ollut käyttäjässä kun ei ole osannut.
Mistä juuri dnalle näitä osaamattomia ja kädettömiä tumpuloita pesiytyykin?
Ootko katsonut että SINUN puolellasi kaikki pelaa? Turhaa syytellä operaattoria jos sulla on jokin pieni softaongelma koneella tai esim. laite on hajalla tms. Sitäpaitsi toi 3G käyttää sen verran korkeita taajuuksia että jos sulla on asunnossa paljonkin vaimennusta (esim. paljon metallia vaikka betonin tukiteräksen muodossa) seinien takia niin voi olla ettei toimi. Korkeammat taajuudet vaimenee alempia herkemmin jo lyhkäisilläkin matkoilla.- jeejee
taitaa olla DNA:n miehiä edellisen viestin lähettäjä....
- dnalla...
jeejee kirjoitti:
taitaa olla DNA:n miehiä edellisen viestin lähettäjä....
vaan vain asiakkaana. Mutta jos olisinkin niin so what? Sitäpaits ei tää ole dnan asiakaspalvelu, ei ne tänne trollien valloittamalle palstalle ala kirjoittelemaan.
- tapaus!
Tässähän on kyse "Layer 8" viasta.
(KVG) - hoitsu ei insinööri
ostin tämän kyseisen palvelun lokauussa ja tukeuduin täysin dna asiakaspalvelulta saatuihin tietoihin, kun palvelu aktivoitiin.
Piti ladat anokian pc suite, mutta koska se ei onnistunt, otin yhteyttä suoraan nokille. Sieltä sanottiin, että mun kannettavan kanssa, eli windows xp media centerin kanssa yhteensopivuutta ei edes ole, joten käytön voi unohtaa. Ilmoitin asiasta dna, mutta siitä huolimatta laskut ovat vaan pyörineet!!
Viimeeksi sieltä tuli eilen viestiä, että tulevat vastaan laskuissa, ja loppusumma on n. 30E?? Mitä helvettiä, pitäisikö mun maksaa jostakin palvelusta, jote ei ole koskaa edes voinut käyttää????????????? Dna tuntuu pitävän asiakkaita hieman tyhmiä!
Eikös se ole juuri palvelu, josta maksetaan
Tässä tapauksessa palvelu ei ole koskaan ollut käyttövalmiudessa, Heidän olisi pitänyt antaa riittävästi ohjeita, mutta ilmaisesti tätä tietoa heillä näiden laitteiden yhteensopimattomuudesta ei ollut, ja nyt kuitenkin asiakkaalta yritetään huijata rahaa.
Minua petettiin uskomaan, että hommat on ok, mutta näin ei ole. Omituista touhua ja mielivaltaa!!!- EVO667
Itsellä ainakin Nokian PC Suite toimii. Ellet osaa, niin se ei ole DNA:n vika?
Minulla nopeus vaihtelee paljon. Huiput 1,7 huonoimmat 0,4... - hoitsunööri
Tiedän että viesti on vanha mutta oli pakko kirjoittaa tämä analogia.
Jos vika on sinun laitteistossasi (eli se ei tue nokian nettiominaisuuksia), niin se ei ole dnan vika, vähän kun tilaisit lankapuhelinliittymän kännykällesi etkä suostuisi maksamaan lankapuhelinliittymästä sen takia että sinulla ei ole lankapuhelinta.
- Vanha Dna:n käyttäjä
Itselläni Oli tuo 1 megan mokkula liittymä noin 4 vuotta sitten käytössä ja olin sitä mieltä että jos yrittää mokkulalla nii nei tuu mitään mutta heti kun tungin sim kortin 3G puhelimeeni ja yhdistin koneeseen sillä usb johdolla kännykän ja käynnistin Nokia Pc suiten ja yhdistin internettiin käyttämällä sitä ohjelmaa ja kännykkääni nii sain heti Toimivan internetyhteyden Dna:n Simkortilla Siihen asti kunnes akku loppuu kännykästä eli veikkaan että vika on joko laitteessasi tai verkossa.
- gprs
Dna matkanetti ollut pari vuotta -ei ongelmaa
Dna mokkula pian kolme vuotta -ei ongelmaa
Supermokkula toimii usein huonommin kuin vanha mokkula ,itse otin vanhaan mokkulaan Dna Onni liittymän ja siihen megasen matkanetin kk-hinta yhteensä alle 8 euroa - toimii erittäin hyvin - Ongelmia on
Mikä mokkula sulla on, se joka toimii? Huawei vai? Mutta katsos kaikilla ei ole kotona vanhaa kunnon mokkulaa, vaan joutuvat tyytymään uusiin paskoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828