Moi,
kertokaahan arvon matkaajat jos teillä on joitakin kokemuksia illallisristeilyistä.
Itse tiedän ainakin nämä kolme järjestäjää mutta kovasti kaipaisin kokemuksia esim. palvelusta ja ruuasta yms.
Bateaux Mouches
Bateaux Parisiens
Vedettes de Paris
Seinen illallisristeilyt
2
1514
Vastaukset
- Minde3
Itse kävimme risteilyllä tällä Bateaux Parisiensilla, ja kannatti kyllä :)
Illallista meillä ei ollu, mutta meidän edessä ollut pariskunta kuulosti tilaavan tämän niin 150e kahdelta henkilöltä risteily illallinen, mutta en tiedä mitä siihen illaliseen kuulu. Suurin ihmetyksen aihe oli että tämä illallinen syötiin ihan maissa ennen tai jälkeen risteilyn :D
Että tämmöstä Parisiensilla. Mutta kyllä jollaki yhtiöllä näytti olevan ihan siinä laivassa. Olen pariin kertaan käynyt Bateaux Mouches'n risteilyllä. Kannattaa ehdottomasti, hyvässä seurassa. Ruoka ei ole yhtä hyvää, kuin samalla hinnalla maalla, mutta miljöö on upea. Tämä ei tarkoita, että ruoka olisi huonoa, mutta pienellä laivalla on keittiön suhteen rajoituksensa. Muistaakseni mm. ruokatilaus tuli tehdä ennakkoon,
Miljöö oli sitten sitäkin huimempi, iltavalaistu Seine. Jokaisella vesibussilla on oma teemansa, joten voi valita Hammondin, mustalaismuksiikin jne välillä. Pukukoodi ei ollut kovin tarkka. Pikkutakki ja solmio riitti, pääosalla oli tosin puku. Jollakin kilpailijoista on risteilyjä joilla vaaditaan smokki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258