kynnysmatto

kyllästynyt...

Kynnysmattona oinaan elämässä..onko muitakin kohtalotovereita?.ollaan oltu yhdessä viitisen vuotta,ja joka päivä osaa tuo mies yllättää uusilla puolillaan..hän haluaa sitä ja hän haluaa tätä...aina tulee hänen halunsa ja tarpeensa ennen muita.Kyllä osaa olla rasittava tyyppi.En oikeastaan edes muista milloin viimeeksi olisi ukko sanonut rakastavansa,tai ottanut hellästi kädestäni ja vain oltu ihan hiljaa...Kun olen muutaman kerran tätä asiaa häneltä tiedustellut,että minkä takia et enää sano että rakastat tai edes välität,kuuluu vastaus:ei hänen enää tarvii kun oot jo nalkissa..niin olen mustasukkaisen,itserakkaan ja murjottavan oinaan nalkissa.

4

1026

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut kaikki tietää

Minua ärsyttää Oinaassa puhumattomuus ja sulkeituneisuus. Ei suhde toimi alkuunkaan.
      Ei pidä yhteyttä, saa rautakangella vääntää, että jotain ajatuksistaan ulos kakistaisi. Kun vihdoin suunsa aukaisee, muutama sana sieltä tulee kuin armosta, jäljelle jää vain enemmän kysymyksiä ja ajatuksia siitä, mitä hän oikein miettii, ja mitä elämältään haluaa. Sanoo silti välittävänsä, mutta ei näytä sitä muuta kuin hetkellisesti. Koko ajan saa miettiä, että ollako tässä vai eikö olla. Arvoituksellinen on tämä Oinas ainakin, ei siitä pääse totuuteen että mikä on. Olen sitäkin ajatellut, että jos hän on mustasukkainen tai harhaluuloinen, kuvittelee että ei ole ainoa, vaikka ei olisi mitään syytä siihen. Välimatkaa välillämme on, ja tämä saattaa aiheuttaa edellä mainitun epäilyn. Haluaisin suhteen olevan normaalin, mutta ei tällaista pitemmän päälle kestä. Tällä en yleistä, että kaikki Oinaat olisivat samanlaisia, ei todellakaan. Tämä nyt vain sattuu olemaan tällainen "jöröjukka". Kaipaan sitä rock`ia vähäsen enemmän suhteeseen :)

• Ripaleena

Ihme juttu . Jos minulla olisi noin vaikeaa ja ikävää liitossa ,lopettaisin yhdessäolon.Ellei asiat puhuen ala selvitä niin jätä koko äijä.

• kokenut
        Ripaleena kirjoitti:

Ihme juttu . Jos minulla olisi noin vaikeaa ja ikävää liitossa ,lopettaisin yhdessäolon.Ellei asiat puhuen ala selvitä niin jätä koko äijä.

eikä ole ikävä yhtään (mistäköhän johtuu), helpotus pikemminkin

• ronja02

Kuulostaa tyypilliseltä mieheltä horoskooppiin katsomatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      2948
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1749
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      146
      1724
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1536
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      76
      1492
    6. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      330
      1366
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      20
      1238
    8. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      76
      1170
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1062
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1015
    Aihe