Kun tulin Englannnista kotiin ja halusin näyttää nahkakantista diplomia omalle äidilleni. Otin diplomini (B.A.) varovasti laukustani ja ojensin sen äidilleni ajatellen, että kai hänkin haluaisi edes katsoa sitä ja antaa jonkin positiivisen kommentin. Eipä tuo emo sitä käteensä ottanut, vaan kääntyi ympäri ja samoi hellan luo mennessään, että "Ootahan poeka, kun minä näytän sinulle jottain". Hän kaivoi laatikostaan esille kahteen kertaan taitetun A4 kokoisen arkin ja ojensi sen minulle sanoen samalla "Mäne nyt poeka työelämään ja tie työs hyvin ja tule ja näytä äidille tämmönen paperi". Minä katselin paperia, jonka äiti minulle ojensi. Se oli hänen työtodistuksensa. Sitten hän vielä asian kirkastamaiseksi mainitsi "Kuule poeka, minä arvostan enemmän työtodistusta, kun noeta koulutodistuksia". Näin hän jatkoi tuolla lyhyellä linjallaan ja sanoi sanottavansa muutamalla sanalla. Ei siitä sen kummemmin muistaakseni juteltu. Eletään tässä juuri pyhäinpäivän kynnyksellä. Asia tuli mieleeni, koska lämmöllä muistelen hyvää äitiäni.
Äijjin neuvo pojalleen
Osafo
0
617
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683089
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702960Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672859On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli381910- 601637
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181619- 351575
- 591536
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,151440