Kun mies väittää, että tuhlaan "kaikki" rahat aikakausilehtiin, niin mielenkiinnosta tahtosin tietää, että kuinka monta lehteä ostatte viikossa/kuukaudessa? Kuinka monta olette tilanneet? Ei tarvitse sanoa lehden nimeä, mutta olisi kivaa tietää minkä alan lehtiä ostatte tai tilaatte.
Itse ostan 1-2 lehteä viikossa, paitsi jos on todella huono rahatilanne.
Tilattuja lehtiä meillä on ainoastaan Aku Ankka lapselle, kun keskeytin oman käsityö-lehti tilaukseni vähän aikaa sitten.
Olenko nyt jotenkin friikki, niinkuin mies väittää ? ;)
Aikakausilehdistä
5
300
Vastaukset
- tarja 2
aikakausilehteä irtonumerona.Kerran viikossa iltapäivälehden.
Tilattuna tulee meidän talouteen tällä hetkellä n.3-4 lehteä joista yksi on Akkari.Tilaan tarjouspätkiä joten en ole ihan varma onko jotkut jo loppuneet tms. - friikki=)
..tuolla lehtimäärällä. Mulle tulee Meidän perhe ja joskus (1-2 krt/kuukausi) ostan kaksplussan. Ukkeli tilaa moottorikelkkalehteä. Lapselle, 1v., ei tule vielä mitään lehteä.
- evian
Jos tuolla lehtimäärällä olet "friikki", pitäisi miehesi minua varmaan jo suljetulle osastolle kuuluvana.. :D
Meille tulee tilattuna Akkari, Roope-setä, Myrkky, 7 päivää ja Tosi elämää. Irtonumerona ostan Reginan (sehän ilmestyy 2 kertaa kuussa:) ja kaikenmaailman sisustuslehtiä (aiheesta ja hinnasta riippuen 0-6 kpl/kk) sekä ajoittain ristikkolehtiä. Vauva/perhelehtiä saan siskolta ja itse sitten myös laitan omat ostokseni kiertoon siskoille/äidille.. Nyt odottelen kovasti sitä Kotivinkin joululehteä, kun tuli se tilattua jonkun ylläribonuksen innoittamana :) Kaupastahan tuo jo löytyy..
Juuri ostin tuossa toissapäivänä 3 lehteä kerralla, välillä on useampikin viikko etten osta yhtään (joskus kun siinä Reginassakaan ei ole mitään mielenkiintoista..;) - ei...
tule tällä hetkellä mitään lehtiä ja irtonumeroita en ole koskaan ostanut.Sanomalehti tilataan silloin tällöin,jos hyvä tarjous.
- mapee
on vähän kiinni siitä, mitä lehtiä ostaa ja miksi. Jos on pakko ostaa niin on ongelma, jos taas on kiva aja vähän vaikka viikonlopun ohjelmaa osta aniin rentoutuskeino se on sekin ja aika edullinenkin..
Meilel tulee akkari kanssa ja sarjisekstra ja roope-setä, nalle puh, demi, suosikki ja mix nuorelle väelle niin ja lemmikki..
Iskälle tulee pari autolehteä siis harrastajamallia ei mitään tuulilaseja!
Itselleni ei tule nyt mitään sillä suivaannuin tässä taannoin siihen että jokaikinen lehti alkoi ilmestyä useammin ja kuitenkin vuoden sivumäärä on sama eli sama määrä aineistoa jaettiin useampaan lehteen ja hinta pysyi samana. Lisäksi monessa tuntuu noi jutut kiertävän ja kun esim puutarhalehdessä on sama kuva kolmatta kerta aniin antaa olla! Ennen tuli siis kotivinkki, kodin kuvalehti, avotakka, viherpiha ja satunnaisia pätkiä muitakin sekä joku käsityölehti jaksoina. Nyt ostan ainoastaan alennettuja irtonumeroita kun kansi kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538323- 664644
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404333Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353463Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634