varaosanumero

924

Onko jollain Porsche PET cd, josta voisi katsoa 924 "backing platen" varaosanumeron. Eli se taka jarrurummun pelti johon tulee kengät, sylinteri ja ulompi laakeri kiinni, myös käsijarrun vaijeri menee siihen. Porsche parts and technical reference catalog ei näytä kuin kuvan.

4

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 951

Jostain syystä löytyy kaksi eri numerosarjaa:

113 609 439E /L
      113 609 440E /R

481 609 439A /L
      481 609 440A /R

• 951

Muistaakseni nuo 924 taka rumpujarrut on suoraan VW S-kuplasta. Jos tarvitset takajarruosia kannattaa tsekkaa VW tarjonta. Ovat varmasti halvempia osia kuin sama kama Porsche osana.

• 924
        951 kirjoitti:

Muistaakseni nuo 924 taka rumpujarrut on suoraan VW S-kuplasta. Jos tarvitset takajarruosia kannattaa tsekkaa VW tarjonta. Ovat varmasti halvempia osia kuin sama kama Porsche osana.

Juu kiitoksia vaan, kuplasta tosiaan löytyi. Uusia ei saa enään Porsche eikä V.A.G liikeistä. Paikoillaan on ennen kuin tänne kerkisin katsoa, volkkari paikosta saa myös kuplan rummun ja levyn 5X130 jaolla jos haluaa helposti vaihtaa 4X108 jaon.

• 924 porsche

mä ostin viime talvena uudet ww kuplan 68v ja hinta oli 68e kappale liike on vaasassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe