Olen tässä aikaissa laittaa saunaa hiukan mukavammaksi kuin ne perus kaksi laudetta, jakkara ja kiuas.
Tilasin sunsaunalta tarjouksen omien mittojen mukaisesta saunasta,joka on melko pieni kuitenkin, niin meinasit kahvit mennä väärään kurkuun kun tarjouksessa luki 1800€.
Elikkä onko kokemusta järkevänhintaisista saunan sisustustoimittajista?
Ei kuitenkaan ihan alusta lähtien viitsisi lautoja sahailla, mutta mittojen mukaan tehdyt palikat jotka voisi itse asentaa olisi sopivin ratkaisu.
Uudet lauteet ja valot
9
3701
Vastaukset
- Kannustalon esittelykohteen...
Mekin pyydimme tarjouksen Sun Saunalta pytinkimessuilla ja hinta oli 2650€ !!
Sama reaktio ei ikinä saunaan tuollaista hintaa...
Kun talokaupat oli tehty kannustalon kanssa saimme kuulla että Lumi-Laude toimittaa kannustalolle sauna tuotteet.Katsoimme > www.lumilaude.fi ja sieltä löydettyämme sopivan mallin eikun puhelin kouraan.
Erittäin palveluhenkinen myyjä oli puhelimessa ja saimme kuulla että Lumijoella yrityksen tiloissa on sauna studio jossa näkee tuotteet valmiina.
Sattumalta olimme menossa Ouluun kyläilemään ja poikkesimme lumijoen kautta..jossa sitten suunniteltiin juuri sellainen sauna kuin halusimme ja hintakin oli sopiva. Elikkäs suosittelen.- isäntä
Jäi tuosta postista pois että kohteestamme on peruskotisivut jotka täydentyy viiveellä.
Saunasta tosin ei ole vielä mitään kuvia kun saunan rakentamista ei ole vielä aloitettu. Saunan kiukaan takana oleva laattaseinä on valmis mutta panelointi odottaa vielä..
Kiukaaksi valitsimme Mondexin 8kw.
www.netikka.net/jussinmaki
- Näin kävi
Urakoin meille saunaa ja kysyin Sun Saunalta tarjouksen:
- hinta edullisin kysytyistä, lämpölepällä kuuden metrin laude kolmella nurkalla 2170 euroa, valot 250 euroa (yli 40 kuitua)
- valokuvallinen, yksityiskohtainen tarjous, joka kaiken päälle tuli nopeasti
- ystävällinen ja asiallinen palvelu puhelimessa.
Valintani huippusaunaani on: Sun Sauna!
PS. Lumilaude ei edes toimittanut tarjousta kolmesta eri pyynnöstä huolimatta. Onko se muuten lestafirma?- Mä itte
Hyvä että edes joku on ollut tyytyväinen Sun Saunan hintaan.
- halpaa..?
No voihan.. Näinkö nuo eurot sokaisee?
Pelkistä lauteista siis lähes 13.000 markkaa..?
Kuituvalot on tosin olleet edulliset, tuolla hinnalla ei yleensä saa kuin aivan mitättömän kuituvalosarjan.
Minä tein juuri saunarempan ~10 m2 saunaan tuolla parilla tonnilla. Hintaan sisältyi:
- eristeet (kattoon sauna-satu)
- tervaleppäpaneelit
- tervaleppälauteet
- led-valot, 8 lediä, muuntaja himmennin
- laatoitus kiuasseinälle
- laatoitus lattiaan
- vesieristykset
- puukiuas savutorvineen ja kivineen
- korotusjalusta kiukaalle
- kaikki pientarvikkeet ja aineet
omaa työtä jokunen viikonloppu.. - SunSaunaani
Mä itte kirjoitti:
Hyvä että edes joku on ollut tyytyväinen Sun Saunan hintaan.
Täältä löytyy toinen tyytyväinen. Halvinhan SunSauna ei ollut, mutta hyvä tuli. Vertailin itse lähinnä Harvian Saunastudion hintoja, SunSauna tuli halvemmaksi.
Lauteet (U:n muotoiset), koko iso alalaude, johon kiuas on upotettu, tervaleppäpaneelit seiniin ja kattoon sekä 16-kuituiset valot saunaan kustansivat noin 3.000 euroa. Siihen päälle 1500 euron kiuas, joten hintaa tuli, mutta joka ilta tulee kylvettyäkin. - lestafirma?
Lumilauteesta en tiedä, onko "lestafirma", mutta jos ymmärrän oikein mitä tarkoitat, niin San Saunaa voisi kutsua "lestafirmaksi".
- sunmunsauna
halpaa..? kirjoitti:
No voihan.. Näinkö nuo eurot sokaisee?
Pelkistä lauteista siis lähes 13.000 markkaa..?
Kuituvalot on tosin olleet edulliset, tuolla hinnalla ei yleensä saa kuin aivan mitättömän kuituvalosarjan.
Minä tein juuri saunarempan ~10 m2 saunaan tuolla parilla tonnilla. Hintaan sisältyi:
- eristeet (kattoon sauna-satu)
- tervaleppäpaneelit
- tervaleppälauteet
- led-valot, 8 lediä, muuntaja himmennin
- laatoitus kiuasseinälle
- laatoitus lattiaan
- vesieristykset
- puukiuas savutorvineen ja kivineen
- korotusjalusta kiukaalle
- kaikki pientarvikkeet ja aineet
omaa työtä jokunen viikonloppu..Mitä sinä horiset markoista? Eikö teilläpäin ole vielä eurot käytössä?
- tyytymätön
Itselläni on huonoja kokemuksia Lumilauteesta: http://keskustelu.suomi24.fi/node/5614499/#comment-49975037
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292218
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261828Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121409Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121277Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701221- 931028
- 17917
- 85887
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17790Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks113724