Suomalaisten fyysiset ominaisuudet sopisivat japanilaisten lajeista aika hyvin sumopainiin. Koska harrastus on tv-katselua festarisekoilua nyt niin olisiko mielen hallinta kompastuskivi.
sumopaini
1
296
Vastaukset
- kermit
Budhasta on seuraavaakin kerrottu.
Kun tehtiin kiinalaista kalenteria niin elukoille piti antaa oma vuosi. Apinakuningas sai oman vuotensa siit kun Budha sanoi et tule mun luo ja loikkaa mu sylist ja men kirjottamaa mailma laidal et budha on vieraillu mailma laidal. Mailma laidal oli viis pilarii ja reunimmaisee Apina kirjotti Budha terveiset ja kusi keskipalari juuree. Ku apina tuli takas ni Budha kysy millast mailma laidal oli. Apina kerto ja Budha pyysi haisatamaa sormias.
Apina tunsi keskisormes vahva apinavirtsa lemu.
Apina ihmetteli kui mut Budha sano et apina ei muistanu tul ensi minun sylii ja sit vast men sinne mailma laidal.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733684Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1351226
- 1071108
- 1091075
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886