uusi kokoonpano

kaasua

milloin julkistetaan?

20

5412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kfk

      joulua, ehkä jo aiemmin.

    • ...

      Pate kertoi Radio 957:ssa tänään, että Popeda on kolmimiehinen nykyään: Pate, Costello ja Melartin. Aloittavat kolmistaan tekemään uutta studiolevyä. Levyllä kuulema soittaa sitten ketä soittaa. Ehkäpä siis uusia vakijäseniä enää tulekaan vaan mukaan otetaan palkkasotureita tarpeen mukaan.

      • urpo m

        kolme jäsentä ja rivimuusikoita tarpeen mukaan? toihan menee ihan dingoksi, paitsi että siinä on nipa rivimuusikot.


      • Saksofonistin soittaja

        kolmellakin miehelle.Onhan näitä esimerkkejä.Pate alkaa rumpuja paukuttaa ja laulelee samalla.


      • Paikolle

        Etsitään miehiä koko ajan.


      • ljöafks

        Halusikohan Rautajoki ja Kemppinen ite pois, vai miksi hyvää kokoonpanoa piti/pitää muuttaa?????


      • Rockjäbä
        ljöafks kirjoitti:

        Halusikohan Rautajoki ja Kemppinen ite pois, vai miksi hyvää kokoonpanoa piti/pitää muuttaa?????

        Että Rautajoki läksi ajelemaan rekkoja ja ihan omasta tahdostaan. Sillä on rekkafirma... Ajo usein Popedan bussiakin!


        Kemppinen oli muka usein keikoilla liian hönössä ja nojaili koskettimiin...Eli erotettiin sen takia. Yks pitkänlinjan Popeda-fani väitti mulle että näki tänä vuonna noin 20 keikkaa ja että Kemppinen oli monella keikalla soosissa! Vaikka Patekin oli välillä pleksit keikoilla niin bändin pomolle ei voi antaa potkuja kuin bändin pomo itse ja jos se antais ittelleen potkut niin Popeda loppuis siihen...

        Koska Pate on ainoa alkuperäisjäsen ja ollut siis perustamassa Popedaa ja nähnyt kaikki sen bändin ja itsensä nousut, laskut ja suvantovaiheet. Se on ollut mukana joka levyllä ja tehnyt monta sooloakin. Heittänyt yksin ja Popedan kanssa tuhansia keikkoja ulkomaita myöden. Lisäksi sanoittanut satoja biisejä, joukossa isojakin hittejä esim. Kuuma Kesä. Bändin pääsolisti ja keulakuva vaikka silloin tällöin törttöillytkin.


      • Tessun poika
        Rockjäbä kirjoitti:

        Että Rautajoki läksi ajelemaan rekkoja ja ihan omasta tahdostaan. Sillä on rekkafirma... Ajo usein Popedan bussiakin!


        Kemppinen oli muka usein keikoilla liian hönössä ja nojaili koskettimiin...Eli erotettiin sen takia. Yks pitkänlinjan Popeda-fani väitti mulle että näki tänä vuonna noin 20 keikkaa ja että Kemppinen oli monella keikalla soosissa! Vaikka Patekin oli välillä pleksit keikoilla niin bändin pomolle ei voi antaa potkuja kuin bändin pomo itse ja jos se antais ittelleen potkut niin Popeda loppuis siihen...

        Koska Pate on ainoa alkuperäisjäsen ja ollut siis perustamassa Popedaa ja nähnyt kaikki sen bändin ja itsensä nousut, laskut ja suvantovaiheet. Se on ollut mukana joka levyllä ja tehnyt monta sooloakin. Heittänyt yksin ja Popedan kanssa tuhansia keikkoja ulkomaita myöden. Lisäksi sanoittanut satoja biisejä, joukossa isojakin hittejä esim. Kuuma Kesä. Bändin pääsolisti ja keulakuva vaikka silloin tällöin törttöillytkin.

        Arska Rautajoki halus ite pois, tosiaan ajelee rekka-autoa pitkin ulkomaita ja "johtaa" rekkafirmaansa. Kanttori oli kyllä aihettakin heittää pois, sen verran usein oli ihan täynnä keikoilla. Kolme kertaa itse todistanut ko. tapausta. Paten juomisesta aina puhuttiin, mutta muutamalla keikalla ei Kemppisen soittimissa ollut edes virta päällä, äijä vaan seisoskeli soittimiensa takana ja oli soittavinaan.
        Kyllä Popedaan vielä löydetään uusi rumpali ja kiipparin soittaja. Eikä ole sanottua että Arskakin vielä Popedassa soittais. Holmin Kari tuskin palaa patteriston taakse.


      • Spekulaatio
        Tessun poika kirjoitti:

        Arska Rautajoki halus ite pois, tosiaan ajelee rekka-autoa pitkin ulkomaita ja "johtaa" rekkafirmaansa. Kanttori oli kyllä aihettakin heittää pois, sen verran usein oli ihan täynnä keikoilla. Kolme kertaa itse todistanut ko. tapausta. Paten juomisesta aina puhuttiin, mutta muutamalla keikalla ei Kemppisen soittimissa ollut edes virta päällä, äijä vaan seisoskeli soittimiensa takana ja oli soittavinaan.
        Kyllä Popedaan vielä löydetään uusi rumpali ja kiipparin soittaja. Eikä ole sanottua että Arskakin vielä Popedassa soittais. Holmin Kari tuskin palaa patteriston taakse.

        Frogley on kuulemma lähtenyt Dingosta.Voisikohan olla mahdollista, että liittyisi Popedaan? Sopisi kyllä todella hyvin ryhmään ja toisi stemma voimaa bändiin.


      • Mä vaan
        Spekulaatio kirjoitti:

        Frogley on kuulemma lähtenyt Dingosta.Voisikohan olla mahdollista, että liittyisi Popedaan? Sopisi kyllä todella hyvin ryhmään ja toisi stemma voimaa bändiin.

        voisi laulaa taustojakin levyillä ja keikoilla sillä miehellä on hyvä ääni ja myös voisi vetää vaikka Katujen kuningattaren sillä aikaa kun Pate käy tuolla.

        Frogley suurin ongelma vaan taitaa olla se että mies vaihtaa nykyään bändiä kuin sukkia. Yössä oli varmaa kauiten, mutta kun Viitanen läksi Frogleykin. Lisäksi olen ymmärtänyt että Frogley harrasti aikanaan melko kovaakin kupittelua ja kun nykyisessä Popedassa Mellu ja Costi ei paljoa ota keikoilla ja Patekin yrittää olla skarppi niin olsi aika koskeat herrat jos esim. Frogley ja Petander pestattaisiin Popedaan. Nääs tuo keitto maistui aika rankalla kädellä Pestkullekin ainekin tuossa 90-luvulla.


      • jöafks
        Mä vaan kirjoitti:

        voisi laulaa taustojakin levyillä ja keikoilla sillä miehellä on hyvä ääni ja myös voisi vetää vaikka Katujen kuningattaren sillä aikaa kun Pate käy tuolla.

        Frogley suurin ongelma vaan taitaa olla se että mies vaihtaa nykyään bändiä kuin sukkia. Yössä oli varmaa kauiten, mutta kun Viitanen läksi Frogleykin. Lisäksi olen ymmärtänyt että Frogley harrasti aikanaan melko kovaakin kupittelua ja kun nykyisessä Popedassa Mellu ja Costi ei paljoa ota keikoilla ja Patekin yrittää olla skarppi niin olsi aika koskeat herrat jos esim. Frogley ja Petander pestattaisiin Popedaan. Nääs tuo keitto maistui aika rankalla kädellä Pestkullekin ainekin tuossa 90-luvulla.

        En tiedä, mutta uskon ettei Frokli ole tulossa Popedaan. Ja jos tulisi, niin kyllä Costi etunenässä pitää huolen ettei Popedan keikkafiilistä TAPETA MILLÄÄN Katujen kuningattarella. Näin on!


      • varma tieto
        jöafks kirjoitti:

        En tiedä, mutta uskon ettei Frokli ole tulossa Popedaan. Ja jos tulisi, niin kyllä Costi etunenässä pitää huolen ettei Popedan keikkafiilistä TAPETA MILLÄÄN Katujen kuningattarella. Näin on!

        Osmos Cosmoksen rumpali sirtyy Popedaan.


      • sulle mä vaan
        Mä vaan kirjoitti:

        voisi laulaa taustojakin levyillä ja keikoilla sillä miehellä on hyvä ääni ja myös voisi vetää vaikka Katujen kuningattaren sillä aikaa kun Pate käy tuolla.

        Frogley suurin ongelma vaan taitaa olla se että mies vaihtaa nykyään bändiä kuin sukkia. Yössä oli varmaa kauiten, mutta kun Viitanen läksi Frogleykin. Lisäksi olen ymmärtänyt että Frogley harrasti aikanaan melko kovaakin kupittelua ja kun nykyisessä Popedassa Mellu ja Costi ei paljoa ota keikoilla ja Patekin yrittää olla skarppi niin olsi aika koskeat herrat jos esim. Frogley ja Petander pestattaisiin Popedaan. Nääs tuo keitto maistui aika rankalla kädellä Pestkullekin ainekin tuossa 90-luvulla.

        "Yössä oli varmaa kauiten, mutta kun Viitanen läksi Frogleykin."

        Höpölöpö. Olihan Frokli mukana Yössä vielä Viitasen jälkeen. Oli mukana 20v juhlakiertueella, soitteli uusilla biiseillä ja vielä mukana tekemässä Rakkaus on lumivalkoinen -levyä jossa soittaa pari biisiä. Sai sitten potkut bändistä.


      • Dilledong 1978
        sulle mä vaan kirjoitti:

        "Yössä oli varmaa kauiten, mutta kun Viitanen läksi Frogleykin."

        Höpölöpö. Olihan Frokli mukana Yössä vielä Viitasen jälkeen. Oli mukana 20v juhlakiertueella, soitteli uusilla biiseillä ja vielä mukana tekemässä Rakkaus on lumivalkoinen -levyä jossa soittaa pari biisiä. Sai sitten potkut bändistä.

        Eli Frogley potkittiin pihalle Yöstä kupittelun takiako?


      • oravainen u
        Dilledong 1978 kirjoitti:

        Eli Frogley potkittiin pihalle Yöstä kupittelun takiako?

        Lue Ollin kirja. Ei ollut kupittelu.


      • ei varmaa
        oravainen u kirjoitti:

        Lue Ollin kirja. Ei ollut kupittelu.

        Osmo's cosmoksen rumpalin Marko Siiran siirtyminen popedaan ei välttämättä ole varmaa.

        Ainakin twisted silence jossa myös Siira soittaa, niin Siiran bändikaveri suora lainaus:

        Onko Siira menossa Popedaan? täällä pyörii sitkeä huhu asiasta?

        Niin, toiset saa klamydian, toiset popedan! Viimesimmän mukaan ei oo menossa Popedaan. - J -


      • hulabaloobalaibalai
        varma tieto kirjoitti:

        Osmos Cosmoksen rumpali sirtyy Popedaan.

        kun toisella foorumilla oli joku kysynyt Patelta asiaa. Ehdolla oli, mutta ei ole uusi rumpali.

        Eli paskanjauhaminen voisi sinulta pikkuhiljaa loppua.


      • Nimetön
        hulabaloobalaibalai kirjoitti:

        kun toisella foorumilla oli joku kysynyt Patelta asiaa. Ehdolla oli, mutta ei ole uusi rumpali.

        Eli paskanjauhaminen voisi sinulta pikkuhiljaa loppua.

        Pate ei vastaile millään foorumeilla mihinkään kyselyihin,tuo se vasta paskaa onkin.


      • samataas
        Nimetön kirjoitti:

        Pate ei vastaile millään foorumeilla mihinkään kyselyihin,tuo se vasta paskaa onkin.

        että toisella foorumilla joku kirjoitti, että hän oli Amarillon keikalla kysynyt, tuleeko Siira bändiin. Pate sanoi, että ei tule. Uusi rumpali on Tampereelta.


      • Profiloijja
        samataas kirjoitti:

        että toisella foorumilla joku kirjoitti, että hän oli Amarillon keikalla kysynyt, tuleeko Siira bändiin. Pate sanoi, että ei tule. Uusi rumpali on Tampereelta.

        Jos Pate, Costi, Mellu, Siira, Jukkis Järvisestä neljä on oikein, niin sittenhän tää koskis kysymys selvisi! JES!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2750
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      210
      1761
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1475
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1231
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      953
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      73
      837
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe