hei olen horoskooppimerkiltäni kaksonen ja olen pohtinut omaa lennokkuutta, lähinnä onnen etsinnässä. Kun minulle ei riitä mikään, millään... kerron esimerkin, olen ihastunut potilaaseeni... hoitosuhteesta alkoi minun mielikuvitus onnesta hänen kanssaan... ja tämä toinen ihminen ei tiedä asiasta mitään, nyt mietin otanko häneen yhteyttä ja kerron tunteeni suoraan, vai mietinkö/ haaveilen yksin?Asun avoliitossa mieheni kanssa ja olemme olleet yhdessä 10 vuotta. Kaksoiselämää... vai mitä lienee...
kaksostyttö
5
1846
Vastaukset
- samanlainen*
Hei.Minä myös kaksoset ja tuntuu ettei mikään riitä.Miksi en voi olla onnellinen yhden ja hyvän miehen kanssa.Nytkin ikävä toista miestä vaikka toinen on vierellä.Hoitoonko tästä pitäs mennä?Oikein sähkösellaseen.
- juttu!
Olen kans aina miettiny et hoitoonko täs pitäis mennä kun mikää ei riitä. Nyt kyllä seurustelen ja tuntuu et tää on se oikee mutta mutta sitte taas hänellä ei ole aikaa minulle niin paljon kun haluaisin... Helv. ei oo helppoo
- Kaksostyttö
niiiiiiiiiiiiin tutulta! Eteen napsahti rapumies, johon en kyllästynyt 2 viikon jälkeen. Mutta nyt kohta 3 seurusteluvuoden jälkeen..ei ole helppoa ei ollenkaan. Naimisiin asti ei olla vielä keretty, mutta lapsi meille on siunaantunut. Mietin että tässäkö se nyt on. Oonkohan sittenkin kahlinnu itteni liian aikaisin, kun ikääkin on vasta vähän päälle 20. Pahasti näyttää siltä, että en itsekkään näytä tietävän mitä haluan.0_o
- angelina j83
on outoa kyllä munkin poika kaverini on vaaka mies ja en tahdo aina ymmärtää sen oikkuja :) tsemppii muille kaksos naisille jep.
- objektiivinen
Mä oon ollu satoja kertoja samassa tilanteessa¨,
mutta kummasti kun saan vastakaikua tunteille
ja aletaan siirtyä vakavuutta kohti
mä saan hirveen ahdistuksen.
Mulla oli aikanaan suhde naimisissa olevaan mieheen (ja kohta tuomiota alkaa lentämään:D)
ja ku mies oli lähdössä mun matkaan mä peruin.
Nyt mulla kuitenkin on mies ja lapsi tulossa.
Sattumalta oma muksu sattuu syntymään kaksoseksi :DD
Suosittelisin sua miettimään tarkkaan,
muuttuuko arki vaikka ihminen vierellä
vaihtuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074897Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744251546- 1911128
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101108Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk161026Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826