kaksostyttö

sekaisin onnesta

hei olen horoskooppimerkiltäni kaksonen ja olen pohtinut omaa lennokkuutta, lähinnä onnen etsinnässä. Kun minulle ei riitä mikään, millään... kerron esimerkin, olen ihastunut potilaaseeni... hoitosuhteesta alkoi minun mielikuvitus onnesta hänen kanssaan... ja tämä toinen ihminen ei tiedä asiasta mitään, nyt mietin otanko häneen yhteyttä ja kerron tunteeni suoraan, vai mietinkö/ haaveilen yksin?Asun avoliitossa mieheni kanssa ja olemme olleet yhdessä 10 vuotta. Kaksoiselämää... vai mitä lienee...

5

1806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samanlainen*

      Hei.Minä myös kaksoset ja tuntuu ettei mikään riitä.Miksi en voi olla onnellinen yhden ja hyvän miehen kanssa.Nytkin ikävä toista miestä vaikka toinen on vierellä.Hoitoonko tästä pitäs mennä?Oikein sähkösellaseen.

    • juttu!

      Olen kans aina miettiny et hoitoonko täs pitäis mennä kun mikää ei riitä. Nyt kyllä seurustelen ja tuntuu et tää on se oikee mutta mutta sitte taas hänellä ei ole aikaa minulle niin paljon kun haluaisin... Helv. ei oo helppoo

      • Kaksostyttö

        niiiiiiiiiiiiin tutulta! Eteen napsahti rapumies, johon en kyllästynyt 2 viikon jälkeen. Mutta nyt kohta 3 seurusteluvuoden jälkeen..ei ole helppoa ei ollenkaan. Naimisiin asti ei olla vielä keretty, mutta lapsi meille on siunaantunut. Mietin että tässäkö se nyt on. Oonkohan sittenkin kahlinnu itteni liian aikaisin, kun ikääkin on vasta vähän päälle 20. Pahasti näyttää siltä, että en itsekkään näytä tietävän mitä haluan.0_o


      • angelina j83

        on outoa kyllä munkin poika kaverini on vaaka mies ja en tahdo aina ymmärtää sen oikkuja :) tsemppii muille kaksos naisille jep.


    • objektiivinen

      Mä oon ollu satoja kertoja samassa tilanteessa¨,
      mutta kummasti kun saan vastakaikua tunteille
      ja aletaan siirtyä vakavuutta kohti
      mä saan hirveen ahdistuksen.
      Mulla oli aikanaan suhde naimisissa olevaan mieheen (ja kohta tuomiota alkaa lentämään:D)
      ja ku mies oli lähdössä mun matkaan mä peruin.
      Nyt mulla kuitenkin on mies ja lapsi tulossa.
      Sattumalta oma muksu sattuu syntymään kaksoseksi :DD

      Suosittelisin sua miettimään tarkkaan,
      muuttuuko arki vaikka ihminen vierellä
      vaihtuu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7949
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4522
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2210
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1689
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe