hei olen horoskooppimerkiltäni kaksonen ja olen pohtinut omaa lennokkuutta, lähinnä onnen etsinnässä. Kun minulle ei riitä mikään, millään... kerron esimerkin, olen ihastunut potilaaseeni... hoitosuhteesta alkoi minun mielikuvitus onnesta hänen kanssaan... ja tämä toinen ihminen ei tiedä asiasta mitään, nyt mietin otanko häneen yhteyttä ja kerron tunteeni suoraan, vai mietinkö/ haaveilen yksin?Asun avoliitossa mieheni kanssa ja olemme olleet yhdessä 10 vuotta. Kaksoiselämää... vai mitä lienee...
kaksostyttö
5
1869
Vastaukset
- samanlainen*
Hei.Minä myös kaksoset ja tuntuu ettei mikään riitä.Miksi en voi olla onnellinen yhden ja hyvän miehen kanssa.Nytkin ikävä toista miestä vaikka toinen on vierellä.Hoitoonko tästä pitäs mennä?Oikein sähkösellaseen.
- juttu!
Olen kans aina miettiny et hoitoonko täs pitäis mennä kun mikää ei riitä. Nyt kyllä seurustelen ja tuntuu et tää on se oikee mutta mutta sitte taas hänellä ei ole aikaa minulle niin paljon kun haluaisin... Helv. ei oo helppoo
- Kaksostyttö
niiiiiiiiiiiiin tutulta! Eteen napsahti rapumies, johon en kyllästynyt 2 viikon jälkeen. Mutta nyt kohta 3 seurusteluvuoden jälkeen..ei ole helppoa ei ollenkaan. Naimisiin asti ei olla vielä keretty, mutta lapsi meille on siunaantunut. Mietin että tässäkö se nyt on. Oonkohan sittenkin kahlinnu itteni liian aikaisin, kun ikääkin on vasta vähän päälle 20. Pahasti näyttää siltä, että en itsekkään näytä tietävän mitä haluan.0_o
- angelina j83
on outoa kyllä munkin poika kaverini on vaaka mies ja en tahdo aina ymmärtää sen oikkuja :) tsemppii muille kaksos naisille jep.
- objektiivinen
Mä oon ollu satoja kertoja samassa tilanteessa¨,
mutta kummasti kun saan vastakaikua tunteille
ja aletaan siirtyä vakavuutta kohti
mä saan hirveen ahdistuksen.
Mulla oli aikanaan suhde naimisissa olevaan mieheen (ja kohta tuomiota alkaa lentämään:D)
ja ku mies oli lähdössä mun matkaan mä peruin.
Nyt mulla kuitenkin on mies ja lapsi tulossa.
Sattumalta oma muksu sattuu syntymään kaksoseksi :DD
Suosittelisin sua miettimään tarkkaan,
muuttuuko arki vaikka ihminen vierellä
vaihtuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 224224
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu323488Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543364Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu203318Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232910Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod272657Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162350Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint122341MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142155Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S291757