En ole, mutta Katrin fani olen.
Mutta minulla ei ole mitään sitä vastaan, että Katri vetää kiertueita toisen karismaattisen artistin kanssa!
En vain pidä Jarin musasta.
Oletteko myös Jarin faneja?
4
418
Vastaukset
- toisinpäin
Siis kenkuttaa tuo joulukiertue, kun se ei ole puhtaasti Jarin. Siksipä jätänkin ne väliin. Kallista pakkosyöttöä, noin erilaiset artistit vaivoin saavat hyvän kokonaisuuden. Joku siinä ontuu. No, managerin kannalta siinä mielessä helppoa kun saa molemmat kaupattavansa kerralla kiertueelle.
- negatiivi persoona olet
et sovikaan kahen valovoimaisen tähden konserttisaliin ,sokaistut raukka.pysy kotona.
- Marianna
....Jari fani henkeen ja vereen mutta arvostan myös Katri Helenan pitkää uraa. Tosi upee säteilevä, ammattitaitoinen laulaja. Kaikki senkun vain paranee kun Jari on mukana.. siis tulevassa joulushowssa..jonne aion änkeytyä mukaan ainakin kaksi kertaa, huumoria ei puutu...ihana pari.
- brunetti28
minä olen kans jarin fani henkeen ja vereen ja katri ja jari ovat hyviä laulajia kumpikin
ja niillä huumori kukkii keikoilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607