tarkoitus slammata ainakin yhden kylppärin seiniä esim antiikkilaastilla. Millä slammatun pinnan voi käsitellä vettä kestäväksi (en nyt tarkoita varsinaista suihkutilaa vaan pesualtaan taustaseinää).
Muistelen nähneeni ainakin keittiöiden välitiloja jollain tavalla slammattuina.
kylppärin seinän slammaus
8
1549
Vastaukset
- altaan kohdalle
laattoja niin seinä ei ole aina märkä.
- toimii ainakin
ulkona ja seinä putsaantuu aina sateella.
Kokeile sinä sisällä ja kerro meille. miten kävi.
Tavallisella antiikkilaastilla työ kyllä menee hukkaan ja maksaa messinkiä. Se nuhraantuu käytössä jo ekan vuoden aikana.- jii
olevan serpo430 jota ne mainostaa kosteudenkestävänä mutta ei tuo pinta ole ihan sen näköistä kuin olisi tarkoitus. Ehkä se on vaan ostettava säkki ja muurari kokeilemaan.
Olin ajatellut antiikkilaastin päälle jotain betonilakan tyylistä tai jotain. Enpä tiedä.
- Sohvatiikeri
Kaikki vessat, kylppäri ja olohuoneen seinät. Tavara on Sto Decolit.
Parin vuoden asumisen jälkeen olemme oikein tyytyväisiä.
Minulle suurin yllätys oli se, että kylppärin seinät eivät likaannu, vaikka pinta on hyvin epätasainen.
Vessapaperirullan kohta on laatoitettu, samoin suihkukoppero.- Mutta mistä
eli missä ko. tavaraa on myynnissä?
- Sohvatiikeri
Mutta mistä kirjoitti:
eli missä ko. tavaraa on myynnissä?
http://www.stofi.fi/evo/web/sto/1072_FI
ja sieltä "yhteystiedot". - jii
tuo satunnaisia vesiroiskeita / pesua?
- Sohvatiikeri
jii kirjoitti:
tuo satunnaisia vesiroiskeita / pesua?
Olihan se nyt kuitenkin selvä, että kun sitä rappausta on mm kylpyammeen jalkopäässä, niin pitäähän sen kestää roiskeita. Ja on kestänyt.
Emme ole varsinaisesti pesseet rappausta tämän yli kahden vuoden aikana. Emmekä oikeastaan edes pyyhkineet pölyjä kostealla. Eipä tuo pahan pölyiseltä näytä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713