millaisia ihmisiä siellä mahtaa asustaa ja kummonen talo muuten on? opiskelija asuntoja kuulemma ovat. onko paljon juhlimista muutenkin kuin viikonloppuisin?
Asemapäällikönkatu 3
2
1056
Vastaukset
- Entinen asukas
Itse asuin pari vuotta ja ei paljon ole pahaa sanottavaa. Keskusta on lähellä, samoin ruokakauppa. Kyse tosiaan opiskelija-asunnoista, ainakin silloin opiskelutodistus täytyi esittää että pääsi asustelemaan. Opiskelijoita kun ollaan niin juhlintakin tietty kuuluu osana asumiseen. Itseäni eivät satunnaiset juhlinnan äänet vaivanneet, paitsi jazzien aikaan kun yritti käydä töissäkin. Jazz-viikolla talossa on aina melkoinen kaaos. Tosin ajattelin asian niin että sitten kun itse pidän juhlat niin saan myös mesota enkä katso kelloa koska pitää vääntää stereoita pienemmälle. Itse en koskaan valittanut eikä myöskään minulle valitettu. Asemapäällikönkadun asunnot on ihan siististi kalustettu ja isosta vessasta lattialämmöllä voi antaa plussaa. Samoin lämmitetyistä polkupyöräsuojista ja kattavsta pesutuvasta, joka ainakin vielä silloin oli ilmainen. Talossa on myös (huono) nettiyhteys, joka sisältyy vuokraan. Miinusta tulee huonosta autopaikoituksesta ko. alueella ja turhan ahtaaseen rakennetuista naapuritaloista. Kesällä kämpässä oli turhan kuuma ja jotain siirrettävää ilmastointilaitetta olisin kaipaillut.
- mikä asema
Missäpäin on ko asuntola ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349