neitsytmiehellä

vaimoke

helvetin huono itsetunto. onko?

josku ei aina ymmärrä noita tyhjänpäiväisiä raivareita. syy; ei mikään. outoja . tosi outoja .


jos joku neitsytmies voisi avata asiaa....

12

3663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se toinen

      rakastunut toiseen,luulisin.olen neitsyen kanssa,ollut jo tovin(varattu),joten kotona kuulemma saa vaimo kuulla....

      • vaimoke

        se varmaa;)

        mutta onnee sulle tulevaan.


      • se toinen

        miten neitsyt mies reakoi jos nainen panee vælit poikki?Uskooko vai haluaako jatkaa?kumpikin varattuja,tavataan silloin kun mahdollista,kirjoitellaan useasti,ainaskin alussa kun olimme tavanneet,nyt neitsyt vastaa kun huvittaa ja kertoo rakkautta ja muutakin ihanaa jota luulee ettæ,haluan kuulla!


      • et kai se ole sinä?
        se toinen kirjoitti:

        miten neitsyt mies reakoi jos nainen panee vælit poikki?Uskooko vai haluaako jatkaa?kumpikin varattuja,tavataan silloin kun mahdollista,kirjoitellaan useasti,ainaskin alussa kun olimme tavanneet,nyt neitsyt vastaa kun huvittaa ja kertoo rakkautta ja muutakin ihanaa jota luulee ettæ,haluan kuulla!

        Juuri näin.

        Sinä olet neitsytmiehelle vuoroin se paras ikuinen ystävä ja rakastettu, kumpi nyt hänelle sattuu paremmin kulloinkin sopimaan. Sinulla ja sinun mielipiteilläsi saati tunteillasi ei ole tässä asiassa mitään merkitystä.

        Neitsytmies jää roikkumaan sinuun, jos kuvittelee vielä jotenkin kautasi saavansa itsellensä jotain, kenties kohottavansa omanarvonsatuntoa! Onhan se aika äijä, jos voi montaa muijaa.. ja niin edelleen.

        Neitsytmies voi roikuttaa sinua tässä suhteessa vuosia, rakastaa taikka sittenkin ollaan vaan ystäviä, ihan miten hänelle parhaiten milloinkin passaa. Sillä ei ole väliä, miten tämä sinulle sopii. Neitsytmies pitää sinua hankalana, jos et mukaudu. Mikset mukautuisi hänen oikkuihin ja elämäntilanteeseen, jos kerran välität ja rakastat? Sinulla ei voi olla mitään esteitä piilotapaamisille, jos neitsytmies on onnistunut järjestämän vapaata perheestään! Kyllä sinun nyt täytyy oma perheesi hallita - jos välität - se on yksinkertaista!

        Jos panet välit kerralla poikki, neitsytmies todennäköisesti käyttäytyy lähes teatraalisesti. Toteaa, että hän ei jää roikkumaan. Tai ei edes totea, hän ei kommentoi. Hän ei vastaa.

        Neitsytmies on niin varma, että sinä otat yhteyttä, että ei itse vaivaudu. Ja kun sinä sitten soitat viikkojen päästä puhuaksesi asiat loppuun, hän ei halua kuunnella. Asialla ei ole hänelle merkitystä. Näin neitsytmies viestittää vaikka kituu hautaansa teidän suhdetta.

        Neitsytmies ei kestä jätetyksi tulemista.

        Neitsytmies on kyllä mestari keksimään selityksen sille, miksi? Miksi meille kävi näin? Neitsytmiehen täydellisyydessä ei ole mitään vikaan, sinä tämän homman pilasit. Jos vaivaudut kuuntelemaan, niin neitsytmies kyllä kertoo sinulle, mitä kaikkea vikaa sinussa on ja oli, miten sinä tämän kaiken pilasit.

        Kuuntele, voit jopa huvittua!

        Kolmas ja hurjin vaihtoehto on, että jäät neitsytmiehen panopuuksi. Tyydytät tällä käyttäytymiselläsi neitsytmiestä syvällisesti. Osaakohan edes neitsytmies enempää toivoa! Hän on niin hyvä pukki, että sinä ole valmis uhraamaan kaiken hänen kalunsa edessä, vaikka se on kaikki, mitä hänellä on sinulle tarjota.. monesti melko ailahtelevainen tuokin, kuten neitsytmiehen mieli. - Ylös-alas.

        Harkitse vielä - sisko!


    • neitsyt syö itsearvostuksesi

      Neitsyt-mies luulee voivansa ylläpitää haaremia, hän vaan yksinkertaisesti on niin hyvä, että hänestä on molle. Neitsyt-mies ei koe ongelmaksi pettämistä.

      Lopulta hän pettää vai itseään ja jää kärvistelemään yksinään. Kunnes taas neitsyt-mies nousee ja aloittaa kaiken alusta, saman valheen. Yleensä tämä neitsyt-mies vetoaa naiseen heikolla itstunnollaan. Saa naisen tuntemaan, että on miehen pelastaja. Samalla ja jo aiemmin on kuitenki alkanut neitsyt-miehen kavala alistustyö. Lopulta hän syö naisen itsetunnon kokonaan osoittaakseen, että hän itse on parempi, hän itse ei ole heikko, hän itse on naista vahvempi!

      Neitsyt-mies jaksaa hokea heikkoa itsetuntoaan loputtomiin, vaikka samalla halveksii toista, kun tämä ei tajua, että on vielä häntäkin heikompi. Neitsyt-mies hokee heikkouttaan saadakseen muut sanomaan, että sinähän olet erinomaisen paljon parempi kuin minä taikka kukaan muu. Tämän neitsyt-mies jo tietääkin.

      • jousimies

        Minulla on neitsytmies ja teksti on kuin suoraan meidän liitosta. Hän on täysin alistanut minut, enkä uskalla elää omaa elämääni, kun joka asiasta saa kuulla, etten osaa tehdä mitään oikein. Nyt olen ottanut itseäni niskasta kiinni, ja olen päättänyt irrottautua hänestä vaikka itkisin seuraavat puoli vuotta. en ole aikaisemmin käynyt näillä sivuilla ja järkytyin, kun sain lukea kuin toisintoa omasta elämästäni.


      • sinä teet ja päätät itse
        jousimies kirjoitti:

        Minulla on neitsytmies ja teksti on kuin suoraan meidän liitosta. Hän on täysin alistanut minut, enkä uskalla elää omaa elämääni, kun joka asiasta saa kuulla, etten osaa tehdä mitään oikein. Nyt olen ottanut itseäni niskasta kiinni, ja olen päättänyt irrottautua hänestä vaikka itkisin seuraavat puoli vuotta. en ole aikaisemmin käynyt näillä sivuilla ja järkytyin, kun sain lukea kuin toisintoa omasta elämästäni.

        Voimaa sinulle!

        Tie irrottautua neitsyen luomasta alistavasta ja lannistavasta suhteesta ei ole helppo. Usko, sinä pytyt irrottautumaan, jos haluat! Usko itseesi! Tahdo itsellesi hyvää! Tee itsellesi hyvää! Älä enää syyllistä itseäsi!

        Ja tiedä, meitä on muitakin. Meitä on onnistuneita ja epäonnistuneita. Onnistuminen vaatii voimaa ja todellista tahtoa. Se on sinusta kiinni, kuinka sinun käy. Halua onnistua!

        Onko sinulla ystäviä taikka muita läheisiä avuksesi? Älä epäile, tämä voi olla loppuelämäsi paras päätös tehdä ja toimia!


      • skorpparin
        jousimies kirjoitti:

        Minulla on neitsytmies ja teksti on kuin suoraan meidän liitosta. Hän on täysin alistanut minut, enkä uskalla elää omaa elämääni, kun joka asiasta saa kuulla, etten osaa tehdä mitään oikein. Nyt olen ottanut itseäni niskasta kiinni, ja olen päättänyt irrottautua hänestä vaikka itkisin seuraavat puoli vuotta. en ole aikaisemmin käynyt näillä sivuilla ja järkytyin, kun sain lukea kuin toisintoa omasta elämästäni.

        Mulla oli sama tilanne. Oltu neitsyen kanssa yli 20 vuotta yhdessä. Mies oli ensimmäiset 10 vuotta hemmetin mustasukkainen. En uskaltanut juuri mitään omaa. Sitten käy se pahin. Ihastuin ja rakastuin toiseen kun tuo vankina olo sai tuntemaan kurjia tuntemuksia.
        Toisesta miehestä selvittiin. Se avasi silmäni täysin. Tämä on minun elämäni. Minä valitsen kuka määrää tekemisiäni minä vai joku muu. Kenen kanssa liikun ja milloin liikun. En ole tilivelvollinen sen vertaa enempää kuin tuo neitsytmiehenikin joka ei ole tilivelvollinen lainkaan. Tyhmä olen ollut että noinkin kauan hissuttelin.

        Nyt elän. Eikä miehenikään eneää ahdista. Hän tietää että ei voi. Meillä menee nyt paremmin.
        Tämä neitsytmieheni varmaan voi yhtä huonosti koska minull ei ollut omaa tahtoa.

        Totuus on, että jos tilanne vaatii täältä pesee vaikka turpiin;) noin kuvainnollisesti.


        SElkä suoran, rehellisesti ja avoimesti kohti oikeaa elämää.
        Suosittelen.


      • Vaaka-nainen13
        jousimies kirjoitti:

        Minulla on neitsytmies ja teksti on kuin suoraan meidän liitosta. Hän on täysin alistanut minut, enkä uskalla elää omaa elämääni, kun joka asiasta saa kuulla, etten osaa tehdä mitään oikein. Nyt olen ottanut itseäni niskasta kiinni, ja olen päättänyt irrottautua hänestä vaikka itkisin seuraavat puoli vuotta. en ole aikaisemmin käynyt näillä sivuilla ja järkytyin, kun sain lukea kuin toisintoa omasta elämästäni.

        Hei! mullakin neitsyt mies mut niin ihanan erilainen kuin muut(merkit)...
        Ollaan tunnettu kaks kuukautta ja suhteemme on mennyt tosi nopeasti(liiankin) eteenpäin...
        Nyt kuitenkin halusin aikalisän ilman häntä tai hänen lapsiaan. En vain yksinkertaisesti jaksa...
        Haluan elää omaa elämääni ilman häntä ja saan tehdäkin niin! Joten kaikki Naiset! Ottakaapa elämä omiin käsiin ja kuunnelkaa sydäntänne...


      • Vaaka-tyttö
        skorpparin kirjoitti:

        Mulla oli sama tilanne. Oltu neitsyen kanssa yli 20 vuotta yhdessä. Mies oli ensimmäiset 10 vuotta hemmetin mustasukkainen. En uskaltanut juuri mitään omaa. Sitten käy se pahin. Ihastuin ja rakastuin toiseen kun tuo vankina olo sai tuntemaan kurjia tuntemuksia.
        Toisesta miehestä selvittiin. Se avasi silmäni täysin. Tämä on minun elämäni. Minä valitsen kuka määrää tekemisiäni minä vai joku muu. Kenen kanssa liikun ja milloin liikun. En ole tilivelvollinen sen vertaa enempää kuin tuo neitsytmiehenikin joka ei ole tilivelvollinen lainkaan. Tyhmä olen ollut että noinkin kauan hissuttelin.

        Nyt elän. Eikä miehenikään eneää ahdista. Hän tietää että ei voi. Meillä menee nyt paremmin.
        Tämä neitsytmieheni varmaan voi yhtä huonosti koska minull ei ollut omaa tahtoa.

        Totuus on, että jos tilanne vaatii täältä pesee vaikka turpiin;) noin kuvainnollisesti.


        SElkä suoran, rehellisesti ja avoimesti kohti oikeaa elämää.
        Suosittelen.

        Olet oikeassa, että kaikki on itsestäs kiinni...
        Eihän kukaan voi sinua auttaa ellet itse:).
        Haluankin tässä sanoa kaikille naisille, että pitäkää omasta elämästänne kiinni! Vain te voitte tehdä muutoksia...


      • viheliäinen nainen
        jousimies kirjoitti:

        Minulla on neitsytmies ja teksti on kuin suoraan meidän liitosta. Hän on täysin alistanut minut, enkä uskalla elää omaa elämääni, kun joka asiasta saa kuulla, etten osaa tehdä mitään oikein. Nyt olen ottanut itseäni niskasta kiinni, ja olen päättänyt irrottautua hänestä vaikka itkisin seuraavat puoli vuotta. en ole aikaisemmin käynyt näillä sivuilla ja järkytyin, kun sain lukea kuin toisintoa omasta elämästäni.

        hyssykät kun osuit oikeaan, minä konmmentoin nyt sinulle, mulle käynyt juuri samoin,

        Hän neitsyt minä jousimies.
        ja neityst todellakin kokee huonoa itsetuntoa, saattaakseen naisen vielä huonopi-itsetuntoiseksi,
        Hän on nöyryttäjä myös. eli jättäkäämme neitsyt miehet, olemaan omassa itsessään erinomaisia.
        Nostetaan nokkaaamme vaan, todellakin juuri noin tekee neitsytmiehet.
        Syyllistää toisen ja nöyryyttää.


    • viheliäinen nainen

      katselee vilkkaasti "aidan toiselle puolelle", ja ei kerro totuutta asioista, tai jättää kertomatta,
      Ei tee kotitöitä, se on tosi .
      Kun on saanut naisen pauloihinsa, kuvittlee että se on valmmista nyt.
      Ahkera omissa töissään itsekeskeinen ihminen on neitsyt.
      Tarpeettomia raivareita saa, uhkaa lähdöillään, mikä siinä , Mutta kun jousimiesnainen rakastuu niin antaa anteeksi, monta asiaa, Neitsyt ei osaa pyytää anteeksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe