Punainen

väreihin hurahtanut

Mahtoiko tuo lumi tuoda jonkun piristysruiskeen,aloin nimittäin katsella tätä kotiani uusin silmin ja totesin,jotain pitäis tehdä.Kävin aamulla kaupassa ja ostin tapetit ja bordinauhaa,alan tapetoida olkkarin.Punainen väri kummasti kiehtoi silmää,ja ostin bordinauhan jossa punaista paljon.Olen pitänyt aina sinisestä väristä,mutta nyt hullaannuin punaiseen.Kun ikää tulee enempi huomaan muuttuvani monessa asiassa,mikä ennen ei tullut kysymykseenkään,tuntuu nyt tosi hyvältä.Mattokauppaan vielä suunnistan ja vähän punaista saisi olla matossakin.Sohvakalustoa en nyt kuitenkaan punaiseen vaihda,on sitten helpompi vaihta taas väriä,kun ei koskaan tiedä miltä tämä punainen näyttää vuoden kuluttua silmissäni.Hauskaa maanantain jatkoa kaikille.

8

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-v57

Sinulle myös kivaa maanataita ja iloista viikkoa!
      Uskon että näin on käynyt,eli lumen luoma erilainen
      luonto piristää.Ehkä myös väreihin innostaa.
      Punainen antaa lämpimän vireen ja mikä näin
      ennen Joulua paremmin sopii.Ikä varmaan pysäyttää kiinnittämään väreihin ja etenkin värien käyttöön huomiota.Huomaa ehkä värien merkityksen
      psyykkeeseenkin.Aikuisella naisella musta vaate tietyissä tilanteissa,kyllä se kiistämättä jotain antaa.Iän mukanaan tuomien hyvien asioiden huomaaminen ja tiedostaminen,on iso asia.Ei sitä
      suorastaan lisääntyneeksi viisaudeksi voi sanoa,mutta kokemusmaailma syvenee ja ehkä
      uskallus mennä kokemusmaailmaan sisälle ja hyödyntää sitä omassa arjessa.Varmaan tuo sinun tämänpäiväinen tähän liittyy.Olet rohkeampi nyt kypsässä ja kauniissa iässä.
      Oikein mukavaa päivää sinulle ja kiitos mukavasta avauksesta.Oli lämpöistä tekstyiä jota oli mukava lukea!

• Punaista

...Olet hankkinut.
      MInä nimittäin vähän aikaa sitten aloin etsiä piristystä punaisen värin kautta.
      Olen oikein tyytyväinen ja aion ostaa lisääkin punaista. Verhoissa, tyynyissä varjostimissa matoissa jne. voi leikitellä helpolla tavalla väreillä Ja voi tehdä vähän rohkeamminkin, niinkuin sinä teit. Onnellista viikkoa ja iloista sekä värikästä syksyä sekä alkavaa talvea

• nostaa verenpainetta

punainen on hyökkäyksen väri. härälle näytetään punaista.

• Minä tykkään punaisen sävyistä esim. vanhasta roosasta ja luumun-, kirsikan- tai viininpunaisen väreistä sisustuksessa valkoisen lisänä.

• jpntar

iloa sinulle :)
      Kyllä. Boordinauha on kiva tapa laittaa jotain uutta. Punainen on hyvä ja voimaa antava piristysruiske sisustuksessakin, joka siitä väristä tykkää..Murretut ja ns ruskan värit ovat minun juttuni, ja punaista en juurikaan harrasta itse :/ Ehkä hansikkaat tai olkalaukku menevät...
      Jouluna pitää kuitenkin laittaa punaista se on varma.

• väreihin hurahtanut

Tosiaan punainen on kyllä nyt minun juttu,muutenkin sisustan aika persoonallisesti.Koluan kirpputoreja ja joskus siellä tekee löytöjä.Mustaa käytän vaatteissani paljon,ja viinipunaista,ne värit sopivat minulle.Muistan nuorena kun inhosin kaikkea kultaa ja kimallusta,nyt askartelen lasihelmistä tuikkulyhtyjä ja muita koristeita.Taitaa olla vanhuuden alkua..Kristallikruunutkin alkaa näyttää kauniilta!!

• jpntar
        väreihin hurahtanut kirjoitti:

Tosiaan punainen on kyllä nyt minun juttu,muutenkin sisustan aika persoonallisesti.Koluan kirpputoreja ja joskus siellä tekee löytöjä.Mustaa käytän vaatteissani paljon,ja viinipunaista,ne värit sopivat minulle.Muistan nuorena kun inhosin kaikkea kultaa ja kimallusta,nyt askartelen lasihelmistä tuikkulyhtyjä ja muita koristeita.Taitaa olla vanhuuden alkua..Kristallikruunutkin alkaa näyttää kauniilta!!

Ei, vaan aika ihana on tämä!! Kirpparit, löytötorit ja askartelu kaikkinensa on ihanaa...
        Tässä on hurahtanut itse kukin kaikkeen krääsään..pitsiin ja ullakoihin...
        Kivaa joulunalusaikaa askartelun ohessa...:)

• Entinen sininen

Minulle on käynyt aivan samoin..ennen en "nähnyt" muuta kuin sinistä...nyt olen aivan hurahtanut punaiseen...koti mennyt melkein uusiksi .... tunnen, että sininen kausi on ohi ... punainen alkanut ... tunnen myös muuttuneeni ihmisenä ... olen parin viime vuoden aikana kokenut raskaita, kasvattavia asioita ... jotenkin punaisesta saan voimaa ... kumma, miten mieli voi muuttua niin täysin ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      200
      1546
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      961
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      826
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      738
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      730
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      681
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      674
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      666
    Aihe