TE-HO 321 ?

Jalmari

Onko kokemusta mainitusta kärrystä?Hinta kuomuineen 1200e on aika edullinen...

Suositelkaa jotain peruskärryä kuomulla jos tulee mieleen hyvä.

6

6239

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hapatus

Aika paljon tulee näitä seurattua ihan harrastuspohjalta, siis kuljetusjuttuja ja väittäisin olevani aika hyvin perillä hintatasosta. Tuo alla oleva on HALPA hinta ja kärry laadukas Majava joka uppokuumasinkitty ja hitsattu. Myllymäki luotettava firma joka toimittaa suht edullisesti ellet pääse hakemaan.

http://www.myllymaki.fi/PublishedService?file=&pageID=3&action=view&groupID=362&OpenGroups=362

Toinen olisi Tekno-Trailer joka tekee kärryjä Kauhavalla. Edullisia ja tukevia, tuossa ylä olevassa myllymäen linkissäkin yksi kärryistä tekno-trailerin mutta sattumalta vähän kalliimpi. Teknolla varmaan Suomen halvimmat kuomut, hyviä Jaxalin kuomuja. Paketista tulee edullinen.

http://www.tekno-kouru.fi/?sivu=l13000

• Lappiin

Itsellä on ollut TEHO-kärry n.7 vuotta, ja olen ollut tyytyväinen. Olen vetänyt kyseisellä kärryllä rakennustavaraa Lappiin viimeisen vuoden aikana 34 tuhatta kilometriä ja hyvin on pelannut, 1000km/per siivu. Nyt on mökki ja ulkorakennus pystyssä ja kärry kunnossa. Ei ole ollut laakerivikoja ja hyvä vedettävä tyhjänäkin.
      Kolme metriä pitkä ja rakennuslevy sopii lattiakiinikkeiden väliin.Ainut moite on perälaidan surkea lukitus, jos ei uudemmissa ole parannettu. Hinta/laatu kohdallaan.

• jalllunkalu

Mulla on Te-ho 331, eli sama kärry mutta korkeempi laita. Se on vasta vuoden vanha ja n.6000km vedetty. Ainakin mun mielestä takalaidanlukitus on hyvä ja idioottivarma.

tyytyväinen olen ollut, suosittelen.

• kärryillä

Ei halvin, mutta kysyitkös hyvää: www.farmi.fi

• Kaimalla käynnyt

Huuto netistä.
        Saat aivan uuden farmin Kerimäeltä.
        Voit itse määrätä hinnan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      344
      1272
    2. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      753
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      55
      738
    4. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      725
    5. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      633
    6. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      59
      616
    7. 45
      614
    8. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      591
    9. 57
      584
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      43
      540
    Aihe