FTP SYSTEEMI

kalatsuspalastus

Onko olemassa sellaista softaa / webbiohjelmistoa, jonka avulla pystyn tunnuksilla erkki ja salasana erkki yhdistämään palvelimeen x joka sitten ohjaa FTP-liikenteen palvelimelle y kansioon erkki.

Eli käytännössä jos naapurin Maija ottaisi FTP-yhteyden tunnuksillaan palvelimeeni Mika.net, hänen kotikansionaan näkyisi palvelimen Mika.org kansio Maija.

Tilanne on näin, että palvelimella y (Mika.org) on vain yksi FTP-tunnus jolla sinne voi siirrellä kamaa, eikä mahdollista ole saada lisää.

Palvelimella X (Mika.net) niitä on loputtomasti.

Tämä siksi, koska kotipalvelimessani (X, Mika.net) ei ole kovin huikea kaista joten olisi mukava saada sinne upittavat tiedostot menevän suoraan tuonne kuitujen päässä olevaan koneeseen.

KIITOS! AUTTAISI PALJON JOS APUA LÖYTYY!

3

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulostelijafdsfdsfds

..että aiot jakaa palveluntarjoajan ftp tilaa (esim. ISO G) n kappaleelle ihmisiä. Tunnistuksen hoitaisit omalla personaalikoneellasi..

Melkeimpä 100% varmuudella käyttöehtojen vastaista tuollainen loiseläminen.

• kalat

Maksullisesta palvelusta kyse, ja kysyin itse asiasta palveluntarjoajalta ja heille se oli yksi ja sama asia mihin tilaani käytän.

• itsekin tarkistanut
        kalat kirjoitti:

Maksullisesta palvelusta kyse, ja kysyin itse asiasta palveluntarjoajalta ja heille se oli yksi ja sama asia mihin tilaani käytän.

jaa-a mahtaako olla totta.. aika paljon itse olen eri palveluita käyttänyt ja ongelmia tulee siinä vaiheessa, kun sulla on niitä asiakkaita ja kaistaa kuluu..

Yleensä sanovat noin, koska jos oikeasti joku rupee bisnestä kyhäämään niin tollasella pohjalla se ei tule onnistumaan muutenkaan. Epäilen vaan, että turhaa homaa teet kikkailemalla yhden tunnarin turvin, kun että ostasit oikean palvelun (detikoitu ftp-palvelin).

Onko ISO G kyseessä? Mulla olis tarvetta kans jakaa sitä kaistaa mun asiakkaille, joten ei mulla mitään ilmasta rahaa vastaan ole :) Turhaan kulutan maksetun palvelimen kaistaa jos ISO G sopii kuvioon, kun sellanenkin on).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7395
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3927
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3490
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      2703
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2632
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2423
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2359
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2249
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2158
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1942
    Aihe