FTP SYSTEEMI

kalatsuspalastus

Onko olemassa sellaista softaa / webbiohjelmistoa, jonka avulla pystyn tunnuksilla erkki ja salasana erkki yhdistämään palvelimeen x joka sitten ohjaa FTP-liikenteen palvelimelle y kansioon erkki.

Eli käytännössä jos naapurin Maija ottaisi FTP-yhteyden tunnuksillaan palvelimeeni Mika.net, hänen kotikansionaan näkyisi palvelimen Mika.org kansio Maija.

Tilanne on näin, että palvelimella y (Mika.org) on vain yksi FTP-tunnus jolla sinne voi siirrellä kamaa, eikä mahdollista ole saada lisää.

Palvelimella X (Mika.net) niitä on loputtomasti.

Tämä siksi, koska kotipalvelimessani (X, Mika.net) ei ole kovin huikea kaista joten olisi mukava saada sinne upittavat tiedostot menevän suoraan tuonne kuitujen päässä olevaan koneeseen.

KIITOS! AUTTAISI PALJON JOS APUA LÖYTYY!

3

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulostelijafdsfdsfds

..että aiot jakaa palveluntarjoajan ftp tilaa (esim. ISO G) n kappaleelle ihmisiä. Tunnistuksen hoitaisit omalla personaalikoneellasi..

Melkeimpä 100% varmuudella käyttöehtojen vastaista tuollainen loiseläminen.

• kalat

Maksullisesta palvelusta kyse, ja kysyin itse asiasta palveluntarjoajalta ja heille se oli yksi ja sama asia mihin tilaani käytän.

• itsekin tarkistanut
        kalat kirjoitti:

Maksullisesta palvelusta kyse, ja kysyin itse asiasta palveluntarjoajalta ja heille se oli yksi ja sama asia mihin tilaani käytän.

jaa-a mahtaako olla totta.. aika paljon itse olen eri palveluita käyttänyt ja ongelmia tulee siinä vaiheessa, kun sulla on niitä asiakkaita ja kaistaa kuluu..

Yleensä sanovat noin, koska jos oikeasti joku rupee bisnestä kyhäämään niin tollasella pohjalla se ei tule onnistumaan muutenkaan. Epäilen vaan, että turhaa homaa teet kikkailemalla yhden tunnarin turvin, kun että ostasit oikean palvelun (detikoitu ftp-palvelin).

Onko ISO G kyseessä? Mulla olis tarvetta kans jakaa sitä kaistaa mun asiakkaille, joten ei mulla mitään ilmasta rahaa vastaan ole :) Turhaan kulutan maksetun palvelimen kaistaa jos ISO G sopii kuvioon, kun sellanenkin on).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      434
      2814
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      100
      2092
    3. 167
      1662
    4. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      92
      1564
    5. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1526
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      459
      1258
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      147
      1104
    8. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      52
      1090
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      962
    10. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      932
    Aihe