Vapaa rakastamaan

zopperi

Tää on sitte mun mielipide ja jokasella on oma....sättäjiä on vaasa huonees erillaisia on varattuja jokka hakee sexi seuraa ja sinkkuja jokka hakee sexi ja ehkä haluaa vakavaankin suhteeseen ei pelkkää sexiä...niin ja vielä on niitä jokka hakee pelkkiä juttelu kavereitakin..Toivottavasti nämä varatut miehet ja varatut naiset löytävät toisensa ennemmin ku varatut miehet tai varatut naiset sinkkuja iskee eikä kerro totuutta,lapsia saattaa olla useitakin näillä varatuilla ja haetaan muka "sinkkuna seuraa" se on törkeetä valehdellaan ja huijataan ei oo vaikeeta arvata mitä siinä on vaan takana ajatuksena,voi jos vaimo tai mies saaki tietää haukutaanko tämä sinkku sitten törkeillä nimillä ja syyllistetään.Vaikka itse tämä varattu olisiki valehdellut että on vapaa...mikä panee varatun ihmisen hakemaan seuraa eroais ensin vanhasta jos on niin tylsää ja kauheeta kotona..tai sexi puuttuu vai haetaanko jännitystä tylsistyneeseen parisuhteeseen,luulis että olis muitakin keinoja .Vielä jos ihminen on yh-äiti isä eise tarkota sitä että sille kelpaa mikä mies tai nainen vaan ku on yksin pahempaan puutteeseen se on harhaluulo.Sitte jotkut naiset luulee tällasista naisista että he nyt olis kiinnostuneita mistä vaan naimisis olevista miehistä voi herran dyydeli kuka niitä ukko rassuja ny väkisi mukaan raahaisi kyllä vika on jossakin muualla ..kyllä sinkku naiset yleensä vapaita hakee , kuka haluis sellasta miestä joka kerran pettää pettää aina...

17

2586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettää siinä missä se mieskin. On kummallinen harhaluulo, että vain mies on se joka hakee avo, avio tai muuten parisuhteessa sitä ulkopuolista seksisuhdetta. Naisella on ihan samat "himot" kuin miehelläkin. On tietysti ikävää, että joutuu siihen tilanteeseen, että joutuu hakemaan vakisuhteen ulkopuolista suhdetta. Siihen voi olla miehellä/ naisella niin monta syytä joita jos tässä alkaa eritteleen, siitä tulisi melkoinen kirjoitus. Sinkut hakekoon sinkkujen seuraa ja ukkomiehet / naimisissa olevat naiset ja hyvässä parisuhteessa elävät pysyköön "lestissään". No, aina niitä hairahtaneita on ja tulee aina olemaan, valitettavasti.

• Anonyymi

Sitä sattuu....

• sivusta seurannut

mitenkähän se on sinun laita???

• zopperi

niin se on mun laita että en oo yhtäkää varattuu ees tavannu..............sivuta seurannu mutta tietämätön,luulo ei oo tiedon värtti...

• cätti tuttusi

jospa sinäkin keskityt vaan vapaisiin.
      etkä vonkaa varattuja.

• Nimetön

Olisi tietysti kiva kun selkeästi ilmoittaisi olevansa varattu ja etsivänsä seuraa joka sen hyväksyy. Itselleni nimittäin kävi niin että profiiliini vastasi mies, joka oli ihan kiva ja juttu jatkui mutta sitten hän sai tuotua esiin ettei olekaan virallisesti eronnut ja asuu saman katon alla jne. Eipä ollut kiva. Kukin omantuntonsa mukaan, mutta vapaana olisin tietysti toivonut että olisin tiennyt enkä siten satsannut tunteitani mahdottomaan. Eihän siitä mitään voinut tulla ehkä opin sen ettei kaikki ole sitä mitä kirjoittaa viimeistään nyt. Eli seurailen vain keskusteluja ja kommentoin jos siltä tuntuu.

• Anonyymi

Hienoa Zopperi
      Oon aivan samaa mieltä kanssasi./ Lanttupää Savonlinna

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Vapaana syntynyt, vapaana elää, vapaana kuolee. Aamen!

• Anonyymi

Alä nyt ole noin pateetisen raaka

• Anonyymi

Missä ihmeen Vaasa huoneessa ?

• Anonyymi

No sehä ol se Vaasan huone jossa rakastuit minnuun...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sehä ol se Vaasan huone jossa rakastuit minnuun...

........

• Anonyymi

Suomeen pitää luoda sama laki kuin näillä osalla pakolaisistakin on:Moni avioisuus.
      kolme akkaa/akka ja kolme miestä. Homo/kolme homoa .Lespo ja kolme lespoa.
      Näyttä nytkin Ristinusko jo monelle sallivan tämänkin.
      VAPPUA!

• Anonyymi

Jaa, minä oon eronnu kirkosta ja oon ollu selipaatissa jo kuus vuotta. Ei oo akkoo ei hommoo eikä lespojakkaa. Seisoo kyllä hyvin kalu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6049
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5513
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3114
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2484
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2377
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2138
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2128
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1706
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1697
    Aihe