VAROITUS!! FACEBOOK!!

facebookista eronnut

Kannattaa katsoa seuraava linkki jos olet liittymässä tai jo liittynyt Facebookiin:

http://youtube.com/watch?v=wogtTQs8Kzw

Kun itse poistuin sieltä, niin minulle vain ilmoitettiin, että voin milloin tahansa palata takaisin kirjoittamalla sähköpostiosoitteeni ja salasanani. FACEBOOK EI SIIS POISTA KOSKAAN SINNE LÄHETETTYJÄ TIETOJA!!! VAROKAA HYVÄT IHMISET!!!

8

9059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina olleet

      Siis jo ennen mitään irc-kallerioita ja feisbookkeja. Kaikki - toistan - kaikki mitä menet nettiin tunkemaan myös pysyy siellä, kaikenmaailman dejanyyssejä ja arkistopalvelimia on webbi väärällään. Siinä ei ole mitään aihetta paniikkiin, ihan samalla lailla käy jos menet vaikka koulussa kaatamaan reksin päälle litran piimää huumorimielessä. Muutamaa vuotta myöhemmin alat toivoa että asia jo unohtuisi ja siltikin siitä kuittaillaan sinulle hamaan hautaan asti. Vaikka se voi tuntua vittumaiselta ja väärältä niin alun alkujaan koko ongelma on ihan omaa syytä; mitäs menit leikkimään sen piimäpurkin kanssa.

    • ahistunut

      Kuinka facebookista erotaan?

      • antti_123

      • nofacebook
        antti_123 kirjoitti:

        Settings >> Acccount page jne....

        Ohjeet täällä sivun alalaidassa. "How do I deactivate my account?"

        http://www.facebook.com/help.php?page=5

        1. Poista ensin profiilissasi olevat tiedot. Siis aivan kaikki tieto; aplikaatiot, kuvat, seinäkirjoitukset, yms, yms

        2. Deaktivoi tili

        3. Ilmoita ylläpiton, että haluat heidän poistavan profiilisi

        Malliviesti:

        ---
        To: [email protected]
        Subject: Account deletion

        Hi,
        Please completely delete my account: .
        I have deleted all information in the profile.

        Br,

        ---

        Prin päivän kuluttua pitäisi postiin kolahtaa ilmoitus poistetusta profiilista. Tietojen poiston voi varmentaa yrittämällä kirjautua sivustolle.


      • verkosta!
        nofacebook kirjoitti:

        1. Poista ensin profiilissasi olevat tiedot. Siis aivan kaikki tieto; aplikaatiot, kuvat, seinäkirjoitukset, yms, yms

        2. Deaktivoi tili

        3. Ilmoita ylläpiton, että haluat heidän poistavan profiilisi

        Malliviesti:

        ---
        To: [email protected]
        Subject: Account deletion

        Hi,
        Please completely delete my account: .
        I have deleted all information in the profile.

        Br,

        ---

        Prin päivän kuluttua pitäisi postiin kolahtaa ilmoitus poistetusta profiilista. Tietojen poiston voi varmentaa yrittämällä kirjautua sivustolle.

        Kiitos paljon!


    • hihhii

      Niinpä!

      Mitäs jos olisitte kaikki Facebook-intoilijat ajatelleet sekunnin ennen kyseiseen palveluun liittymistä?

      Tai jos olisitte jopa hankkineet itsellenne elämän, niin ei tarvitsisi vuodattaa netissä kaikkea turhaa ja jäisi aikaa johonkin oikeaan tekemiseen.

      No, kukin tyylillään...

    • Sylviira

      Minä löysin sellaisen paikan Ohje ja tukikeskus.Sieltä sitten fasen sovellutustuki..usein kysyttyjä kysymyksiä
      kohtaan ,,Siinä on kaikenlaisia loppupäässä on sitten kohta HALUAN POISTAA KÄYTTÄJÄTILINI PYSYVÄSTI
      ,SITTEN ON KIRJOITUSTA JA LOPUSSA ON SINISELLÄ PAIKKA . TÄLLÄ LOMAKKEELLA Sitä klikkaan siinä salasanaa kysytään ja pitää kirjoittaa sanoja..Sitten minulle tuli vastaus,että 14 vuorokautta ja sitten poistetaan.nyt ei parane mennä katselemaan onko poistettu vai eikö.Antaa mennä kuukausi ,,sitten katson

      • aasinkukka

        kyllähän nyt tyhmäkin ihminen tietää että kaikki pysyy netissä mitä sinne pistää, vaikka itse "poistaisikin" sieltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe