Ei ikinä oinasta

I know!

Mä on oinas-nainen enkä ikinä ottais luonteeltaan oinasmaista miestä. Näin sen takia, että tiedän kyllä millanen oinas on. Tiedän muun muassa koska mun isä on oinas ja hyvin tyypillinen sellanen. Ja tietenki mitä palautetta oon itestäni kuullu. En kuulemma osaa pitää yhteyttä. En sitte tiiä onko se oinasmainen piirre?

Mä saatan loukata vaikka en sitä tarkota. Se on ikävää, mutta olennaista. Kenessäkään muussa mä en kyllä kestäis semmosta. Mä en käsitä miten kukaan edes ihastuu vaikeeseen oinasmieheen.

Häh... Kertokaapas se. :)

7

2076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoit kyllä aivan nappiin

      lue vielä seuraavan aloiteviestin viesti; huono rakastaja. Kirjoitit aivan oikein, että Oinas ei osaa pitää yhteyttä, mikähän "jääräpää" oikein onkaan, ja mitä hänen sielussaan liikkuu, siitä ei varmaankaan kukaan tule saamaan selvää, kun on vielä sellainen tavatessakin, ettei juuri puhu eikä pukahda. Läpeensä itseriittoinen ja tylsä tyyppi.

      • poikkeuksia löytyy

        Tarkoitan: tunnen kaksi todella puheliasta oinasmiestä, jotka hyvinkin herkästi paljastavat niitä syvimpiä tuntojaan!

        Kyse on siitä, että heidän luottamuksensa täytyy ansaita. Eli lie syytä katsoa peiliin, jos ei homma heidän kanssa toimi.

        Eiköhän se muutenkin ole aika itsestään selvää, että kaikkien kanssa sitä vain ei kemiat natsaa ;) Eikä se tarkoita sitten sitä, että henkilö(t) olisi kokonaan jaskaa..


    • Perus Oinas

      Oinas nainen vaikea ihastuksen kohde kuten itse sanoit?Ei mies.Toisaalta haastetta pitää ollakin.Yhteyden pidolla ei mitään tekoa oinaan kanssa.Eiköhän se ole vain suomalaista hitautta,siis ei kaikkien kaveri ihan heti.
      Loukkaantuminen taas johtuu siitä kun oinas sanoo suoraan mitä tarkoittaa eikä hymistele asiaa kierrellen.Onhan se mukavampaa itse tunnolle kun kehutaan eikä sanota niinkuin asiat todella on.
      Olet tosikko kun teet arvion vain yhden henkilön perusteella.

    • Totta puhut kuomaseni! Mä kans oinas ja menettänyt monta ystävää ku en o pitäny yhteyttä. Vihaisia kun vain he ottavat yhteyttä ja aina lupaan et joo ja taas unohan.Ei sillä ettenkö välittäis,mut en vaan huomioi toisia. Kyl tiedän itsekkyyteni ja yritän parantaa tapani, mut vaan vähäks aikaa ja taas sama rumba jatkuu. Välil oon tosi vihanen itelleni ku tuli sanottuu ja tehtyy,mut sillon yleensä jo myöhäst korjata. Eikä luonne anna periks pyytää anteekskaan.En vaan pysty jotenkaan ymmärtämään et oon loukannu jotain. En kai voi ikinä muuttua?! Toivoisin et voisin edes joskus olla nöyrä ja ajattelemaan miltä toisesta tuntuu...

      • Niin ja mun mieskin on kyllä oinas.Kyllä me hyvin tullaan juttuun,kuin peiliin katsois. Välil tuntuu et se ei huomioi mua tarpeeks,mut siitä tuntuu varmaan samalta. Toisaalta meillä ei oo koskaan tylsää ja on samanlaisia tarpeita ja kiinnostuksia. Mein tytär(vauva vasta) on kans oinas! Jännityksellä odottelen kuinka jästipää siitä tulee ja kuka sanoo viimeisen sanan.


    • ihminen on

      kyllä täällä käytetään tosi paljon horoskooppia tekosyynä omalle paskamaiselle käytökselle: ei vaan haluta ottaa vastuuta itse itsestään! tähänki ketjuun, joku oli laittanu jonkun "en voi siis itselleni mitään?!" tyylisen jutun: joo, hei horoskooppi pakottaa teidät just kehittään itteenne niitä kauheita puolia ettekä te voi niille mitään... öö... no, ei kai nyt sentään?!

      se on ihan sama mikä merkki on, aina voi kehittää itteensä.

      MUTTA! asiaan:
      mä seurustelen oinaan kanssa, ja se kyllä ottaa mut huomioon, pitää yhteyttä, on herrasmies, kohtelee hyvin, on hyvä sängyssä, juttelee mulle, sanoo rakastavansa... se on paras ja ystävällisin mies ketä mulla on ollu...
      vesimies oli itsekeskeisin ja täysin tunnevammanen, rapu täysi marttyyri ja mammanpoika, kalat ihan ihana, mut ei jaksa, vähän tylsän olonen, leijona epävarma, mustasukkanen ja huomionkipee (todella kauhee)... härkä, jösses, mikä nynny...
      no, okei, emmä usko, että ne johtuu vaan jostain hiton syntymäajasta, mutta että ei se oinas nyt niin vaikee oo.
      ja no, kukas se minä olen? ei varmaan vaikea arvata... sen verran mäkin uskon horoskooppeihin :)

      jos sen siis niikseen ottaa. HYVÄ OINAAT!!!

      • oot

        neitsyt


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe