Oinas rakastaa vapauttaan... ja seksiä

daaria

Nyt puhuu se aito oinasnainen:
Oinas rakastaa älykästä ja innostavaa keskustelua ja tietysti seksiä, joka menee välillä ihan maailman mahtavimpana urheiluna.Ole siinä sitten vaimona krapumiehelle, joka on omistava koti-ihminen. Hallitseva ja hellivä.
Ei oinas halua aina olla hellittävänä. Joskus pitää päästellä paineita ja huutaa ja paiskata paria tavaraa.
Ongelmana on tietysti se seksi... oinaat ovat siinä aika itseriittoisia ja intohimoisia mutta pitävät huolen myös toisen mukana olosta. Myös ne kohdalleni osuneet, itsepäiset, itselliset, älykkäät ja eroottiset oinasmiehet. Vaikka en oinasmiehen kanssa itse seurustelisi. Oinasnaiset ovat taas olleet erittäin hyviä ystäviä ja mielenkiintoisia ja kiehtovia.

19

4737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarvi voi juuttua seinään

      Kun oinasnainen kuopasee maata, starttaa ja lähtee vauhtiin, silloin suunta on satunnainen kuten päättömällä kanalla, ja seuraukset sen mukaiset.
      Olisi ehkä syytä toppuutella itseään sen turvallisen rapumiehen kainalossa, ettei tuu tehtyä peruuttamatomia "intohimon" höyräyttämiä virheitä ;)

      • daaria

        Tämä asia on kyllä hyvin tiedostettu ja vaara josta varoitit voisi toki olla todellinen toisen vapauttaan rakastavan tähtimerkin kohdalla....mutta mutta...
        Onneksi oinaan yksi tärkeimpiä luonteenpiirteitä on vapautensa vaalimisen lisäksi järki ja oikeudentunto.
        Eli niitä intohimon höyryttämiä kohtalokkaita virheitä ei voi tehdä, vaikka ne joskus olisivat jopa toivottuja.


      • älä naurata
        daaria kirjoitti:

        Tämä asia on kyllä hyvin tiedostettu ja vaara josta varoitit voisi toki olla todellinen toisen vapauttaan rakastavan tähtimerkin kohdalla....mutta mutta...
        Onneksi oinaan yksi tärkeimpiä luonteenpiirteitä on vapautensa vaalimisen lisäksi järki ja oikeudentunto.
        Eli niitä intohimon höyryttämiä kohtalokkaita virheitä ei voi tehdä, vaikka ne joskus olisivat jopa toivottuja.

        kerro vasta sitten, kun se Oinas saa edes suunsa auki sanoakseen jotain intohimoista, siihen voi mennä pitkä tovi aikaa, kömpelö ja tumpelo on.


    • ei enää Oinasta

      Jääräpäisen luonteensa lisäksi Oinas on huono rakastaja, tavanomaiseen tyytyvä, ja mahdollisimman pian homma ohi, että voi kääntää kylkeä. Itsensä tyydyttäjä, ei ajattele partnerin tyydyttämistä. Intohimo kaukana Oinaiden rakastelussa, yhtä tylsiä siinä kuin on luonteensakin. Vähäpuheisia, paikallaan olijoita, joille on samantekevää toisen ihmisen näkökannat, haluaa itse sanoa viimeisen sanan ja on aina olevinaan oikeassa. Ei ikinä enää Oinasta, mieluummin Jousimies, jonka kanssa sexi maistuu hunajalta, osaa tyydyttää myös toisen osapuolen, jaksaa loputtomiin. Uskaltaa lausua rakkauden sanoja, hellä ja hyväilevä, siis täysin Oinaan vastakohta.

      • ilmeisemmin?

        olet ollut " tylsä " itse..


      • totuus on
        ilmeisemmin? kirjoitti:

        olet ollut " tylsä " itse..

        että tylsiä rakastajia ovat, ei käy vastaan väittäminen. Mielikuviteksottomia, omien halujensa tyydyttäjiä kaikki tyyni.


      • raputar

        oinasmieheni on just tälläinen. Suhteemme on kokoajan kuin vuoristorataa, miehen käytös niin pöyristyttävää vain hän ja hänen jutut. Istuu sohvalla koko illan puhumatta ihan helposti ja sänkypuuhat edellä mainittuja omien halujen tyydytystä. Mietin lähes päivittäin, että mikä pitää meitä yhdessä. Kaiken teen väärin ja olen kuulemma tosi hankala ihminen jne. rapuna loukkaannun jatkuvasta arvostelusta menen kuoreeni murjottamaan. Tuntuu ettei mies välitä yhtään aina vihaisen oloinen.....


      • kokenut
        raputar kirjoitti:

        oinasmieheni on just tälläinen. Suhteemme on kokoajan kuin vuoristorataa, miehen käytös niin pöyristyttävää vain hän ja hänen jutut. Istuu sohvalla koko illan puhumatta ihan helposti ja sänkypuuhat edellä mainittuja omien halujen tyydytystä. Mietin lähes päivittäin, että mikä pitää meitä yhdessä. Kaiken teen väärin ja olen kuulemma tosi hankala ihminen jne. rapuna loukkaannun jatkuvasta arvostelusta menen kuoreeni murjottamaan. Tuntuu ettei mies välitä yhtään aina vihaisen oloinen.....

        Seurustelin oinasmiehen kanssa ja juuri tälläinen oli sänkypuuhissa.Omat halut vain etusijalla.Naisen tyydytyksestä ei välittänyt tippaakaan.Sohvalla makoilija ja televisio friikki.Ei pessyt hampaitaan ja vaatteetkin mitä sattuu päällä.Voi yökkis.


      • totuus on..
        kokenut kirjoitti:

        Seurustelin oinasmiehen kanssa ja juuri tälläinen oli sänkypuuhissa.Omat halut vain etusijalla.Naisen tyydytyksestä ei välittänyt tippaakaan.Sohvalla makoilija ja televisio friikki.Ei pessyt hampaitaan ja vaatteetkin mitä sattuu päällä.Voi yökkis.

        olen täysin samaa mieltä, ja kuvailit Oinas miestä just sellaisena kuin on,
        huh..huh..., tuollaisen kanssa en kestäisi montaa päivää, vaikeaa olisi, joten herra varjele siihen joutumasta.


      • en halua enää ikinä

        Tuo teksti oinaasta pitää täydellisesti paikkaansa.


      • tainnut
        kokenut kirjoitti:

        Seurustelin oinasmiehen kanssa ja juuri tälläinen oli sänkypuuhissa.Omat halut vain etusijalla.Naisen tyydytyksestä ei välittänyt tippaakaan.Sohvalla makoilija ja televisio friikki.Ei pessyt hampaitaan ja vaatteetkin mitä sattuu päällä.Voi yökkis.

        olla vain huono tuuri oinasmiesten kanssa?
        Oma kokemus oinasmiehestä, tietää mitä tekee
        ja tekee sen just niin hyvin ettei oinasnainenkaan jää kylmäksi..

        Vaan eihän se kaikille nappaa..;)


      • tuollaista

        miestä olen etsinytkin...taidanpa alkaa metsästään jousimiestä!!!! Vasta päättynyt suhde oinasmieheen...joka puheissa oli mitä parhain rakastaja ja naisen huomioon ottava...mutta teot puhuvat puolestaan...hän oli ottava ja saava osapuoli...ei läheskään aina ottanut naista huomioon...häntä piti tyydyttää kyllä ja sen kyllä teinkin, sen voin sanoa. Kestävyyttä löyty kyllä, se oli todella positiivinen asia. Mutta muutenkin oinas on omasta mielestään maailman napa, eikä häntä kiinnostanut muut kuin omat juttunsa. Ja todellakin sohvaperuna, ei paljo siivoomisesta välittänyt. ei harrastuksia ym... Ei enää ikään oinasmiestä...

        Jouskaria odotellessa :)))


      • oinas M
        totuus on kirjoitti:

        että tylsiä rakastajia ovat, ei käy vastaan väittäminen. Mielikuviteksottomia, omien halujensa tyydyttäjiä kaikki tyyni.

        Voi voi!Vai on oinas tylsä rakastaja??
        Itse olen oinas ja olen omasta puolesta ihan eri mieltä ja se toinen juttu,että aina olen ajatellut sitä toista paljon enempi kuin itseäni ja halunut tyydyttää sen mun toisen puolen ihan täysin ja sitten vasta omat tarpeet ja sexy on ihnaa ja sitä on pakko saada usein!!

        T/
        Tunteelinen Oinas


      • Oikku87

        Se riippuu kenen kanssa se oinas harraastaa sitä seksiä,voi tylsä kumppani haukotuttaa oinasta..


    • ravunmerta

      Älä välitä daaria. Onhan odotettua, että kun lähdet noin rehvakkaasti otsikoimaan ja tuulettamaan oinaan fressejä luonteenpiirteitä niin letkaan yhtyy oinaan kanssa pettyneet sielut.

      Minulla oli kerran oinaskaveri. Se vai yhtä äkkiä hävisi. En ole kuullut mitään sen jälkeen. En ole kyllä kaivannutkaan, ei ollut "mistään kotosin."

      Ystäväni valitti, että joutui odottamaan seksia kolme kuukautta kun oinasvaimo ei ollut sillä tuulella.

      Serkkuni X-mies oli oinas ja sekin vain yhtenä aamuna häipyi.

      Onko sinun lähtölaskentasi alkanut?

      Ei silti kaikkea tuollaista, josta kirjoitin ja joista muutkin tässä pähkäilevät sattuu kaikille tähtimerkeille ;)

      • joka tyytyy

        olemaan tossun alla, ei tarvitse paljon sexiä, koska ei tule sitä saamaan,
        ainakaan yltäkylläisesti". Lisäksi olisi hyvä, jos olisi mahdollisimman hiljaa, ettei hänen tarvitsisi vaivautua vastaamaan, koska saisi vain murahduksen takaisin. Tylsää tulisi olemaan, se on saletti!


      • oinas:N
        joka tyytyy kirjoitti:

        olemaan tossun alla, ei tarvitse paljon sexiä, koska ei tule sitä saamaan,
        ainakaan yltäkylläisesti". Lisäksi olisi hyvä, jos olisi mahdollisimman hiljaa, ettei hänen tarvitsisi vaivautua vastaamaan, koska saisi vain murahduksen takaisin. Tylsää tulisi olemaan, se on saletti!

        tuskin sitte jaksatte hyviä puolia katkeruudessanne muistaa :)

        ja niitä on ihan jokaisella ihmisella. turha väittää vastaan.

        tosin itse en kyllä oinasmiestä ottais. en todellakaan. lol.

        eikä oo totta et kaikki oinasnaiset samanlaisia olis,tullu vastaan monia samassa merkissä syntyneitä muttei yhtään samalla tavalla ajattelevaa. että näin..

        jättäkää yleistäminen poliitikoille :)


      • saara83
        oinas:N kirjoitti:

        tuskin sitte jaksatte hyviä puolia katkeruudessanne muistaa :)

        ja niitä on ihan jokaisella ihmisella. turha väittää vastaan.

        tosin itse en kyllä oinasmiestä ottais. en todellakaan. lol.

        eikä oo totta et kaikki oinasnaiset samanlaisia olis,tullu vastaan monia samassa merkissä syntyneitä muttei yhtään samalla tavalla ajattelevaa. että näin..

        jättäkää yleistäminen poliitikoille :)

        oinaat ole aika intohimoisia, toiset huomioon ottavia rakastajia? Minä ainakin olen :)


      • ainakaan sillä yhdellä
        saara83 kirjoitti:

        oinaat ole aika intohimoisia, toiset huomioon ottavia rakastajia? Minä ainakin olen :)

        tunteita lie ollenkaan. Mutta hänellä tainnut
        olla ankea lapsuus, eikä kotona näytetty tunteita toisilleen, joten mitä lapsestakaan voi muuta tulla kuin kylmä ja tunteeton. Näitä asioita ei voi yleistää, mutta tällaisia tapauksia on, ja niitä löytyy valitettavasti joka merkistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1875
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      193
      1488
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1172
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      87
      1057
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      900
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      846
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe