Onko kellään samanlaisia tuntemuksia. Eli mulla muljahtelee välillä oikealla puolella vatsaa jossain navan korkeudella ja vähän alempana. Mitä ihmettä se voi olla? Tuntuu kuin vauva pyörisi tms. En ole raskaana, lapset on jo isoja.
Oiskohan kyseessä ilman kiertäminen tai joku elohiiri suolistossa? Ei ole mitään kipuja, mut hölmön tuntusta toi tommonen.
Muljahtelua vatsassa
3
7190
Vastaukset
- elohiiriä
jatkuvasti mahassa. oikeen näkee ku maha sieltä sun täältä nytkähtelee, tuntuu ihan vauvan potkimiselta. Lähinnä huvittavaa. Jos ihan mahan sisällä tuntuu, missä suolet on. niin oliskohan vaan ilmaa ja muuta moskaa joka liikahtaa eteenpäin :)
- Neiti78!
Varsinkin selälleen maatessa sen huomaa kun hengittää, vatsa laskee ja nousee hengittäessä ja sitten se nytkähtää.. olin aluksi et mikä vatsakramppi tää on oikeen... Onko sielä jo loppunut moinen ja mistä johtuu, tosta elohiirestäkö?
- Anonyymi
Mulla on sama juttu ja noin viikko sitten harrastin seksi ja 4 päivä sitten sen jälkeen alkoi. Nämä oireet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2725089- 514087
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933599- 502709
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 191827
- 1001669
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981481- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063