tavarits wäinä jo poistuneessa linkissä kantoi huolta lasten hyvinvoinnista ja kytki siihen hyvinvointiin yhdessä aapo toivasen kanssa (joka muuten omien sanojensa mukaan ei puutu ihmisten tekemisiin ja kirjoitusvirheisiin mitä nyt vähän kertoo isojen kirjainten merkityksistä ja avaa keskusteluja aiheesta "joko nimimerkki avarakatsanto on ohjattu hoitoon?") erään palstalla pitkään ansiokkaasti vaikuttaneen kirjoittajan. tästä ei sen enempää kuin, että vilkaisin äskettäin kommunistisen nuorisoliiton sivuja, en laskeakseni jalkoja vaan muuten vaan; joka tapauksessa luin kommunistinuorien iskulauseen ennenkuin suljin nämä sivut syvää vastemielisyyttä tuntien. lasten iskulause kuului; vaihtoehto vasemmistolle - äärivasemmisto. haluaisin nyt kysyä palstan kasvattajilta, että kuinka te oikein kasvatatte lapsianne ja nuorianne? opetatteko heille ääriliikeiden ideologiaa heti lapsen kehdosta jalkeille päästyä? onko tälläisellä aivopesulla mitään tekemistä työväenliikkeen kanssa? teette lapsista jotain kommunistisia sotakoneita aikuisten voimin. hävetkää aikuiset kommunistit. eivät tainneet natsit olla ainoita joilla oli hitler-jugend...
vaihtoehto vasemmistolle
3
305
Vastaukset
kuten tavallista ! Me täällä vasemmalla on iät ajat
laulettu Internationaalia yhdynnän aikana :))!- V-Kolmonen
on eräs kommunistien parhaimmista keinoista agitoida ja kasvattaa nuorisoa heidän joukkoihinsa. Kommunistit pyrkivät myös hävittämään kaikki tiedot aikaisemmista yhteiskuntajärjetelmistä, ja korvaavat historian heidän omilla "kansankirjoillaan".
Esimerkkinä toimikoon Castron Kuuba: Siellähän oli suhteellisen vapaa ja hyvinvoiva järjestelmä(vaikka Batista diktaattori olikin) ennen Castroa, ja niinpä Castro on pyrkinyt raportit ja aikaisemmin tehdyt riippumattomat taloustutkimukset omilla sepustuksillaan ja Batistan hallinnon demonisoinnilla.- texkiller
lasten aivopesua nyt tapahtuu jokaisessa yhteiskunta luokassa; uskovat aivopesevät jälkikasvuaan Herran pelkoon, ateistit tekevät saman käänteisesti, voin omasta kokemuksesta sanoa, että ns. porvaripuolella myös osataan lasten kasvatus siihen ainoaan oikeaan oppiin ja kommunistit kasvattavat lapsensa vihaan jo kehdosta. sitten puhutaan ylevästi "lapsen parhaasta". aikuisten maailma on lapsille susien maailma; saat lehdestä lukea kuukaudesta toiseen brittiläisen lapsen katoamisesta etelä-euroopan maassa. sillä tehdään rahaa ja tuommoista uutisista suomalaiset ovat valmiit maksamaan. lapsilla tehdään rahaa. meillä kommunistipalstalla ratsastetaan samalla aiheella; täysin mauttomasti revitetään humalapäissään pedofiiliaiheilla ja raittiit tomppelit hehkuttavat lisää. ei tämä ole lasten maailma. joskus tekee ihan pahaa eikä asiaa paranna tietoisuus näistä kommunistinuorista jotka ovat täysin hukassa tässä maailmassa.
luin joskus jotain juttua jatkosodasta kun sinne sodan loppuvaiheessa pistettiin jotain 16-17 vuotiaita rintamalle niin näille ei myyty tupakkaa vaikka tappamaan kelpuutettiinkin. että kyllä ennenkin oli vähän käsitteet maailmanmenosta hukassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514