Sairaanhoitajat unohtaa neljään vuoteen ja äänestää kataista uudestaan.vai kuinka
sairaanhoitajat
5
456
Vastaukset
kusta silmään tjn
tutkimuksissa käydessäni en voinut olla mainitsematta eräälle hoitajalle, kuinka pirullinen tilanne on potilaan kannalta...
Hän totesi, että talkoohommiksi menee, kun verot nousevat.
Eipä näkynyt rintanappeja (tahdon asia), vaikka lähes kaikki hoitajat ovat siltä osastolta irtisanoutuneet...
Toivottavasti kaavailtu uusi laki auttaa hätätyön suhteen, sillä sopimukseen tuskin päästään, ellei sitten jompi-kumpi osapuoli tingi reilusti ehdoistaan.- Räntäistä
Kyllä on aikoihin eletty tässä maassa, kun tuollaista pakkolakia ollaan säätämässä. Jos laki tulee, silloin voidaan unohtaa puheet demokraattisesta maasta, tämähän on diktatuuria. Itse olen vanha ja pieniäkin kremppojakin on, mutta ehdottomasti olen sairaanhoitajien lakon kannalla. Naisia tässä maassa ei näköjään arvosteta, kun näin kärjistetään heidän oikeuksiaan. Ketään ei saa pakottaa pakkolailla työhön, ei vaikka ihmishenget olisivat uhattuina. Itse olen ollut aikoinaan toimistotöissä, nyt eläkkeellä. Tsemppiä sairaanhoitajat, teette arvokasta työtä, älkää alistuko pakkovaltaan!
- sivistysvaltiossa
Räntäistä kirjoitti:
Kyllä on aikoihin eletty tässä maassa, kun tuollaista pakkolakia ollaan säätämässä. Jos laki tulee, silloin voidaan unohtaa puheet demokraattisesta maasta, tämähän on diktatuuria. Itse olen vanha ja pieniäkin kremppojakin on, mutta ehdottomasti olen sairaanhoitajien lakon kannalla. Naisia tässä maassa ei näköjään arvosteta, kun näin kärjistetään heidän oikeuksiaan. Ketään ei saa pakottaa pakkolailla työhön, ei vaikka ihmishenget olisivat uhattuina. Itse olen ollut aikoinaan toimistotöissä, nyt eläkkeellä. Tsemppiä sairaanhoitajat, teette arvokasta työtä, älkää alistuko pakkovaltaan!
ei pitäisi voida ajaa omia etuja viattomien ihmishenkien kustannuksella!
Menkää itseenne, hoitajat!
- EllenxApi
sopuun hyvissä ajoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162310- 1682249
- 1121808
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791389- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa420933- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236874