Eli kysymys lyhyesti kuuluu: mitä söit tänään?
Itse söin omenan, näkkärin ja janssonin kiusausta...
Mitä söit tänään?
37
3193
Vastaukset
- mimmuuu
Tonnikalaa, ruisleivän, kurkkua ja illalla tortillan :// Tuntuu et ihan liikaa
- jojo
jugurtin ja join vettä
- ateriat
Söin eilen
aamulla: -
lounas: yksi ja puoli sämpylää (sain vatsapuruja siitä..), raa'alla kaakaolla ja keinomakeuttajilla maustettu ohrakaurapuuro.
päivällinen: grillattuja perunoita, kasviksia ja ohranjyviä.
iltapala: 2 omenaa ja 1 banaani
Elikäs näin, liikaa ja liikaa. Tänään aion jättää syömättä sen leivän töissä ja syödä vain vahvasti maustettua ohraa ja vihanneksia. Sitten kotona luultavasti melkein samaa, höyrytettyjä kasviksia ja ohraa tai riisiä. Ja PALJON mausteita,se saa minut syömään vähemmän, kun tuntuu että saa tarpeeksi makuja vaikka vatsa ei ole täysi.
Onko muuten muillakin sama ongelma? en syö sen vuoksi että saan vatsan täyteen vaan makujen takia.. Rakastan vaalean leivän makua, enkä pysty siitä pääsemään irti vaikka se turvottaakin..- green_apple
no mä oon kans huomannu että syön vaan maun takia..en enää tunnista nälän tunnetta :( oon sairastanu bulimiaa keväästä lähtien..nyt kylläkin oksentelu jääny, onneks! muutamia repshaduksia lukuunottamatta (ja niitä on onneks vaan pari). mutta oon sit vähentäny syömistä aika hurjasti, koska huomasin että se on ainoo tapa lopettaa/vähentää oksentelua. sit ku syö tarpeeks vähän ni ei tarvi oksentaa.
mut tänään oon syöny:
10.30: kaura-ruishiutalepuuro muutama ananaspala, kahvia rasvattomalla maidolla
14.00: kahvia rasvattomalla maidolla, pieni pala pullaa =/
16.00: vihreää teetä, mandariini, jugurtti
en tiiä syönkö tänään enää mitään..tavoite on etten syö, mut jos tekee jotai mieli nit sit joku hedelmä tai hapankorppu..
ja sit yleensä juon vettä n. 3-4 litraa päivässä - Angelic_Princess
tänään vaan yhen mandariinin ku eilen tuli syötyy ihan liikaa. Kävin tos parin kilsan juoksulenkil, eli juoksin pidempää reittii kauppaan... Ostaan valion sokerittomii. Niit vois "syödä" täs seuraavat päivät.
- marttaz
Aamu:
50g kaurapuuroa, 20g vehnäleseitä
banaani
Lounas:
Itse tehty pizza
Päivällinen:
Kanasalaatti kast.
2 leipää marg., juustoa
n. 10 suklaakonvehtia
Iltapala:
250g rahkaa mansikoita
2 leipää
omena
Olen ihan tyytyväinen, vituuttaa kun yritän nostaa painoa ja se on niin helllvetin vaikeeta.. Vieläkin painoindeksi alle 17..- tuolla..
määrällä et välttämättä lihokaan paljon.
Syö enemmän.. Vaikka se olisi vaikeata.
- Pro-Ana
Niin. Eikö kysymyksen pitäisi kuulua pikemminkin "Mitä söit tänään ja kuinka paljon?". Koska se, että kertoo mitä on tänään syönyt on täysin turhaa puuhaa. Voithan sanoa että söit nyt kuten esim. janssonin kiusausta. Nii-in, mutta kuinka paljon söit?
- Anoreeeeeeeksia
Ehkäpä tässä ajateltiin, että ihmiset ovat tarpeeksi fiksuja tajutakseen laittaa myös määrät mukaan???
- Pro-Ana
Anoreeeeeeeksia kirjoitti:
Ehkäpä tässä ajateltiin, että ihmiset ovat tarpeeksi fiksuja tajutakseen laittaa myös määrät mukaan???
Niin voihan olla. Mutta siinä se juuri onkin, he eivät yleensä ole.
- söin
Pro-Ana kirjoitti:
Niin voihan olla. Mutta siinä se juuri onkin, he eivät yleensä ole.
5 tomaattia, 2 pientä ja 3 keskikokoista. Join lasin kokista ja kaksi kuppia kahvia.
- söin
Aamu: -
Päivä: näkkileipä(ilman voita tms), n yksi viidessa lautasellinen kuivaa makaronilaatikkoa
Ilta: -
vettä ja yksi purukumi - ruokavalio...
en syönyt mitään mutta join:
aamu: hörppy tuoremehua
kahvikuppi
ja vettä päivän mittaan- täpättättpätä
elikkäs näin tänään:
aamu: pieni kulhollinen fitness muroja kuppi kahvia
päivällä: vihreetä salaattia (1rkl salaatinkastiketta)
iltapäivällä: 1dl pakastevihanneksia, 0,5dl tonnikalaa (vedessä), 0,5dl rasvatonta raejuustoa
Eihän tuu paljoa kaloreita?
- truru
..puuroa lautasellisen, näkkärin, light-limpparia, ruisleivän, herneitä ja teetä.
Ehkä joku 300-350kcal.- trrrrr
Aamulla söin 4 viljan puuroa (n120kcal)
sitten mäkin jäätelökahvin (50kcal)?
Ja illalla vihanneksia,tonnikalaa,riisiä(150kcal)
Kaikki oli menny hyvin, kunnes aloin vetää karkkia, ja söin joku 5 suklaakeksii.. ärsyttää paljon ja oon pettynyt.. pelkästään kekseistä tulee joku 150kcal ... no karkkii en syöny paljoo.. ehk joku 100kcal silti.. eli tänpäivänsaldo : 520 kcal....
eeeii hyvä.. onneks liikuin vähän kyllä ja tein vatsoja
- 58/176
eilen söin aamulla kaks karjalanpiirakkaa voita & juustoa, join ~ 3dl kaakaota & mukillisen kahvia, lounaalla söin hesen mega aterian & kurkkumajoneesin, juomana pepsi. lisäksi kävin jätskillä iltapäivästä. Illalliseksi perunamuussia, 6 lihapullaa, salaattia, maitoa. iltapalana mysliä maito ja sipsiä & puolikas suklaalevy leffan aikana. en liikkunu muutaku kävelin kauppojen välillä. VITUTTAAKO ?
- voivuiou
Tänään en oo syöny kauheesti...
Mutta eilen tuli vähän otettua ruokaa drinksukan muodossa :D Ja aina humalassa noi estot katoo, myös ruoan suhteen, joten taisin syödä kakkua ja karkkeja vähän kun kaverin synttäreillä olin :D
Mutta njääh, elämästä pitää nauttia! En todellakaan halua tuhlata elämää katsomalla vierestä kun muut rellestää ja minä mietin kaloreita. - euan
diettikolaa ja omenan/maalaisruislimpun. en oo vielä päättänyt, kumpaa syön illalla.
- Taskuhirviö
Aamupalaksi reissumiestä ja ruislimppua oivariinilla, juustolla ja kalkkunaleikkeellä. Lisäksi kahvia maidolla, sokerilla ja kaakaojauheella.
Lounaaksi kunnon iso kasa täysjyväspagettia ja tomaatti-mozzarella-jauhelihakastiketta, lisäksi salaattia, ruislimppua juuston kera, omena ja kunnon kupillinen kaakaota.
Parin tunnin päästä alkoi taas hiukoa, joten nappasin graham-lihapiirakkaa ja tungin samaa jauhelihakastiketta väliin ja siihen lisäksi lautasellinen suklaaweetabixia ja muroja pähkinöiden ja maidon kanssa. Vieläkin jäi nälkä, joten otin taas yhden reissumiehen ja tungin broileripullaa ja juustoa väliin. Tähän päälle vielä kermatoffeejäätelöä.
Päivälliseksi kulhollinen pinaattikeittoa ja kananmuna, lisäksi salaattia ja taas lihapiirakkaa ja jonkun omenankin taisin lärviini kiskoa. Palanpainikkeeksi maitoa ja Dopps-keksiä. Eihän tuosta kylläiseksi tullut, joten tunnin sisään täytyi taas ottaa täysjyväpaahtoleipää broileripullien ja jonkin majoneesin kanssa ja lisää kaakaota, niin hyvää se on. Ainiin, kulhollinen jogurttia ja mitä erilaisimpia muroja unohtui tuosta listasta.
Näillä pysyikin sitten koko illan toimintakyky yllä, vaikka mandariinin taisin jossain vaiheessa popsia. Nälkä alkaa tässä kurnia, mutta koht taidan nukkumaan mennä. Täytyy sitten syödä taas kunnon aamiainen, jotta jaksaa.
Ohhoh, nimim. 58/176 samankaltaisen viestin jo kirjoittikin. Pistetään paremmaksi: 58/182 nuori mies ja toipuva anorektikko täällä kirjoittelee. Tunkisitte tekin muussia huuleen senkin höpönassut, niin turhat ajatukset katoaisivat :)
Suurin piirtein tuolla tavoin ovat viimeiset puoli vuotta menneet eikä se paino minnekään nouse, välillä putoaa kun syö liikaa salaattia. Sitten pitää aina ottaa kiinni ja syödä pari ylimääräistä pizzaa ja jäätelöpurkkia, jotta jaksaa taas. - pipettinen
Riisi-tonnikala-feta-vihannes-sekoitusta sekä jäätelö/banaanipirtelöä. Huomenna paastoa sit taas.. oon vaan ylpeä että en oksentanut tänään.
- paaastolainen
60h paastoa takana, pullo cokiszeroa. Kuppi kahvia sekä chew&spittasin aamupuuron
- hihhhphei
puuroa ja mustikoita
1x2cm kanapala
n200g salaattia(kurkku ym)
omena
allevo vlcd keitto
teet, vedet, kahvit yms.
ja kuiva omenasidukka tilkka punkkua. - ddddddddddghs
Kaikki syö jtn ihme puuroo,yäk!
- mmmmmmmmn-
Puuro on parasta!!!!
- nälkäinen
Syön aina oikeastaan näin:
Aamu:
2 paahtoleipää voilla neljä siivua juustoa, neljä siivua kinkkuleikettä, tomaatti, kurkkua.
1,5 - 2dl jugurttia johon sotken 1dl raejuustoa joukkoon.
Välipala: joko pari hedelmää tai suklaapatukka
Lounas:
Paljon kasviksia ja salaattia jossa 2rkl oliiviöljyä sekä 150 - 200 g lohta tai broileria. Jälkkäriks menee pannaria 1-2 palaa jossa hilloo tai sokeria päällä.
Päivällinen: joku keitto 2- 3 paahtoleipää voilla, juustoilla ja leikkeleillä.
Iltapala: 2dl jogurttia 1dl raejuustoa, 2-3 leipää, porkkanoita, salaattia ja kurkkua PALJON
joskus syön sit vielä 150 - 200g karkkeja kylkeen :P - tumtum
Eilen:
aamu: viili, omena, kurkkua
päivä: pieni pala pizzaa ja sämpylä (oksensin)
iltapäivä: vähän siskon synttärikakkua (taas oksennus)
ilta: leipä, kurkkua, pari nakkia
...liikaa. - itseingggg
Tänään:
Aamu: kiivi ja 3 mantelia
Aamupvä: Allévo VLCD chocolate shake
Päivä: omena
Iltapäivä: salaatti jossa vähän kanaa, 3 kirsikkatomaattia ja aprikoosia
Ilta: Oma-jäätelöpuikko (vadelma) ja omena
en kestä itseäni. - niinnäinnoinjoo
4 leipää 350 kcal ja soya suklaa-juoma 118 kcal.
- ssderd
näkkileivän paljaaltaan, omenan, pienen ruisleivän levitteellä....reilut 100kcal
- asfsdf
aamu: iso kuppi kaakaota , kaks paahtoleipää (voi,juusto ym.) banaani
Välipala: suklaa patukka
Lounas: kaks kanafileetä kermakastikkees , lohkoperunoita , kasviksia
jälkkäriks jätskiannos; vadelma ja kinuski jätskii suklaakastiketta kermavaahtoo
Välipala: rahkaa ja kiisselii
Päivälline: puolikas juustokinkku pitsa ja kokista
Iltapala: sämpylä ja jugurttii
illal myöhää viel puolikas levy suklaata
oon tyytyväine siihen mitä syön :) oon 165/49 - mmmmmmn-
Paljon kahvia, pala juustoleipää ja 2dl jugurttia..ja kävin vielä 9h päivän töissäkin tänään..
Aamupala: Kahvi, mustana
Lounas: Kanakeittoa
Välipala: Kahvi, mustana
Päivällinen: Vähän salaattia ja vajaa puolikas hampurilainen ilman täytteitä kahvi, mustana.
Tähän mennessä saatu n. 250kaloria, ja oon hyvin tyytyväinen C:- keijukaiseksi
aamupala: kuppi kahvia
lounas: n. lusikallinen riisipuuroa ja 1dl vähäkalorista mehukeittoa kahvia
lisää kahvia
päivällinen: 1 lihapulla ja n. 50g perunamuusia. rkl rasvatonta raejuustoa ja kahvia
iltapala: puolikas näkkäri kurkku ja tomaatti viipaleita ja 2dl vähäkalorista mehukeittoa
yht: 227kcal! - käääkkk
Moi.
Aamupalaksi 1/2 omenaa, päiväruokana 1/2 omenaa gefilus-porkkana-tehojuoman,
äsken 5palaa vesimelonia olen aiivan ähky! Olen juonut runsaasti nestettä kun
eilen oksensin kaikki pois mahasta kun oksetti(en tarkoituksella) jopa nesteetkin tuli kun ei pysynyt edes vesi sisällä. Otin natrium muriaticumin=luontaistuote, homeopatiaa, (1/2 lasilliseen vettä).
iltapalaksi ajatuksena syödä vielä 2 palaa vesimelonia, ja ehkä 1/2 omenaa, ehkä lasillinen gefilus-5hedelmänmehua..
Eilen en syönyt senjälkeen mitään kun kaikki mitä söin päivällä tuli ulos ja söin pelkkiä marjoja ja soijajogurttia.
Huomenna ehkä syön jotain kiinteämpää ruokaisempaa ruokaa. vihannespataa perunoilla, ööö jos siis ei siis lihomispaniikki iske! - Laihdutannn
Aamupalaksi puuroa, kauramaitoa, muutama mustikka, omena
Epäterveellisesti välipalaksi päärynäjäätelötuutti
Lounaaksi tonnikala-avokadosalaatti (1 prk tonnikalaa vedessä, 1/2 avocado ja rehuja paljon)
Päivälliseksi punajuurikeittoa (punajuuri, peruna, 15% kerma)
Iltapalaksi sama setti teetä
->>> 1300 kcal - ...
5:00
Riisipiirakka tuorejuustolla, 150g jogurttia
11:00
3 silakkarullaa, kurkku-tomaattisalaattia
15:00
Magnum Infinity -jäätelöpuikko
17:00
Pari pientä perunaa
Uunilohta, jossa päällä kevyt tuorejuustoa
Kurkku-tomaatti-rypälesalaattia
20:00
2 palaa ruislimppua tuorejuustolla ja broilerileikkeleillä
Kalinka Top -jogurtti
Omena
Nyt varmaa ihmettelette, mitä teen täällä ku syömiset on tätä luokaa... mutta siis anoreksiasta toipumassa olen ja näillä syömisillä paino ei muutu mihinkään suuntaan :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6014718Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?242439HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2652341- 1231659
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271433Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3411344Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101173- 121045
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P73906- 99823