SKP ajaa venäläistä nationalismia

texkiller

kovin totisen toveri toivasen profiilista löytyi linkki jota seuraamalla pääsi osioon "puolueemme". siellä "puolueessa" sitten SKP:n puheenjohtaja yrjö ilmoitti SKP:n tähtäävän yhteistyöhön venäjän kommunistisen puolueen kanssa.

mutta mikä on venäjän kommunistinen puolue? se ajaa suurvenäjän asiaa eli haluaa palauttaa neuvostoliiton. siinä on yksi sen tavoitteista.neuvostoliiton palauttamisen myötä se siis haluaa poistaa itsenäisyyden esimerkiksi veljeskansaltamme virolta. se myös haluaa palauttaa leninin ja stalinin kunnian. venäjän kommunistinen puolue on nationalismin asialla; se ajaa venäjän asiaa kansallisilla silmillä; miten mahtaa tsetseenit sopia venäläiseen nationalismiin ja miten mahtaa sopia vanhat venäläiset alusmaat kuten suomi, puola, baltia ym. siihen samaan "nationalismiin"? ja näitä pyrkimyksiä puolustaa "suomalainen" kommunistinen puolue.

pahalta näyttää. SKP on ilmeisesti siirtynyt täysin kannattamaan suomen venäläistämistä. ehkä SKP laskee, että suomen siirtyessä venjän hallintaan, SKP:läiset itse pääsevät elämässään sen ensimmäisen kerran eteenpäin ja kunnolla eli hallitsemaan suomen kansaa.

varokaa suomalaiset; uhka ei niinkään ole ulkona. se on sisällä.

5

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puolue

      Venäjällä on kansallisbolsevistinen puolue. Se on sekoitus kommunismia, äärinationalismia ja rasismia. Heidän kanssaanko SKP haluaa veljeillä?

    • Gennadi Hvorostovsky

      Itse kuulun Eesti vasak parteihin ja pidän myös SKP ohjelmasta,sen tarkoitus on hoitaa nykyinen kapitalismin tappotahti,ihmisten syrjääntyminen,työttömyyden poistaminen ja monta muuta asiaa!

      Nykyinen Suomi on täysin kapitalistisoitunut maa,jossa köyhät kyykkyyn ja rikkaille kaikki,näin ei voi jatkua,siksi kannatan oikeudenmukaista tulonjako uusiksi olevaa politiikkaa!½

      Gennadi Hvorostovsky

      • T Urpo

        Toveri Gennadin löpinät.

        KAIKKI KÖYHIKSI JA KOLLEKTIIVISESTI KYYKKYYN.


      • T Urpo kirjoitti:

        Toveri Gennadin löpinät.

        KAIKKI KÖYHIKSI JA KOLLEKTIIVISESTI KYYKKYYN.

        näytäpä esimerkkiä ja kyykisty :))!


      • T Urpo
        vom kirjoitti:

        näytäpä esimerkkiä ja kyykisty :))!

        Otan ensin rahapussin perstaskusta.

        Ettei teryleeni repeä.

        No, leikki leikkinä. Kansa ei ole niin köyhää
        kuin kommunistisissa onneloissa, kuten hyvin
        tiedät.

        Teidän punaisten mielestä kollektiivinen köyhyys
        on demokratiaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe