Elikkäs ostin webkameran (creative), kiinnitin koneeseen, asensin ajurit, testasin, eli toimii. Sitten oli tarkoitus ottaa videopuhelu mesen kautta niin mese ei löydä koko hemmetin kapistusta. Katsoin työkalut -> äänen ja videon määrittäminen, siellä kuva näkyy, ja mese tunnistaa kameran, mutta sitten kun yrittää ottaa videopuhelua niin vaan ääni menee ja mese herjaa kamerasta ettei sitä ole kytketty tai joku muu ohjelma käyttää kameraa. Poistin kaikki kameran mukana tulleet ohjelmat (ajureita lukuunottamatta), joten mikään muu ohjelma _ei_ voi käyttää kameraa ja kamerassa palaa kuitenkin valo joten se on päällä.
Lähtee järki kohta kun en tajua missä vika on.
Auttakaa joku viisaampi.
Mese ei löydä webkameraa
järki lähtee
2
582
Vastaukset
- Täysin tumpelo
Yritin kans liittää skypeen web-kameran kuvaa mutta systeemi ei löydä sitä kuvaa...Kun soitin Skypellä Saksaan, oli kiva nähdä kaverin kuva, mut kaveri näki musta vaan mustan kuvan. Mä näen hänet, mut hän vain mustan kuvan....
Auttakaa....!!!!!!- Hörhöhö
Minun ystävälläni on sama ongelma näkyy musta muka mutta kaikki kunnossa missä vika? ja free bumpii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686827
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes552235- 562108
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se601219- 551211
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521210Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79960Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384948Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14947