Elikkäs ostin webkameran (creative), kiinnitin koneeseen, asensin ajurit, testasin, eli toimii. Sitten oli tarkoitus ottaa videopuhelu mesen kautta niin mese ei löydä koko hemmetin kapistusta. Katsoin työkalut -> äänen ja videon määrittäminen, siellä kuva näkyy, ja mese tunnistaa kameran, mutta sitten kun yrittää ottaa videopuhelua niin vaan ääni menee ja mese herjaa kamerasta ettei sitä ole kytketty tai joku muu ohjelma käyttää kameraa. Poistin kaikki kameran mukana tulleet ohjelmat (ajureita lukuunottamatta), joten mikään muu ohjelma _ei_ voi käyttää kameraa ja kamerassa palaa kuitenkin valo joten se on päällä.
Lähtee järki kohta kun en tajua missä vika on.
Auttakaa joku viisaampi.
Mese ei löydä webkameraa
järki lähtee
2
586
Vastaukset
- Täysin tumpelo
Yritin kans liittää skypeen web-kameran kuvaa mutta systeemi ei löydä sitä kuvaa...Kun soitin Skypellä Saksaan, oli kiva nähdä kaverin kuva, mut kaveri näki musta vaan mustan kuvan. Mä näen hänet, mut hän vain mustan kuvan....
Auttakaa....!!!!!!- Hörhöhö
Minun ystävälläni on sama ongelma näkyy musta muka mutta kaikki kunnossa missä vika? ja free bumpii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013