Mihin olenkaan

muuttanut?

Varkaudessa ollaan hirveän jääräpäisiä, eikä missään anneta periksi. Luin juuri WL:stä Aimo Karisen kirjoituksen. Asuessani Helsingissä, sielläkin yritettiin vaikka mitä. Mieleeni on jäänyt muun muassa, kun jokin sivukirjasto yritettiin sulkea. Asukkaat vastustivat kovasti, laittoivat nimensä adressiin, joka toimitettiin päättäjille. Kirjastoa ei suljettu! Myös joku päiväkoti meinattiin sulkea. Asukkaat vastustivat ja päiväkoti sai jatkaa. Oli monia muitakin juttuja. Varkaudessa näköjään asukkaat eivät vastusta mitään. Sairaalaan saa sulkea, kouluja saa sulkea, yksikään asukas ei korvaansa lotkauta. Yleisön osastossa korkeintaan kirjoitellaan! Missä on varkautelaisten yhteishenki?

8

1446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -abc-

      Kyllä täälläkin vastustetaan (täällä suljetaan muuten mm. peruskouluja) mutta se vastustaminen ei vaan täällä auta yhtään mitään. Ihan sama vaikka olisi miljoonan nimen addressi niin yhden ihmisen päätös riittää kuitenkin jyräämään sen.

    • niin siellä

      piäkaupungissa,muistin virkistämiseksi Helsingissä suljettiin kymmeniä päiväkoteja äskettäin,useita kirjastoja,terveyskeskuksia ym.
      joten muistisi on aika lyhyt tai aikaa jolloin olit pääkaupunki seudulla on kulunut jokinen tovi.

    • välittömästi

      takaisin jos siellä on vihreämpää,olen kyllä kuullut jotain muutakin

      • ilmenee selvästi

        miksi täällä ei adressit toimi! Ja on tästä todella jokunen vuosi! Fredin vaimo (Siitonen)oli vielä silloin pormestari. Nykyinen Helsingin pormestari ja Varkauden kaupunginjohtaja taitavat olla samasta puusta veistetty!
        Olisinkin kovin mielelläni edelleen asunut Helsingissä, mutta eräät syyt toivat tänne. Saa nyt nähdä kuinka kauaksi aikaa, ehkä todella palailen takaisin. Tämä on kuollut kaupunki, joten mitäpä virkaa sairaalallakaan on!


      • pääsisinpä minäkin pois!
        ilmenee selvästi kirjoitti:

        miksi täällä ei adressit toimi! Ja on tästä todella jokunen vuosi! Fredin vaimo (Siitonen)oli vielä silloin pormestari. Nykyinen Helsingin pormestari ja Varkauden kaupunginjohtaja taitavat olla samasta puusta veistetty!
        Olisinkin kovin mielelläni edelleen asunut Helsingissä, mutta eräät syyt toivat tänne. Saa nyt nähdä kuinka kauaksi aikaa, ehkä todella palailen takaisin. Tämä on kuollut kaupunki, joten mitäpä virkaa sairaalallakaan on!

        Minun on oltava täällä vielä parikymmentä vuotta! Sitten koittaa eläkepäivät ja perävalot näkyy...


      • Kauko Kiito
        ilmenee selvästi kirjoitti:

        miksi täällä ei adressit toimi! Ja on tästä todella jokunen vuosi! Fredin vaimo (Siitonen)oli vielä silloin pormestari. Nykyinen Helsingin pormestari ja Varkauden kaupunginjohtaja taitavat olla samasta puusta veistetty!
        Olisinkin kovin mielelläni edelleen asunut Helsingissä, mutta eräät syyt toivat tänne. Saa nyt nähdä kuinka kauaksi aikaa, ehkä todella palailen takaisin. Tämä on kuollut kaupunki, joten mitäpä virkaa sairaalallakaan on!

        Mistähän asioista pormestari ja kaupunginjohtaja yksin päättävät? Missä kunnassa asioista päätetään adresseilla? Adressiko on demokratiaa?


    • Ei täällä laiteta nykkeleitä fikkaa paikkoja bosee vaan plääkästä peppuun ja fogelit tsungaa. Mutta fisuu täällä on enemmän kun stadissa bulii. Botskilla et pääse suoraan sloboon mut kivoi friidui kyllä riittää.

    • äänestän

      jaloillani!
      Varkaus on kuoleva kaupunki joten lähden täältä lätkimään mukavempiin sekä lämpimämpiin paikkoihin. Ei senjälkeen tarvitse etes kusta tännepäin. Kaiken takana on entinen kaupungin virkakoneisto, joka ei osannut millään osa-alueella tehdä muuta kuin vääriä päätöksiä ja oli täysin nenästä vedettävää porukkaa!!! Esim: Oikeustalo!!!!
      Miten voikaan näin pieneen kaupunkiin saada päättäjiin noin tyhmää porukkaa!!
      Sekin taitaa johtaa juonteensa kommariajalta, jota ei näy saavan pois mitenkään. Olen jo kertaalleen sanonut, että kun ampuivat kommareita huruslahden jäällä joka oliko 10:nen olisi pitänyt lahdata koko porukka yksintein!!
      Ei nyt näiden jälkeläiset olisi kansoittamassa valtuustoa. Näiden älykkyys kun on kyseenalainen!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe