Oli kevät ja olin palannut kotiin eteläisestä Suomesta. Olin tuolloin noin 16-17 vuotias. Äiti pyysi minua "hakemaan vintiltä hoosut ja kumisuappaat ja muukin tarpeellinen tyhön sopiva vuatetus". Sitten hän kehoitti hakemaan piharakennuksesta "raatakangin ja lapion" kun kuulema hänellä "olis hyvvee työtä, jota pittäis tehä". No, se työ oli puron varressa olevien pellon ojien putsaminen, kun olivat niin vetisiä. Kun tulin parin tunnin päästä pihaan, niin äiti tiedusteli, "Eikös se työ maistannukkaa?" Kerroin hänelle, että kun tuohon selkään niin koskee. Siihen hän totesi, että "Mää vua poeka takasi sinne ojalle, siellä se paranooki, missä se on kippeeks tullu".
Kolomaas neuvo
Osafo
0
437
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283386- 973176
- 763014
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702938"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532881Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862658- 352470
- 572341
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432195- 321953