Hei!
Onko kenelläkään kokemuksia Vantaan Jokiuoman päiväkodista? Muutimme juuri ja kuulin, että hieman alle 2 vuotias lapseni menee Jokiuoman päiväkotiin. Kertokaahan kokemuksianne, jos viitsitte, kiitos :)
Kokemuksia Vantaan Jokiuoman pväkodista?
Uusi asukas
3
1848
Vastaukset
- tellu80
hyvä päiväkoti. Poikani aloitti siellä alle vuoden ikäisenä ja kaikki meni tosi hienosti. Hoitajat ovat ihania ja ottavat huomioon lapsen tarpeet. Suosittelen positiivisesti Jokiuomaa!!
- Nepsun äiti
Hei! Tyttäreni on myös aloittamassa kyseisessä päiväkodissa tammikuussa. Pelkkää hyvää olen kuullut puhuttavan Jokiuoman päiväkodista. Hyvillä mielin vien tyttäreni sinne hoitoon.
- kenkä.net
hyvä paikka 327975329698898/5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366208
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282848Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271446Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹361434- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161