Taistelukalani menettää illalla aina n.klo: 18-19 välillä oudon paljon väriä, joten kysyisin että mikä saattaa aiheuttaa tämän?
Kalani haalenee valkoisiksi/vaaleanpunaiseksi.
Kalani on variltään kirkkaan punainen, siinä samalla se menettää ruokahalunsa ja ui vain akvaarion perimmäisessä nurkassa.Muut kalat eivät ahdistele taistoani mitenkään ainakaan että olisin itse sitä nähnyt:
Taistelukala menettää oudosti väriä??
3
676
Vastaukset
- Taika-Jim
Ilmeisesti sun taistelukalasi valmistautuu yöhön.....monet kalat menettää väriä ennen valojen sammuttamista.
Itselläni esimerkiksi neontetran menettävät väriä kun valot sammuttaa ja jos valot napsauttaa päälle hetken kuluttua ne saattavat olla aivan valkeita.
Sun kalasi ehkä ennakoi jo valojen sammuttamista ja samalla vetäytyy nukkumaan nurkkaan.
Itselläni esimerkiksi hunajrihmat vetäytyvät hyvissä ajoin ennen valojen sammuttamista kasvitiheikköön ja neontetrat välittömästi valojen sammuttamisen jälkeen kerääntyvät parveksi ja menevät suodattimen alle.
Ruokahalun menettäminen on tietysti outoa....mutta taistelukalathan eivät kovin vanhoiksi elä....että minkä ikänen sun kala on?- Pusukala
Mun taistiksesta tulee melkeen pinkki, kun se menee tutimaan. (Taistispojuni on väriltään punalila)
- Pietu
Joo mun kala on noin 5 viikkoo vanha!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671