Härkämies rakastuneena!

Härkään rakastunut vesimies...

Olen rakastunut härkämieheen..

Härkä on mielestäni hellä, herkkä, romanttinen, seksuaalinen, omistuksenhaluinen, mustasukkainen.
Härkä on lisäksi hidas ajatuksissaan ja päätöksissään. Pitää hyvästä ruoasta ja oma koti on todella tärkeä. Pitkäpinnaisia, mutta suuttuessaan pahoja.. Pitkävihaisuuttakin voi essintyä. Inhoavat toiseksi jäämistä.. Haluavat osoittaa ja näyttää kaapinpaikan. Voivat olla vähän "jössiköitä, tai "mörököllejä". Lapset ovat heille tärkeitä. Samoin eläimet ja luonto.. Pitävät paljon elokuvista ja musiikista.. Usein härkämies on komea ja raamikas... Flirttiintaipuvainen.. Haluaa huomiota..
Tässä havaintoja joita olen tehnyt MItes te muut..

8

9901

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksosnainen

      kaikki täsmää(:

    • Tekisi jo jotain...

      Juuri näin. Mutta miten kauan tuo päätöksenteko Härältä oikein kestää? Tässä on kohta vuosi katseltu toisiamme kuin sonni uutta veräjää. Viime viikolla rohkaistuin itse antamaan selvän vinkin tunteistani. Onko herra Härkä niin turvallisuushakuinen ja pettymyksiä karttava, että haluaa olla satavarma minun tunteistani ennenkuin ilmaisee omansa? Pelkääkö pakkeja, vai haluaako testata omaa kärsivällisyyttäni? Että miten kauan jaksan olla hänestä kiinnostunut ja olenko suhteessa tosissani?

      Aika hidasta toihua tosiaan... mutta koska hän on niin IHANA, jaksan kyllä odottaa...

      • vuotta

        herra Härkä on varmistellut tunteitani häntä kohtaan! On tosiaan kaikkea tota edelläkuvattua, siis älyttömän puoleensavetävä mies!!! Jonkun muun kanssa olisin jo heittänyt pyyhkeen kehään, mutta tämän katson kyllä loppuun saakka! Hyvää - ja tässä tapauksessa parasta - kannattaa odotella!


    • härällä on periaatteita

      Jos saat härän pitkän vihan päällesi, olet tehnyt jotain todella pahaa ja anteeksiantamatonta. Teon ei tarvitse välttämättä kohdistua itse härkään, vaan voi olla jotain ihan yleisellä tasolla.

    • Omat vastaukseni

      -hellä
      Olen

      -herkkä
      Olen

      -romanttinen
      Osittain, mutta kynttiläillalliset eivät kiinnosta

      -seksuaalinen
      Nojoo, jossain määrin, vähemmän kuin moni muu

      -omistuksenhaluinen
      Totta, mikä on mun, on myös mun!

      -mustasukkainen
      Tämä on varmaa, koitappa flirttailla toiselle, tai edes jotain siihen suuntaan...

      -hidas ajatuksissaan ja päätöksissään
      Totta, mutta ei aina, riippuu mielialasta, mutta normaalisti varmuus ennenkaikkeaan

      -Pitää hyvästä ruoasta
      Nojaa, pitzaa mikroon, ei tarvi muuta

      -oma koti on todella tärkeä
      Nojoo, eipä sillä asunnolla niin väliä, kunhan ei toisen vanhemmilla/kavereilla asuta

      -Pitkäpinnaisia, mutta suuttuessaan pahoja..
      Hahaa, päästiin asiaan, kestän paljon, mutta kun menee ylitse, niin takaisin ei ole tulemista

      -Pitkävihaisuuttakin voi essintyä
      Viittaan edelliseen

      -Inhoavat toiseksi jäämistä
      Nojaa, en ainakaan tunne olevani kovin kilpailuhenkinen, vaikka häviäminen toki aina hieman harmittaa, monesti tulee itsekseen jälkianalysoitua "miksi näin kävi"

      -Haluavat osoittaa ja näyttää kaapinpaikan
      Öh, kaapin paikasta voidaan keskustella, mutta kaappi menee sinne mihin haluan

      -Voivat olla vähän "jössiköitä, tai "mörököllejä"
      Kyllä periaatteessa, vaikka ärsyttää jos kutsutaan sellaiseksi

      -Lapset ovat heille tärkeitä. Samoin eläimet ja luonto
      Kyllä, lapset ovat mielenkiintoisia olentoja, mutta en haluaisi itselleni hankkia ikimaailmassa. Eläimet ovat paljon mukavempia itsellä

      -Pitävät paljon elokuvista ja musiikista
      Täysin totta

      -Usein härkämies on komea ja raamikas
      Raamikas, tuskin, komea ehkä, riippuen katselijasta

      -Flirttiintaipuvainen
      Ei pidä paikkansa

      -Haluaa huomiota
      Ei pidä paikkansa

      • Ariadle

        Härkämies on rakastava , romanttinen , huolehtiva ja perhe on se tärkein .


    • Neitsykkä *

      Härkämies on Todella Hellä ja Herkkä, Romanttinenkin. Seksuaalinen...joo-o, on sitäkin.Omistushalukkuutta ja mustasukkaisuutta en ole oikeastaan huomannut, alussa kun tapasimme ja puhuimme mm mustasukkaisuudesta, sanoi ettei ole sitä...
      Hidas ajatuksissaan ja päätöksissään... ehkä, mutta osaa kyllä tehdä nopeitakin ratkaisuja, joskus ehkä liiankin nopeita jopa.
      Pitää todellakin hyvästä ruoasta ja on itse tosi hyvä sitä valmistamaan. Ja oma koti on tärkeä ja paras paikka.
      Pitkä pinna on, mutta suuttuessaan on tosi paha.
      Pitkävihaisuutta en ole havainnut, toiseksi ei halua jäädä. Haluaa ehkä määräillä.
      Ehkä jössikkä, ei kuitenkaan mörökölli, pikemminkin nallekarhumainen. :)
      Lapset ovat Tärkeitä. Luonnossa viihtyy ja eläimistäkin tykkää.
      Musiikki ja elokuva - no ei nouse mitenkään näkyvästi esiin.
      Komea ? Jep, omalla tavallaan ja pitkä, raamikas.
      Ehkä hieman flirttiin taipuvainen tosiaan, esim kassatyttöjen kanssa heittää juttua ja hymyilee, ehkä pientä flirttiä. Huomiota haluaa selvästi.

      Niin, ja tykkää Paljon kun häntä hellii, koskettaa, kehuu jne !

      On muuten Ihana Mies - Härkämies - ainakin tämä minun Omani. :)))

    • Olin kerran hyvin ihastunut yhteen mieheen. Luulen, että oli horoskoopiltaan härkä (oli syntynyt keväällä, oikso ollu huhtikuun loppu tai toukokuun alku). Luulen myös, että oli ihastunut muhun. Eipä siitä sitten mitään tullut, vaikka kai me oltaisiin ihan hyvin sovittu yhteen. Jos oli härkä, niin kuin luulen, niin horoskooppimielessäkin. Itse olen rapu.

      Tosin sitten itse olen vähän syvällisempi keskustelija ja haluan monseti, että toinenkin suhtautuisi asioihin yhtä syvällisesti ja osaisi puhua tuntemuksistaan samalla tasolla. Ja herkkävaistoinen ja muutenkin herkkä. Tässä mielessä esim. kalat ehkä parempi.

      Kuuntelen intohimoisesti ja pieteetillä musiikkia ja erityisesti niitä bändejä ja artisteja, jotka ovat osuneet ja uponneet muhun (ja niitä on paljon). Nuorempana pidin paljon elokuvan historiasta ja katsoin paljon elokuvia ihan mykkäelokuvista aina sen hetkiseen nykyaikaan (no, tämä vieläkin kiinnostaa, tosin tällä hetkellä mulla ei teeveetä). Maalaustaidekin kiinnostaa jonkun verran ja historia.

      Tosin sitten olen aika kotikeskeinen eli että viihdyn paljon kotona ja tykkään ruuan syömisestä (tosin kohtuudella). En haaveile kaukomatkoista ja eksoottisista lomakohteista, mulle riittää enimmäkseen kotimaan matkailu tai vaikka luonnon helmaan meno tai ihan vain lähiostarille tai keskustaan kahville meno.

      Nyt vielä vuosien jälkeenkin ajattelen häntä. Rapu ei helposti unohda niin kuin sanotaan (ainakin tässä asiassa pitää mun kohdalla totta).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe