...tarvikkeineen. Eli akvaario on n.100 l. Mukaan loistelamppu, Fluval-suodatin, hiekat, juurakko sekä haluttaessa kasveja. Asukkeina kultakala, milliksiä, platyja(isokokoisia komeettoja), mustatetra, sinirihmakala, intiaanisulka... Milliksiä ja platyja on PALJON. Myös ihan poikasia ja lisää tulee JATKUVASTI. Niitä voi ostaa myös erikseen, siis ilman akvaariota. TARJOA!!!!!!
Myyn akvaarioni...
5
598
Vastaukset
- utelias
-
- Susanna
Mistäpä päin olet ja paljonko maksaisi koko akvaario?Tai muita hintoja,oletko miettinyt?
Mailaa mulle suoraan: [email protected]- Pusukala
Olisin halukas ostamaan muutaman platysesi, mutta ekax olis kiva tietää, mispäin asut! Mailaisikko mulle; [email protected]
- Gidella
Eli asun Salossa. Koko paketin hinta olisi 700mk, sillä kaloja todella on paljon. Platyjen hinta olisi 4mk/kpl. Eivät siis ole tavallisia platyja vaan kookkaampia ja näyttävämpiä komeettoja. Väriltään kirkkaan
oransseja ja pystön tyvessä hiukan mustaa. Miljoonakalat 3mk/kpl. Platyja on keskikokoisina ja ihan vauvoina. Milliksiä täysikasvuisina ja pikkuisina. Täysikasvuisilla on osalla pyrstöt repaleina nyt kun mun kynsisammakko napsii niitä.
- Mahd.ostaja
Moikka !
Onko altaasi jo myyty ? Ellei, kerrothan siitä vähän lisää... onko se itse tehty/kaupasta ostettu ? Minkä väriset "kehykset" ? Entä millainen valaisin ?
Asun meinaan aivan lähistöllä ja olen kiinnostunut !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1144388Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783190- 991444
- 861316
- 92858
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639