Tämä on hieman typerä kysymys!!!
Onko mahdollisuus laittaa kalat pussiin ja postiin tai onko muita keinoja olemassakaan?? Kun kalan ostaja asuu kaukana, joka ei pysty käymään hakemassa kalan poikasia minulta!!!
ilmoita ihmeessä!!!
Kalan kuljetus??
3
386
Vastaukset
- ahven
Se ei pysy hengissä kuin pari tuntia siellä pussissa....
Jos sekoitat veteen happipitoisuutta nostavaa ainetta,
ehkä vähän pitempään, mutta luultavasti silloinkin se kuolee kylmään yms...
Joten ei kannata- Mutu
No, kyllä pieni kala tai pari selviää pussissa sentään huomattavasti kauemmin kuin pari tuntia. Ihan helposti päivän, eivätkä edes hauko henkeä pinnassa. Mutta voitko olla varma, että lähetys menee suunnitellussa ajassa perille?
Mutta tuo kylmyys on ongelma.
Muuten olen kyllä sitä mieltä, että kaloja ei ihan pienessä pussissa pidä postiin heittää. Yritä löytää joku kuriiri, joka ottaa hyvin lämpöreistetyn paketin mukaansa ja huolehtii siitä, että kalat saavat asianmukaista kohtelua. - mie tietää...
Mutu kirjoitti:
No, kyllä pieni kala tai pari selviää pussissa sentään huomattavasti kauemmin kuin pari tuntia. Ihan helposti päivän, eivätkä edes hauko henkeä pinnassa. Mutta voitko olla varma, että lähetys menee suunnitellussa ajassa perille?
Mutta tuo kylmyys on ongelma.
Muuten olen kyllä sitä mieltä, että kaloja ei ihan pienessä pussissa pidä postiin heittää. Yritä löytää joku kuriiri, joka ottaa hyvin lämpöreistetyn paketin mukaansa ja huolehtii siitä, että kalat saavat asianmukaista kohtelua.joo mee samalla tavalla ku toi äskenenki sanoja ja sitten laita paketin päälle "säilytettävä 22-25*c lämmössä" niinne säilyttääsen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345