Olettekos käyneet tällasella sivulla kuin http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=search&cat=0&pos=0 ? Sieltä löytyy erikoinen kristallipallo, joka lukee ajatukset.
Kokeilin monta kertaa ja aina se tiesi... miten ihmeessä se oikein toimii? :o
Mielenkiintoinen ajatustenlukupallo :)
5
1102
Vastaukset
- boltsi hukassa
Menin sivulle ja löysin kuvan jossa kaksi
tenavaa istuvat vetämässä viinaa. Mutta mitä
sen jälkeen, missä varsinainen testi on?
Liittyykö asiaan etten ole kirjautunut jäseneksi?- zarvati
vai viinaa vetäviä tenavia, hups. ei siel sellasta pitäs olla. :)taisi olla jotain vikaa tuossa linkissä... testasin itse ja mä taas löysin jonkun teknopapukaijan :D :D
elikkäs tässä tulee uusi linkki, saa nähdä minne se vie. :D Pitäs kyllä toimia:
http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?pos=-7266
- näitä
numeroita 9 18 27 36 45 54 63 72 81 menet siis aina yhdeksän symbolia eteen päin.
Näistä laskutoimituksista tulee aina joku näistä, eikös? ja kappas kaikiin vauhtuu aina sama symboli- lisäys
kiva illuusio tuo oli joka tapauksessa joutu vähä aikaa pohtimaan.
- zarvati
lisäys kirjoitti:
kiva illuusio tuo oli joka tapauksessa joutu vähä aikaa pohtimaan.
Ovelaa, noinhan se juuri menee... kiva tietää :) melkein jo säikähdin tuossa alussa kun kokeilin tätä ajatustenlukijaa, et mistä ihmeestä se voi tietää aina oikein... olin ihan ihmeissäni. :D
Mietin, et mikä juttu siin vois olla mut en itse huomannut. Totta, aika mielenkiintosta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot413478Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe132858- 282544
- 682123
- 182061
- 422027
- 561881
- 581676
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101528- 171395