Olettekos käyneet tällasella sivulla kuin http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=search&cat=0&pos=0 ? Sieltä löytyy erikoinen kristallipallo, joka lukee ajatukset.
Kokeilin monta kertaa ja aina se tiesi... miten ihmeessä se oikein toimii? :o
Mielenkiintoinen ajatustenlukupallo :)
5
1088
Vastaukset
- boltsi hukassa
Menin sivulle ja löysin kuvan jossa kaksi
tenavaa istuvat vetämässä viinaa. Mutta mitä
sen jälkeen, missä varsinainen testi on?
Liittyykö asiaan etten ole kirjautunut jäseneksi?- zarvati
vai viinaa vetäviä tenavia, hups. ei siel sellasta pitäs olla. :)taisi olla jotain vikaa tuossa linkissä... testasin itse ja mä taas löysin jonkun teknopapukaijan :D :D
elikkäs tässä tulee uusi linkki, saa nähdä minne se vie. :D Pitäs kyllä toimia:
http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?pos=-7266
- näitä
numeroita 9 18 27 36 45 54 63 72 81 menet siis aina yhdeksän symbolia eteen päin.
Näistä laskutoimituksista tulee aina joku näistä, eikös? ja kappas kaikiin vauhtuu aina sama symboli- lisäys
kiva illuusio tuo oli joka tapauksessa joutu vähä aikaa pohtimaan.
- zarvati
lisäys kirjoitti:
kiva illuusio tuo oli joka tapauksessa joutu vähä aikaa pohtimaan.
Ovelaa, noinhan se juuri menee... kiva tietää :) melkein jo säikähdin tuossa alussa kun kokeilin tätä ajatustenlukijaa, et mistä ihmeestä se voi tietää aina oikein... olin ihan ihmeissäni. :D
Mietin, et mikä juttu siin vois olla mut en itse huomannut. Totta, aika mielenkiintosta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 474781
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on204504Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h803596Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist443573En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛143527Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai993380Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1682896Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?52870- 252539
Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta312134