Tämä oinas vakavissaan?

Kenties?

En ole perehtynyt kamalasti aiempiin keskusteluihin oinasmiehestä, muuta kuin sen verran, että heidät tunnetaan usein vapaudenhaluisina pettureina.

No nyt olen itse tutustunut erääseen ihanaan oinasmieheen ja mietin, että onko hän kuinka vakavissaan kanssani, asiantuntemuksenne perusteella? :)

Ensinnäkin hän on tullut luokseni, vaikka moni jäisi kotiin kun sataa taivaan täydeltä, matkaa useita kilometrejä ja kulkuvälineenä pyörä.
Hän tulee istumaan kanssani iltaa. Hellii, hieroo, suukottelee ja jutellaan kaikenlaista. Kysyy milloin mua saa nähdä uudestaan, pyytelee luokseen käymään (vielä en ole mennyt). Seksiä emme ole vielä harrastaneet eli sen vuoksi hän ei käy sillä minä varmastikin olisin jo mennyt makuuhuoneen puolelle, mutta hän ei(tosin ei ole sanonut ääneen ei). Tuntuu kuin hän odottaisi ns. sopivaa hetkeä, ei vaan kiirehdi. No emme ole montaa kertaa vielä tapailtukaan ja tämä hellyys ja romanttisuus on todella ihanaa eli ei valittamista.

Mutta kertooko se jotakin hänen vakavuus asteestaan minun suhteeni?
Ihan vielä pieni taustatieto: tutustuimme netin kautta ja ensimmäisen tapaamisemme jälkeen hän sulki tietonsa kyseiseltä sivustolta. Olin itse kieltämättä positiivisesti yllättynyt.

Nyt kommenttejen vuoro... :)

8

1866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästyy

      kun "uutuudenviehätys" ohi, häipyy eikä anna kuulua itsestään. Ikuinen kalastaja, harvapuheinen mörkö. Jos haluat tylsän elämän, ota Oinas. Uskollista miestäkään tuskin hänestä saat.

      • tiedä sitten...

        ja toisaalta uskottomaksi en menisi leimaamaan etukäteen sillä itse en tunne kuin yhden oinasmiehen,joka on ollut uskoton ja tunnen heitä sentään useampia.


    • vakavissaan

      Noista "merkeistä" sen jo huomaa..
      Oinas olen ja samoin tekisin jos kohdalleni
      sattuisi ihminen josta myös "tuntisin" ne tunteet!

    • annikki.1

      Älä epäile hetkeäkään. Tämä oinasmies on ehdottomasti vakavissaan. Olen itse seurustellut useita vuosia oinasmiehen kaa, intohimoa on riittänyt enemmän kuin olis ikinä voinu kuvitellakaan. mutta jos et halua elinikäistä suhdetta, niin kerro se heti hänelle, mulla ei enää onnistunu.

    • Vesimiesnainen77

      Olen elänyt oinasmiehen kans jo vuodesta 1993 eli yhdessä ollaan oltu jo kohta 15 vuotta!! Erittäin uskollinen on oinas mieheni ollu enkä usko että ikinä vieraisiin lähtee! Täytyy kyllä olla melkonen kriisi että sen tekis. Tykkää kyllä olla omissa oloisaan ja kaipaan aina että ois enemmän mun ja tyttömme kans mut on vähän sellainen luonne että tarvii omat harrastukset jne... Musikaalinen ja taiteellinen tyyppi aina ollu. Monta vuotta meän suhteesta se pettäjä olin minä. Liian monta miestä kävin läpi vaikka ihana mies ootti kotona. Kenties sitä vesimiehen vapauden kaipuuta... Tämä ihana oinasmies otti mut aina takas ja yritti ymmärtää. Nyt tosiaan ollaan edelleen yhdessä ja lapsikin on. Elämä hymyilee.

      • jousi2511

        hei
        Katsotko pettämiseksi sen, ettäs un Oinasmiehesi soittelee toiselle naiselle jokapäivä, joskus 2 kertaa päivässä....ei ole seksisuhdetta. minä olen se toinen nainen ja Oinasmies on pitänyt seuraa vesimiesnaiselle reilut puolivuotta.
        soittaa kun menee hänen luokse ja taas soittaa kun tulee pois........olen nimittäin itse sanonut että pettää sitä naistaan....omasta mielestään ei.
        kertokaa mielipiteenne


      • oikku...
        jousi2511 kirjoitti:

        hei
        Katsotko pettämiseksi sen, ettäs un Oinasmiehesi soittelee toiselle naiselle jokapäivä, joskus 2 kertaa päivässä....ei ole seksisuhdetta. minä olen se toinen nainen ja Oinasmies on pitänyt seuraa vesimiesnaiselle reilut puolivuotta.
        soittaa kun menee hänen luokse ja taas soittaa kun tulee pois........olen nimittäin itse sanonut että pettää sitä naistaan....omasta mielestään ei.
        kertokaa mielipiteenne

        teki mulle alussa selväksi, että hänellä on kavereina myös naisia ja minun tulisi myös se hyväksyä, nooh rakastuneena sanoin, että ok, koska hän vakuutti ettei hän exien kanssa muuta tee kun pitää kavereina yhteyttä...mutta näin jälkeenpäin ajatellen, siis meidän suhde on jo ohi, niin en tiedä teinkö väärin siinä, että annoin vapauden pitää yhteyttä naispuolisiin exiin, sillä meidän suhteemme kaatui pari päivää sen jälkeen kun oikun yksi existä oli käynyt hänen luonaan "kahvilla". En kyllä luottaisi oinakseen...tämä on siis vain mun mielipide...

        Eli...aiemmin en ole tykännyt siitä kun oma mieheni pitää yhteyttä exiinsä, mutta nyt ajattelin että miksikän ei kun oikku niin vakuutteli ettei mitään ole... mutta ehkä en enää samoin tee.

        Osa tästä meni asian vierestä, mutta ei se mielestäni oikein ole, että noin usein yhteyttä toiseen naiseen pitää...pettämistä tai ei, mutta väärin kuitenkin.


      • vaikeaa on
        oikku... kirjoitti:

        teki mulle alussa selväksi, että hänellä on kavereina myös naisia ja minun tulisi myös se hyväksyä, nooh rakastuneena sanoin, että ok, koska hän vakuutti ettei hän exien kanssa muuta tee kun pitää kavereina yhteyttä...mutta näin jälkeenpäin ajatellen, siis meidän suhde on jo ohi, niin en tiedä teinkö väärin siinä, että annoin vapauden pitää yhteyttä naispuolisiin exiin, sillä meidän suhteemme kaatui pari päivää sen jälkeen kun oikun yksi existä oli käynyt hänen luonaan "kahvilla". En kyllä luottaisi oinakseen...tämä on siis vain mun mielipide...

        Eli...aiemmin en ole tykännyt siitä kun oma mieheni pitää yhteyttä exiinsä, mutta nyt ajattelin että miksikän ei kun oikku niin vakuutteli ettei mitään ole... mutta ehkä en enää samoin tee.

        Osa tästä meni asian vierestä, mutta ei se mielestäni oikein ole, että noin usein yhteyttä toiseen naiseen pitää...pettämistä tai ei, mutta väärin kuitenkin.

        Oinas on horoskooppi merkistä todella VAIKEIN!!!En tiedä,enkä haluakaan tietää "mikä" ja "kuka" sopisi oinaan talutus nuoraan...on kova pomo,muuden mielipiteillä ei ole mitään merkitystä,hän on AINA oikeassa,ja sanoo viimeisen sanan.Vuosien kokemuksella puhun,"tavallaan"reilu (onko teatteria)mut pettää varmasti tilaisuuden tullen,eika kadu tekosiaan,hän saa tehdä niin ....mielestään.En koskaan halua ystäväkseni oinas naista, näitä "pässi" miehiä kannattaa kiertää kaukaa!!! Kaikki ei ole sitä miltä alkuun voi näyttää oinaan kans,hirveä luonne!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe