Härkänainen ystävänä

Leijonatar

Kertokaahan minkälainen härkänainen on ystävänä? Miten tälläinen tulinen kaksikko tulee toimeen keskenään??

31

6095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkänainen66

      Olen härkä nainen ja todella lojaali ystäville ja rehellinen ,välillä liiankin rehellinen.Mutta suuttuessa ja luottamuksen menetettyä käännän selkäni.Enkä koskaan unohda.Härkänä annan turvallisen olkapään ja olen huoletiva ja hoivaava.
      Hyvää Syksyä sinulle=))

    • Härkä

      Ehdottoman lojaali ja antelias, hyvä kuuntelija, pitää ystäviensä puolia henkeen ja vereen. Ikuisen vihan saat päällesi jos petät härän jollain tapaa tahallasi tai teet oharit ja keksit tekosyyn, härkä ei anna ikinä anteeksi jos saa selville. Kuitenkin täysin ymmärtäväinen, jos olet härälle rehellinen. Jotkut pitävät negatiivisena puolena myös sitä, että härkä sanoo asian yleensä suoraan, myös epämiellyttävän asian.
      Kaavoihinsa kangistunut, eikä hevillä anna periksi. Pitää väittelyssä päänsä vaikka olisi väärässäkin, edes selvät todisteet eivät aina saa härkää muuttamaan mieltään.
      Mutta kuitenkin pitäisin itseäni ihan hyvänä ystävänä, kaikesta edellä mainitsemastani huolimatta älä pelkää ryhtyä härän ystäväksi :D

      • Härkä.....

        itsekkin ja olen hyvä ja huolehtiva ystävä. Itsepäinenkin kyllä....joskus liikaakin, mutta periksikin on joskus tullut annettua;) Suuttuessaan räiskyvä ja löytyy särmää, vaan sehän on hyvä! Jos petetään, niin unohda ei sitä. Suorasanainen ja uskalias. SUOSITTELEN!!!!
        ET PETY!!!


    • vaaka.

      luotettava. tosin miesrintamalla ajatukset vähä menee ristiin, joskus kumpikaa ei ymmärrä toisen ajatuksenjuoksua. :D mutta niin, pettämätön. ja tämä samainen on hyvää kaveria myöskin erään leijonan kanssa ja hyvin niilläkin menee.

    • Härkä osaa antaa anteeksi

      Härkä ei päästä helposti lähellensä, mutta jos saavutat hänen ystävyytensä ja luottamuksen, olet saanut ikuisen ystävän. Härkä on pitkämielinen ja ymmärtäväinen. Härkä jaksaa kuunnella ja ymmärttää, antaa anteeksi, mutta jos petät hänen luottamuksen on pelisi härän kanssa pelattu. Härkä ei unohda. Se, että härkä ei unohda, ei tarkoita pitkävihaisuutta vaan sitä, että et enää koskaan voi ansaita härän luottamusta. Härkä osaa antaa anteeksi.

    • härkä johtaa leijonaa

      Jos härkä ja leijona todella ystävystyvät, saavuttavat toistensa luottamuksen, on ystävyys ikuista joskin välillä tulistakin.

      Härkä ja leijona törmäävät välttämättä toisiinsa, mutta palaavat aina yhteen. Tähän ei tarvita edes sanoja ei tekoja - kerran syntynyt yhteys toimii!

      Oikesti leijona on hieman härän alapuolella, mutta hyvässä mielessä. Leijona saa voimaa härästä ja nauttii tämän antamasta turvallisuuden tunteesta, eikä härkä pane pahakseen, vaikka leijona leikkii vähän kuningastakin. Härkä tuntee voimansa ja leijona voi tietyissä oloissa antaa sitä hänelle lisää.

      Vain kaksi härkää voi voittaa nautinnon halussa härkä-leijona -parin. Härkä osaa nauttia ja arvostaa leijonaa yksinkertaisempia aisioita, mutta ei pane pahakseen leijonan tarjoamaa ylellisyyttä ja juhlaa.

      • en usko

        härkä ei pysty koskaan voittamaan leijonaa vaikka kuinka haluaisi. Viimeisen sanan sanoo aina leijona.


    • perus härkä

      Eipä noiden muiden kirjoituksiin tarte paljon lisäillä.Härkä on juuri tuollainen...jos "saat" härän ystäväksesi,älä koskaan PETÄ hänen luottamustaan,koska hän on sinulle tosi ystävä,mut niin kuin jo tuossa sanottiin jos et ole luottamuksen arvoinen...häviät ja unohdut härän elämästä heti!

    • naiset xxx

      Minulla on itselläni aika ikäviä kokemuksia härkänaisista. Kun opit tuntemaan paremmin huomaat että ovat aika kieroja ja valehtelevat paljon. Itse en luota enää yhtään.Monet härät myös haluavat testata omaa viehättävyyttään sillä pystyvätkö viemään muiden pokaystäviä. Lisäksi ovat itsekkäitä.Mukavia saattavat olla joillekin harvoille joista odottavat hyötyvänsä jotenkin.Tämä on vain minun mielipiteeni.

      • olet epäilyttävä tyyppi

        Yksinkertaisesti et itse ole ollut härän luottamuksen arvoinen.


      • olla
        olet epäilyttävä tyyppi kirjoitti:

        Yksinkertaisesti et itse ole ollut härän luottamuksen arvoinen.

        Tunnen kuitenkin 5 härkää eikä kukaan heistä ole ansainnut luottamustani.Luotettavimmat ystävät olen löytänyt kauriista ja leijonasta.Onneksi jokainen voi valita ystävänsä.


      • joskus paraskaan ei ole kyl...
        olla kirjoitti:

        Tunnen kuitenkin 5 härkää eikä kukaan heistä ole ansainnut luottamustani.Luotettavimmat ystävät olen löytänyt kauriista ja leijonasta.Onneksi jokainen voi valita ystävänsä.

        Hyvä näin.

        Älä väkisin yritä olla härälle mieliksi. Se ei onnistu. Härkä on herkkä ja osaa tunnistaa petollisuutesi. Olet pelkkä pyrkyri.

        Härkä on nähnyt lävitsesi ja sinä olet myös havainnut härän kylmyyden. Hyvä. Sinussa on inhimillisyyttä jäljellä!


      • Härkän

        Eivät tosiaankan ole kieroja ja valehtelijoita,
        inhoan epärehellisyyttä ja olen itse härkänainen


      • ......
        joskus paraskaan ei ole kyl... kirjoitti:

        Hyvä näin.

        Älä väkisin yritä olla härälle mieliksi. Se ei onnistu. Härkä on herkkä ja osaa tunnistaa petollisuutesi. Olet pelkkä pyrkyri.

        Härkä on nähnyt lävitsesi ja sinä olet myös havainnut härän kylmyyden. Hyvä. Sinussa on inhimillisyyttä jäljellä!

        Siellä on ihminen joka vihaa epärehellisyyttä! En pyri miellyttämään härkää vaan pysymään mahdollisimman kaukana.Ehkäpä nousevalla merkillä on
        osuutta tässä asiassa. En sano että kaikki härät ovat kieroja mutta kaikki minun tuntemani.


      • kierrän kaukaa

        Tämä on oikea Härkien ylistysketju, enkä sitä kiellä, etteivätkö esitetyt Härkä-ominaisuudet pitäisi paikkaansakin.
        Minulla on kuitenkin yli 30v kokemus Härkä-naisesta, nimittäin äidistäni, ja "ystävästä", joka myös härkä.
        Härkä on tosiaan pitkämielinen, perinteitä ja varmuutta kunnioittava, ja kaipaa turvallisia ihmisuhteita ympärilleen. Mutta jotta suhde Härkään olisi näin antoisa, kuin tässä ketjussa annetaan ymmärtää, pitää Härällä olla omaan arvomaailmaansa perustuva arvostus toista osapuolta kohtaan (luottamus nyt selvä). Härkä ei ole suvaitsevainen: jos toinen tekee/sanoo jotain, mikä sotii edes vähän hänen omaa sisäistä maailmaansa vastaan, tai ei täytä hänen täydellisiä kriteereitään, arvostusta ei ole tiedossa. Anteeksi Härkä kyllä antaa, mutta muita omaan, hyvin lujaan ajatusmaailmaansa perustuvia "virheitä" hän ei toiselta siedä. Ja tällä tarkoitan vaikka persooallisuuseroja!! Kyse ei todellakaan tarvitse olla epäluottamuksesta, toinen on voinut olla niin rehellinen, kuin vaan voi, mutta joku ei nyt Härkää miellytä. Tämä tekee Härästä itsekkään, ja joskus todella rasittavan. Ja huom. 33 vuoden kokemuksella.

        Ystävyyssuhteessa tämä näkyy. Jos et syystä tai toisesta miellytä täysin Härkää, eli et jollain tasolla täytä hänen kriteereitään, et tule ikinä saamaan hänen arvostustaankaan. Ja silloin Härkä itse on epäluotettava ystävä: henkilöä, jota hän ei täysin arvosta, hän ei myös kunnioita, vaan saattaa todellakin tunkea toisen reviirille, esittää omaa erinomaisuuttaan ja valovoimaisuuttaan, ja nostaa itseään. Huomio on anastettava tavalla tai toisella itselle. Härkähän nimittäin on mielestään aivan loistava, kaunis, viehättävä ja paras, ja ansaitsee kaiken hyvän. Olen täsmälleen samaa mieltä, että "ystäväänsä" arvostamaton Härkä todellakin testaa omaa viehätysvoimaansa toisen poikaystäviin.
        Sinkku-härän kanssa on aivan hirveää, jos kiinnostuksen kohde sattuu olemaan sama mies. Härkä tekee kaikkensa voittaakseen, ja vilpittömästi uskoo ansaitsevansa kys. miehen huomion ennemmin kuin toinen.
        Ja auta armias, jos kiista tulee tässä tilanteessa: jäät alakynteen, Härkä ei koskaan myönnä virheitään, on aina puolustuskannalla, ja hyppää kuin takajaloilleen. Hänellä on aivan erityinen kyky pyörtää asia juuri päinvastoin, eli niin, että Sinä olet syyllinen. Lisukkeena voi tulla liuta käsittämättömiä muita syytöksiä, miten häntä on nyt verisesti loukattu. Näin väittäisin, että Härkä toimii KAIKISSA ihmissuhteissa, on voittamaton riidassa, niin hyvät puhelahjat, mutta erityisesti silloin, kun hän ei arvosta toista osapuolta.

        Härkä-ystävälläni on paljon tuttuja ja kavereita, jotka pitävät häntä oikein mukavana ja iloisena ihmisenä. Sitähän hän päällisin puolin onkin. Mutta oma kokemukseni kyllä sanoo, että ihmisiä, joita hän ei syystä tai toisesta kunnoita, hän pitää ystävänään vaan jonkun henkilökohtaisen hyödyn takia.
        Nimim. kokemusta on. Kartan.


      • kamala
        kierrän kaukaa kirjoitti:

        Tämä on oikea Härkien ylistysketju, enkä sitä kiellä, etteivätkö esitetyt Härkä-ominaisuudet pitäisi paikkaansakin.
        Minulla on kuitenkin yli 30v kokemus Härkä-naisesta, nimittäin äidistäni, ja "ystävästä", joka myös härkä.
        Härkä on tosiaan pitkämielinen, perinteitä ja varmuutta kunnioittava, ja kaipaa turvallisia ihmisuhteita ympärilleen. Mutta jotta suhde Härkään olisi näin antoisa, kuin tässä ketjussa annetaan ymmärtää, pitää Härällä olla omaan arvomaailmaansa perustuva arvostus toista osapuolta kohtaan (luottamus nyt selvä). Härkä ei ole suvaitsevainen: jos toinen tekee/sanoo jotain, mikä sotii edes vähän hänen omaa sisäistä maailmaansa vastaan, tai ei täytä hänen täydellisiä kriteereitään, arvostusta ei ole tiedossa. Anteeksi Härkä kyllä antaa, mutta muita omaan, hyvin lujaan ajatusmaailmaansa perustuvia "virheitä" hän ei toiselta siedä. Ja tällä tarkoitan vaikka persooallisuuseroja!! Kyse ei todellakaan tarvitse olla epäluottamuksesta, toinen on voinut olla niin rehellinen, kuin vaan voi, mutta joku ei nyt Härkää miellytä. Tämä tekee Härästä itsekkään, ja joskus todella rasittavan. Ja huom. 33 vuoden kokemuksella.

        Ystävyyssuhteessa tämä näkyy. Jos et syystä tai toisesta miellytä täysin Härkää, eli et jollain tasolla täytä hänen kriteereitään, et tule ikinä saamaan hänen arvostustaankaan. Ja silloin Härkä itse on epäluotettava ystävä: henkilöä, jota hän ei täysin arvosta, hän ei myös kunnioita, vaan saattaa todellakin tunkea toisen reviirille, esittää omaa erinomaisuuttaan ja valovoimaisuuttaan, ja nostaa itseään. Huomio on anastettava tavalla tai toisella itselle. Härkähän nimittäin on mielestään aivan loistava, kaunis, viehättävä ja paras, ja ansaitsee kaiken hyvän. Olen täsmälleen samaa mieltä, että "ystäväänsä" arvostamaton Härkä todellakin testaa omaa viehätysvoimaansa toisen poikaystäviin.
        Sinkku-härän kanssa on aivan hirveää, jos kiinnostuksen kohde sattuu olemaan sama mies. Härkä tekee kaikkensa voittaakseen, ja vilpittömästi uskoo ansaitsevansa kys. miehen huomion ennemmin kuin toinen.
        Ja auta armias, jos kiista tulee tässä tilanteessa: jäät alakynteen, Härkä ei koskaan myönnä virheitään, on aina puolustuskannalla, ja hyppää kuin takajaloilleen. Hänellä on aivan erityinen kyky pyörtää asia juuri päinvastoin, eli niin, että Sinä olet syyllinen. Lisukkeena voi tulla liuta käsittämättömiä muita syytöksiä, miten häntä on nyt verisesti loukattu. Näin väittäisin, että Härkä toimii KAIKISSA ihmissuhteissa, on voittamaton riidassa, niin hyvät puhelahjat, mutta erityisesti silloin, kun hän ei arvosta toista osapuolta.

        Härkä-ystävälläni on paljon tuttuja ja kavereita, jotka pitävät häntä oikein mukavana ja iloisena ihmisenä. Sitähän hän päällisin puolin onkin. Mutta oma kokemukseni kyllä sanoo, että ihmisiä, joita hän ei syystä tai toisesta kunnoita, hän pitää ystävänään vaan jonkun henkilökohtaisen hyödyn takia.
        Nimim. kokemusta on. Kartan.

        Minkä takia olet ystävä noin kamalan ihmisen kanssa, jonka kuvasit? Ei kukaan pakota... minä en haluaisi olla ystävä sellaisen ihmisen kanssa, joka ajattelisi minusta noin...sori...vaikka härkä en olekkaan...


      • on asiat
        kierrän kaukaa kirjoitti:

        Tämä on oikea Härkien ylistysketju, enkä sitä kiellä, etteivätkö esitetyt Härkä-ominaisuudet pitäisi paikkaansakin.
        Minulla on kuitenkin yli 30v kokemus Härkä-naisesta, nimittäin äidistäni, ja "ystävästä", joka myös härkä.
        Härkä on tosiaan pitkämielinen, perinteitä ja varmuutta kunnioittava, ja kaipaa turvallisia ihmisuhteita ympärilleen. Mutta jotta suhde Härkään olisi näin antoisa, kuin tässä ketjussa annetaan ymmärtää, pitää Härällä olla omaan arvomaailmaansa perustuva arvostus toista osapuolta kohtaan (luottamus nyt selvä). Härkä ei ole suvaitsevainen: jos toinen tekee/sanoo jotain, mikä sotii edes vähän hänen omaa sisäistä maailmaansa vastaan, tai ei täytä hänen täydellisiä kriteereitään, arvostusta ei ole tiedossa. Anteeksi Härkä kyllä antaa, mutta muita omaan, hyvin lujaan ajatusmaailmaansa perustuvia "virheitä" hän ei toiselta siedä. Ja tällä tarkoitan vaikka persooallisuuseroja!! Kyse ei todellakaan tarvitse olla epäluottamuksesta, toinen on voinut olla niin rehellinen, kuin vaan voi, mutta joku ei nyt Härkää miellytä. Tämä tekee Härästä itsekkään, ja joskus todella rasittavan. Ja huom. 33 vuoden kokemuksella.

        Ystävyyssuhteessa tämä näkyy. Jos et syystä tai toisesta miellytä täysin Härkää, eli et jollain tasolla täytä hänen kriteereitään, et tule ikinä saamaan hänen arvostustaankaan. Ja silloin Härkä itse on epäluotettava ystävä: henkilöä, jota hän ei täysin arvosta, hän ei myös kunnioita, vaan saattaa todellakin tunkea toisen reviirille, esittää omaa erinomaisuuttaan ja valovoimaisuuttaan, ja nostaa itseään. Huomio on anastettava tavalla tai toisella itselle. Härkähän nimittäin on mielestään aivan loistava, kaunis, viehättävä ja paras, ja ansaitsee kaiken hyvän. Olen täsmälleen samaa mieltä, että "ystäväänsä" arvostamaton Härkä todellakin testaa omaa viehätysvoimaansa toisen poikaystäviin.
        Sinkku-härän kanssa on aivan hirveää, jos kiinnostuksen kohde sattuu olemaan sama mies. Härkä tekee kaikkensa voittaakseen, ja vilpittömästi uskoo ansaitsevansa kys. miehen huomion ennemmin kuin toinen.
        Ja auta armias, jos kiista tulee tässä tilanteessa: jäät alakynteen, Härkä ei koskaan myönnä virheitään, on aina puolustuskannalla, ja hyppää kuin takajaloilleen. Hänellä on aivan erityinen kyky pyörtää asia juuri päinvastoin, eli niin, että Sinä olet syyllinen. Lisukkeena voi tulla liuta käsittämättömiä muita syytöksiä, miten häntä on nyt verisesti loukattu. Näin väittäisin, että Härkä toimii KAIKISSA ihmissuhteissa, on voittamaton riidassa, niin hyvät puhelahjat, mutta erityisesti silloin, kun hän ei arvosta toista osapuolta.

        Härkä-ystävälläni on paljon tuttuja ja kavereita, jotka pitävät häntä oikein mukavana ja iloisena ihmisenä. Sitähän hän päällisin puolin onkin. Mutta oma kokemukseni kyllä sanoo, että ihmisiä, joita hän ei syystä tai toisesta kunnoita, hän pitää ystävänään vaan jonkun henkilökohtaisen hyödyn takia.
        Nimim. kokemusta on. Kartan.

        Kirjoitit todella hyvin ja olen täysin samaa mieltä kanssasi. Haluaisin lisätä että osaa olla myös todella kateellinen! Menee todella välillä liian pitkälle mielistellessään muita. Monilla härillä on täysin vääristynyt kuva omasta persoonastaan.


    • yksi härkänainen vain

      Olen itse löytänyt muutaman todella hyvän ystävän tänä kesänä; tuntuu melken siltä, että aiemmin ei ole ystäviä minulla ollutkaan.. kavereita kyllä.

      Eli minä ystävänä.. Pidän helposti ihmisistä, koska pyrin aina näkemään kaikissa jotain hyvää, olen siis ennakkoluuloton. Mutta jos tuo ihminen ei minua "sytytä", niin en hänen kanssaan yhteyttä jakossa pidä, eli en edes yritä ystävystyä. Ne oikeat ystävät taas saavat minulta kaiken huomion. Pidän yhteyttä, annan lahjoja, kuuntelen, autan, annan vaikka paidan päältäni. Mutta tulkitsen myös ystävän eleitä koko ajan niin, etten toki liikaakaan itseäni tuputa. Yksi huono piirre on se, että saatan käydä helposti pyytelemään anteeksi sanomisiani/tekemisiäni.. Sellainen tietty epävarmuus minussa aina piilee.

      Aiemmissa viesteissä oli paljon sellaista mikä sopii minuunkin, eli on varmaan sitten tyypillistä härälle. Totta on myös se, että jos kerran menetän luottamuksen ystävään, niin muistan sen aina.

    • parasparasparas

      kaveri on härkä:)Ja mä oon leijona. Me ollaan oltu kavereita jotain parikyt vuotta:) Ja siis naisia ollaan ja saman ikäsiäkin. Erittäin lojaali ja puolueeton ystävä.
      Mun paras kaveri:)!!

      • härkämä

        Härkänä koen olevani erittäin pitkämielinen ja lojaali. Uskolinen niille ihmisille jota koen läheisiksi. Härkä on iso persoona, lujan tahdon omaava, voimakas nainen. Jos joku loukkaa niin varmaa on että kosto on mielessä ja anteeksi antoa on turha odottaa. Vaatii vaan pirun paljon ennenkuin kamelin selkä katkeaa... Mutta lopulta sekin tapahtuu.


      • märkähäinen
        härkämä kirjoitti:

        Härkänä koen olevani erittäin pitkämielinen ja lojaali. Uskolinen niille ihmisille jota koen läheisiksi. Härkä on iso persoona, lujan tahdon omaava, voimakas nainen. Jos joku loukkaa niin varmaa on että kosto on mielessä ja anteeksi antoa on turha odottaa. Vaatii vaan pirun paljon ennenkuin kamelin selkä katkeaa... Mutta lopulta sekin tapahtuu.

        Juu, härkä olen minäkin ja vuosien varrella oppinut itsestäni juuri nuo edellä mainitut asiat, luottamus jos petetään se menee äiksi. Anteeksi voin antaa, mutta sen jälkeen se ihminen on minulle ilmaa.
        Ystävänä olen luotettava, jaksan kuunnella, mutta en halua olla pelkkä kaatopaikka. Onnekseni olen löytänyt monia ystäviä joille voin myös puhua, härkä kun on alkuunsa (ainakin nuorempana) ei niinkään sulkeutunut vaan hyvä piilottamaan oikeat tunteensa. EI näytä jos sattuu tai puree hampaat yhteen ja sanoo, että EI SATU! Ainakin minä. Nykyään osaan jo kertoa tunteistani ja näyttää ne. Tosin niitä ärräpää-tunteita olen osannut näyttää melkein aina. En tiedä onko härän luonteenpiirre se, että pyrkii aina miellyttämään. Tai ehkä se oli vain minun luonteenpiirteeni nuoruudessa, onneksi siitäkin on pästy. T; tyytyväinen härkähäinen


      • saara83
        märkähäinen kirjoitti:

        Juu, härkä olen minäkin ja vuosien varrella oppinut itsestäni juuri nuo edellä mainitut asiat, luottamus jos petetään se menee äiksi. Anteeksi voin antaa, mutta sen jälkeen se ihminen on minulle ilmaa.
        Ystävänä olen luotettava, jaksan kuunnella, mutta en halua olla pelkkä kaatopaikka. Onnekseni olen löytänyt monia ystäviä joille voin myös puhua, härkä kun on alkuunsa (ainakin nuorempana) ei niinkään sulkeutunut vaan hyvä piilottamaan oikeat tunteensa. EI näytä jos sattuu tai puree hampaat yhteen ja sanoo, että EI SATU! Ainakin minä. Nykyään osaan jo kertoa tunteistani ja näyttää ne. Tosin niitä ärräpää-tunteita olen osannut näyttää melkein aina. En tiedä onko härän luonteenpiirre se, että pyrkii aina miellyttämään. Tai ehkä se oli vain minun luonteenpiirteeni nuoruudessa, onneksi siitäkin on pästy. T; tyytyväinen härkähäinen

        härkä, on ollut jo viimeiset 24v.


      • .............
        saara83 kirjoitti:

        härkä, on ollut jo viimeiset 24v.

        itse oon härkä ja yksi ystävä oli leijona.

        kaikki toimi kunnes alkoi puhua peräättömyyksiä selän takana, ja muutenkin ystävyys meni niin että olin vähän alakynnessä.


      • Ilman Prinsessa
        härkämä kirjoitti:

        Härkänä koen olevani erittäin pitkämielinen ja lojaali. Uskolinen niille ihmisille jota koen läheisiksi. Härkä on iso persoona, lujan tahdon omaava, voimakas nainen. Jos joku loukkaa niin varmaa on että kosto on mielessä ja anteeksi antoa on turha odottaa. Vaatii vaan pirun paljon ennenkuin kamelin selkä katkeaa... Mutta lopulta sekin tapahtuu.

        "uskollinen niille, jotka koen läheisiksi".

        Niitä kohtaan, joita ette koe niin läheisiksi, teillä ei olekaan sitten mitään arvostusta tai "uskollisuutta".
        Heihin verrattuna koette olevanne aina parempia ja mah, mahtavampia persoonia, ja voitte kohdella todella v-mäisesti.
        Voin kertoo, että lähipiirissä kaksi härkää, joiden ylenkatse paljastuu välillä, ja en luota "uskollisuuteensa" niinkuin pätkän vertaa.

        Varmaankin olette tosi loistavia niidenn mielestä, jotka "saavat" oikeasti kuulua läheiseen piiriinne. Muut teistä eivät mitenkään erityisesti pidä.
        Nim.kokemusta on.


    • Härkänaikkonen

      No älkääs nyt tulistuko jos me jonkin merkin mielestä valehtelemme ja olemme epärehellisiä.. Se on heidän mielipiteensä ja kaikilla saa olla sellainen. Minun mielestä meillä härillä on ehkä myös tämä ongelma, että otamme kritiikin ehkä hiukkasen verran liikaa itseemme, pyrimme täydellisyyteen, jota ei valitettavasti voi kukaan ihminen saavuttaa..

      Minun on kyllä pakko myöntää että olen erehtynyt ystäväni mieheen koskemaan, mutta silloin en testannut omaa viehätysvoimaani, eikä minulla ollut tunteitakaan. Yksinkertaisesti se oli virhe, jota en voi koskaan antaa anteeksi itselleni.
      Valehtelemaankin olen sortunut, mutta kukapa ihmisistä ei olisi valehdellut? En usko, että yksikään voi puhtain sydämin väittää, ettei ole koskaan suustaan valhetta päästänyt?!

      En päästä ihmisiä helposti lähelleni, ihmiset luottavat minuun jostakin syystä helposti ja he luulevat, että minä annan heille kaikkeni, vaikka todelisuudessa tämä ystävä ei herättäisikään mielenkiintoani tai luottamustani.
      Tässä elämässä on 4 ihmistä, joiden seurasta (sukulaiset pois luettuna..) olen nauttinut.. ja yksi ihminen, johon olen täysin voinut luottaa (eikä hän edes kuulu näihin neljään.)
      On yksi ylitse muiden, sydämeni ryöstäjä,
      häneen en uskalla luottaa täysin.. ehkä juuri siksi, koska minun sydämeni on pistetty panokseksi tähän peliin.

      mutta uskon, että jos voitat härän oikean kunnioituksen, ystävyyden ja luottamuksen.. etkä PETÄ HÄNTÄ, et pääse hänestä IKINÄ eroon.. ja tulette keskustelemaan ja pitämään hauskaa. Hän tulee puolustamaan sinua kaikessa, mihin elämänvarrellasi joudut ja olemaan tukena vaikeissa päätöksissä, tilanteissa ja olkapäänä kun on vaikeaa. :)

      Tulipas tarpeettoman pitkä viesti.

      • sama täällä

        Arvostan kaikkia ystäviäni.Ystävieni miestä en koskaan vikittelisi- se on jotenkin sairasta, vaikka itse olen tavannut moista kauriin ja kaksosen taholta. Sellainen on huonoa itsetuntoa!
        Me härät ollaan tosikoita ja meihin voi luottaa. Siitä ominaisuudesta olen ylpeä, vaikka ei se kaikille sovi.


      • Ilman Prinsessa

        härkä, joka kuvittelee itsestään vähän liikoja..

        Voi voi kun joku luottaa sinuun vähän liikaa, että annat kaikkesi, vaikka tosiasiassa "ystävä ei herättäisikään sinussa mielenkiintoa".
        Tässä kyllä paljastuu teidän yleistäen ylisuuri egonne!! Mikä hemmetti sinustakin tekee paremman ihmisen kuin tuo "hyväuskoinen" ystävä!?
        Ylpeydessäsi saatat olla paljon heikompi kuin tuo toinen, joka uskaltaa vielä luottaa ihmisiin.

        Myönnät koskeneesi ystäväsi mieheen. Ei yllätä minua. Sitten jatkat, että et ole koskenut "testataksesi omaa viehätysvoimaasi".
        Voi äiti, mitä varten sitten??? Jos kerran ei tyyppi muuten kiinnostanut??
        Piti vaan vissiin saada nähdä, olisko kaverin mieskin enemmän susta kiinnostunut..Heikko äijä sortui härkämäiseen testiin.
        Et ole sanojesi mukaan antanut itsellesi koskaan anteeksi. Minä toivon, että YSTÄVÄSI ei ole antanut sinulle koskaan anteeksi.

        Ja tuohon, että teidän luottamuksenne pitää NIIN suuresti ansaita!! Mikä teissä muka on niin ihmeellistä, että muut teidän rinnallanne ovat vaan "tavallisia kuolevaisia"?
        Opetelkaa itse luottamusta toisiin, niinkuin muut "normaalit ihmiset", ja löysätkää vähän.

        Toisekseen oma luotettavuutenne on niin pirun ehdollista, että on mielestäni törkeän marttyyristä olla täällä esittämässä vaatimuksia muita kohtaan.
        Oletko mielestäsi luotettava ystävä itse, kun kajoat kaverin mieheen? Ai niin hups, ystävässäsi on jotain vikaa, siksihän sinä sen teit..

        Kasvua ihmisenä sinulle!
        terv. VESIMIESnainen, joka on katkaissut välit yhteen HärkäNarsistinaiseen, eikä enää KOSKAAN kelpuuta härkää ystäväksi, saati vie miestään Härän läheisyyteen.


    • uskollinen yhdistelmä

      Tulta ja tappuraa, mutta palkitsevaa ja uskollista. Itse olen härkä ja siskoni on leijona. 21vuotta ollaan täällä maailmassa tallattu yhdessä. Ystävyys on lujaa ja kaiken kestävää. Ikinä ei tiedä mistä asiasta sukset menee ristiin, mutta aina palataan yhteen. Kyllä mie oon sitä mieltä että härkä saa leijonasta uskollisen, hauskan, luotettavan ja silti arvaamattoman ystävän. :)

    • menonainen

      Härkä on uskollinen ystävä. Jalat maassa, mutta itsepäinen. Täsmällinen; ei pidä myöhästelystä.
      Ehkä vähän varauksellinen, kenet ystäväkseen päästää. Tempperamenttinen.Jos nyt horoskooppeihin ylipäätään uskoo.Onhan sit nää kiinalaiset horoskoopit kanssa.

    • ...........................

      Ihan hyvin tulette toimeen, olen itse härkä ja äitini leijona. Joskus otamme yhteen, mutta selvitämme riitamme. Minä olen horoskoopiltani härkä ja nousevani on härkä. Eli 100% härkä. Ystävieni mielestä olen uskollinen, hauska, osaan pitää salaisuudet. Jos vain itse olet hyvä ystävä, niin saat varmasti Härästäkin ystävän.

    • huttu

      naishärkä vastaajat, katsokaa peiliin, saatanan kieroja oman parhaan näkijöitä, mustamaalaa surutta muita kun on pakko olla number one.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5841
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2017
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1775
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe