Kaksosten odottajia Varkaudesta?

Tuplaonni

Etsiskelen, josko löytäisin tätä kautta muitakin kaksosten odottajia Varkaudesta. Itsellä menossa rv 32 ja odottelen jo innolla että pienokaiset syntyisivät. Olisi mukava vaihtaa kuulumisia muiden kaksosten vanhempien kanssa ja mahdollisesti saada lenkkiseuraa ym.
Paljon onnea kaikille, joita tämä iki-ihana tuplaonni on kohdannut!

2

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melukylän lapset

moi!
      jos kiinnostaa niin täällä ois jo tuplien äiti. mielelläni voisin kertoilla omista kokemuksista tietäisit hieman mitä tuleman pitää;)

• Tuplaonni

Hei,
        mukava, että vastasit viestiini, kiva olisi tosiaan kuulla kaksosten vanhempien arkea vaikka
        tietysti jokainen lapsi on omanlaisensa tapaus.
        Minulla vielä raskaus meneillään, alkaa olla maha hilppeimmillään niin että kenkien nauhojen sitominenkin alkaa olla jo melko vaivalloista puuhaa, mutta kyllä se tästä, loppusuora jo onneksi häämöttää...Laitan tähän sähköpostiosoitteeni, niin voit kertoa kokemuksia, mielenkiinnolla odotan värikkäitä tarinoita tuplien arjesta, sillä sitähän se varmastikin on!
        Terkuin, Tuplaonnella siunattu
        [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      65
      5638
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4337
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2926
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      171
      2254
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1946
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      132
      1819
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1392
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1164
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      1008
    Aihe