Tehdäänks se vaan kansio kerrallaan copy/paste menetelmällä vai olisko olemassa ohjelma jolla sen sais kätevämminkin hoidettua?
Varmuuskopiointi
5
355
Vastaukset
- asferd
image koko c-osiosta ja muistakin osioista ja tallentaa image toiselle kiintolevylle, saman kiintolevyn toiselle osiolle tai dvd-r-levylle. Dvdr dual layer-levylle mahtuu jopa koko Windows vistan käyttöjärjestemän backup.
Voi myös tehdä kloonin nykyisestä kiintolevystä toiselle levylle (ehkä paras tapa).
Vahinko vaan, että tarvittavat softat eivät ole ilmaisia.
parhaita ohjelmia lienevät Norton ghost 12 ja Acronis true image 11.
http://www.acronis.com/homecomputing/products/trueimage/?source=google&ad=ati&s_scid=acronis true image|1052857697&gclid=CJiype-BzY8CFQpdXgodjl510g
Ilmaisohjelmiakin löytyy, mutta niiden laadusta en osaa sanoa mitään.
http://www.acronis.com/homecomputing/products/trueimage/?source=google&ad=ati&s_scid=acronis true image|1052857697&gclid=CJiype-BzY8CFQpdXgodjl510g Tuolla muutama ohjelma esim. koko kiintolevyn kopiointiin:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/351383#2068432- as-keetti
ikkunaa auki rinnakkain; toinen varmistettava
asema (yleensä C-asema) ja toinen
varmistusväline, esim. ulkoinen kovalevy.
CRTL-pohjassa klikkaa sinisiksi varmistettavat
hakemistot ja sitten hiirellä raahaa ne
varmistusvälineeseen.
Ei kannata helppoa asiaa tehdä sen vaikeammin. Ainakin OS X Leopardin vakio-ohjelma nimeltä Time Machine hoitaa homman automaattisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497