mistäköhän voisin ostaa talvea varten sellaiset vanhanaikaiset leveät sukset, joilla umpihangessakin pääsee eteenpäin?
voi olla ihan perinteiset puiset tai sitten jotkin modernimmat jotka ehkä olisi halvemmat.
yritin googlella etsiä, mutten oikein osannut etsiä sopivilla hakusanoilla.
tarvitsisin noita 180 cm miehelle ja 170 cm naiselle.
ja jos jollain olisi myydä käytetyt niin voi tarjota:
[email protected]
vanhanaikaiset
11
2803
Vastaukset
- Ludwig II
Osta Ruotsin armeijan metsäsukset. Myydään ympäri maata halpamarketeissa. Laita vaikka googleen haku niin pitäis löytyä paikka mistä löydät. Eikä maksa kuin muutaman kympin.
- jsd9
pitäs visiii olla rantillinen kenkä? oiskoha missään nahkaremmi siteit.
- burning_woman
täältä:
http://www.finnica.fi/keski-suomi/kauppa/artikkelit/ylonen.htm
Yhteystiedot ovat puhelinluettelossa!- gorky
Mutta tuo kuulusa "Suksi-Ylönen" kuoli loppukesästä ja jäi parisataa tilausta "sisään".
- löytyy
esim. citymarkettien, prismojen ym. suksiosastoilta, ainakin eteläsuomessa.
Kysäiseppä paikallisen markettisi osaston hoitajalta. - tuolta
www.savenmaa.fi
- vastauksista!
kiitos kaikille vastauksista. nyt ainakin löytyi monta paikkaa joten valinnanvaraa onkin, vaikken itse osannut etsiä noita.
tuolta savenmaasta näyttäisi ainakin saavan sellaisella hintaa, että ei tee suurta lovea lompakkoon :D - tuolta
vastauksista! kirjoitti:
kiitos kaikille vastauksista. nyt ainakin löytyi monta paikkaa joten valinnanvaraa onkin, vaikken itse osannut etsiä noita.
tuolta savenmaasta näyttäisi ainakin saavan sellaisella hintaa, että ei tee suurta lovea lompakkoon :DItselläkin on tuollaiset vanhat ruotsin armeijan sukset isä ne joskus tuolta savenmaalta ostanut(tai ylivieskan vanhalta kärkkäiseltä). Taitavat olla kaikki savenmaan sukset puusuksia. Ongelmana minulla on tällä hetkellä se kun en ole raaskinut ostaa lähemmäs 100€:n saappaita mitkä sopii noihin suksiin =)
- jukka-paappa
tuolta kirjoitti:
Itselläkin on tuollaiset vanhat ruotsin armeijan sukset isä ne joskus tuolta savenmaalta ostanut(tai ylivieskan vanhalta kärkkäiseltä). Taitavat olla kaikki savenmaan sukset puusuksia. Ongelmana minulla on tällä hetkellä se kun en ole raaskinut ostaa lähemmäs 100€:n saappaita mitkä sopii noihin suksiin =)
Mulla ainaskin on monta paria erilaisia puusuksia, ja kaikkiin käy KAIKKI kengät. Tietysti tanssikengät ei oo kovin lämpimät =) Ruotsin suksien siteet ovat lisäksi leveydeltään säädettävät, joten niihin saa sopimaan jättihuopavuorikumpparitkin. Eikä oikein hyvät, lämppimät ja kestävät korkeavartiset nahkakengätkään maksa sataa euroa.
Ja Savenmaan autoista löytyy Ruotsalaisia army-monoja, eikä maksa paljon! - savenmaalta
jukka-paappa kirjoitti:
Mulla ainaskin on monta paria erilaisia puusuksia, ja kaikkiin käy KAIKKI kengät. Tietysti tanssikengät ei oo kovin lämpimät =) Ruotsin suksien siteet ovat lisäksi leveydeltään säädettävät, joten niihin saa sopimaan jättihuopavuorikumpparitkin. Eikä oikein hyvät, lämppimät ja kestävät korkeavartiset nahkakengätkään maksa sataa euroa.
Ja Savenmaan autoista löytyy Ruotsalaisia army-monoja, eikä maksa paljon!no on mulla sellaiset savenmaan "monot" mutta huonompia saa hakemalla hakea=) .. itse olen kokeillut talvikengillä mutta ei mahda mitään ei pysy siteissä..
- erämies
olen hiihtänyt pohjoisessa monena talvena umpihangessa,siispä pari vinkkiä
sukset saisi olla 200-260cm pituiset
sauvat vahvat ja iso sompa
itselläni on useammat eräsukset
JÄRVISEN muovipintainen suksi on hyvä lähellä nollakeliä, mutta liaan liukas kovalla hangella
puusukset on hyvät pakkasella ja niissä on tervatut pohjat ja luistoa saa parafiinillä(repuun kantsii ottaa kynttilän pätkä)
semmoista tilannetta kannattaa varoa kun plussa kelin jäkeen alkaa pakastumaan ja märät suksen pohjat jäätyy (minullakin on joskus ollu yli 10cm paakut suksenpohjissa),ei tule hiihtämisestä mittään,mutta ei yli metrin hangessa jaksa pohratakkaan.
ja vielä siteistä, niitä on kahta tyyppiä:
toinen on se mikä vaatii sen rantillisen kumisaappaan(mm Nokia)
ja toiseen käy mikä jalkine tahansa(edessä on nahkahihna ja takana vaijeri)
ja vielä ,pikillä eräsuksilla ei kannata laskea jyrkkiä puustoisia mäkiä ,niilä ei tehdä nopeita käännöksiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833