Beagleni on hirveästi perääni. Mihinkään en saisi mennä ilman häntä ja pakkohan niin on tehdä. Miten saan koirani itsenäisemmäksi?
Se kyllä jää kiltisti ja hiljaisena kotiin, mutta sitä ennen on kauhea vääntö lähtemisestäni. Edes namulla täytetty pallo ei enää kiinnosta vaan sitä istutaan oven edessä tyyliin että ilman minua et lähde.
Mikä neuvoksi?
Koiran itsenäisyys
sannibeagle
1
380
Vastaukset
- sama ongelma
ajokoiranarttuni ei lähde metsässä minnekkään luotani, se seuraa minua joka paikkaan. Olenhan sen emäntä ja touhuan sen kanssa päivittäin monta monta tuntia. Muiden ihmisten kanssa metsästys sujuu ongelmitta ja ajo kulkee... Mitä siis tehdä???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745228- 332891
- 402594
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401952Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291809- 951782
- 1671657
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241398Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220