Tytöt kertokaa. Kun käytte pissalla niin miten teet asiasi. Lorotatko vain pyttyyn vai yritätkö laskea posliinia pitkin ettei lorina kuuluisi vessan ulkopuolelle?
Kun käyt julkisella paikalla pissalla niin istutko alas renkaalle vai teetkö asiasi seisten pytyn yllä kyykkien?
Miten kuivaat alapääsi, edestä vaiko takaapäin?
Ps. Oletko ajellut alapääsi karvoitusta. Jos et ole niin jääkö pissaa yleensä karvoihin pissaamisen jälkeen vaikka kuivaatkin paperilla?
Tyttö, kun käyt
6
2206
Vastaukset
- haha
joku pervo äijä taas kyselemässä vähä :D ;D
- pissa kakka
kun pissaan lorotan pissan mahdollisimman äännekkäästi... ja kun kakkaan on pakko pierasta että kaikki kuulee!!!!!
- housut kastuu
minä aina jännitän et kerkeenkö pytylle asti ennen ku pissi tulee housuun ja sillon se pissi tulee housuun ja housut kastuu siks mulla ei oo kokemusta tosta asiasta ja eihän kellään kai tukka pimpissä kasva.
- ???????????????????
housut kastuu kirjoitti:
minä aina jännitän et kerkeenkö pytylle asti ennen ku pissi tulee housuun ja sillon se pissi tulee housuun ja housut kastuu siks mulla ei oo kokemusta tosta asiasta ja eihän kellään kai tukka pimpissä kasva.
Mitäs ihmettä sillä tiedolla teet jos saan kysyä? Eikös se ole ihan jokaisen oma asia vai oletko täällä vain tyydyttämässä halujasi, kun kyselet tuommoisia.
- ole hyvä
en näe yhteyttä viestisi ja aikuistumisen kanssa...
- Anonyymi
Jo lapselle opetetaan kuinka kuivataan kun on käyty pissalla ettei pöpöt siirry vääriin paikkoihin,kannattaa lukea jos ei tiedä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843232
- 751291
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1771220Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103971Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43849
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825- 95817