Vesiväreillä vai sormiväreillä jalanjälki-kortti?

väritys

Oletteko tehneet jalanjälki-painatus kortteja vesi- vai sormiväreillä? Kumpi on helmpompaa jos vauva ei paikallaan pysyvää sorttia :-)?

5

5695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsippadaijjaa

me tehtiin ekat isukinpv. kortit sormiväreillä vavelin ollessa vähän vajaan vuoden ja onnistuttiinkin jotenkin =o)) Siitä tuli kyl kiva muisto ja lopulta oli vavelimme ihan yltäpäältä väreissä jotenka suihkuun vietiin ja kuva otettiin vielä pikkusesta joka oli ihan sinipunanen ja annettiin sekin kuva taiteilijasta isukille.

• on parempi.

Me just eilen tehtiin isänpäiväkortti ja painettiin siihen kädet ja jalat..Kivan sotkuista hommaa.=D Poika on nyt 6kk 2vkoa. Mutta tuli hieno kortti.=)

• tiivivaavi

Mä tein reilu 2kk ikäisen pojan kanssa jalankuvakortin sormiväreillä. Onnistui melko hyvin, vaikka poika melkoisesti jaloilla potkiikin. Eihän sen nyt niin justiinsa tarvi ollakaan. Käsintehdyt kortit on kuitenkin aina käsintehtyjä :) Jos teet vesiväreillä, otathan huomioon, että monet niistä ovat myrkyllisiä!

• ei ole

myrkyllisiä värejä Suomessa saatavillakaan kun ne eivät pääse tullin läpi!!!!Ainoastaan niissä on varoitus että ei alle 3-vuotiaille mutta tietenkin vanhemman valvonnassa alle ton ikäsille.JOs pikkasen sattuu sormen mukana suuhun menee niin se ei ole vaarallista.Olen ollut askartelutarvikkeita myyvässä firmassa yli 13 v.ja asiaan ollaan törmätty jokunen kerta joten tiedän mistä puhun....

• Huhhahhei
        ei ole kirjoitti:

myrkyllisiä värejä Suomessa saatavillakaan kun ne eivät pääse tullin läpi!!!!Ainoastaan niissä on varoitus että ei alle 3-vuotiaille mutta tietenkin vanhemman valvonnassa alle ton ikäsille.JOs pikkasen sattuu sormen mukana suuhun menee niin se ei ole vaarallista.Olen ollut askartelutarvikkeita myyvässä firmassa yli 13 v.ja asiaan ollaan törmätty jokunen kerta joten tiedän mistä puhun....

Uskokaapa vain tätä todellista "asiantuntijaa", jos uskallatte...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe