Kyselisin vain, että tietääkö kukaan tämän kaunottaren pituutta? Olen kuullut että 174cm mutten tiedä pitääkö paikkaansa. Mitä luulette?
Ellen Jokikunnaksen pituus?
13
4250
Vastaukset
- nuinkin???
Pitkä onpa hulppea varsi ja sorjakin ellenillä.hienoa.
- veieressä seisonut
Siinä on se "missilisä" senteissä kuten esim. janina frostellilla, saimilla jne. ne lisää vähitellen pituuttaan ylös. ellen on 168-170 cm välillä maksimissaan pitkä.
- Tumppi se on
veieressä seisonut kirjoitti:
Siinä on se "missilisä" senteissä kuten esim. janina frostellilla, saimilla jne. ne lisää vähitellen pituuttaan ylös. ellen on 168-170 cm välillä maksimissaan pitkä.
Veikkaisin et 165 cm.
- mitaton
jos Ellen on korkkarit jalassa Jonea leukaan niin kuinka pitkä sitten Jone oikein on?
Mä en tosiaankaan osaa laskea.- honkelo
Ellen 181 cm ja Jone 192, että silleen
- osaan laskea
honkelo kirjoitti:
Ellen 181 cm ja Jone 192, että silleen
Noitten mittojen mukaan Jonen pää on vain 11 cm korkea.
- Anonyymi
osaan laskea kirjoitti:
Noitten mittojen mukaan Jonen pää on vain 11 cm korkea.
😂 Ei hemmetti!
- Tyttö Raumalta
Epäilen, ettei tuota 174, olisiko 170. Näihin kuvioihin kuuluu yleisesti lisätä noita senttejä. Itselläni on ollut tilaisuus parikin kertaa seurata tyttöä lähes "ihotuntumalta" ja minä kiinnitin huomiota ihon huonouteen ja jotenkin epäsiistiin olemukseen. Riippurinnat kiinnittivät huomioni myös, koska ovat silikonia ja usein ihmiset ottavat silikonit riippurinnoista päästäkseen. Mutta Martinastakin sen näkee, että silikonirinnat voivat epäonnistuessaan olla todella rumat. Niin ja vielä tuli mieleen Ellenin epäsiisti ja ns. "huorahtava" meikki!
- eli ei kummoinenkaan
köykäisin eväin pääsee pälättämään telkkariin.
- kuvat vääristää
eli ei kummoinenkaan kirjoitti:
köykäisin eväin pääsee pälättämään telkkariin.
Jone on 176 cm pitkä, joten ellen karmeet korokepohjakengät koivessa on silloin 164 cm max!
- ainakinn
on sillä otsaa
otsaa sul on ainakin se on tullut selväksi - Anonyymi
158cm
- Anonyymi
Ei tollanen tasapaksu ole mitään 175 cm. Jos olis niin olis pitkät sorjat sääret. Harvalla suomalaisella on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184611Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5022431Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181869- 811576
- 1461505
- 111161
- 101964
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839