Yritin etsiskellä netistä kirjoituksia kyseisestä aiheesta, mutta ei löytynyt sen tarkempaa tietoa.
Eli voiko joku sanoa varmasti, että tällainen allergia on olemassa? Ja mitä oireita siihen kuuluu?
Olen huomannut tässä lähiaikoina, että kun istun kauan koneella tai olen muuten kauan sähkölaitteiden lähellä, kasvot alkavat punoittaa ja ihoa alkaa kihelmöidä ja kutittaa. Myös pientä näppyä tulee silloin tällöin. Olo paranee heti, kun menen esim. makuuhuoneeseen, jossa ei sähkölaitteita juurikaan ole. Voiko tämä tosiaan johtua sähköstä? Muistan tuttavani joskus maininneen samasta ongelmasta eikä mitään järkevää syytä hänen oireilleen löytynyt, vaikka hänelle tehtiin kaikki mahdolliset allergiatestit sun muut. Ja asiallisia kommentteja odottaisin, koska tiedän, että päässä se vika ei ole.
Sähköallergia
81
16845
Vastaukset
- Sähköallergisen lähiomainen
Hei,
Sähköallergia on totta. Äitini sairastaa erittäin vaikeaa sähköallergiaa. Hän ei pysty asumaan normaalisähköistetyssä talossa, ei ajamaan autoa, käymään töissä jne sähkökenttien takia. Kun hänen allergiansa (mikä on lievä ilmaus) puhkesi, oli oireet niin vakavia, että hengenlähtö oli lähellä. Hän sairastui vuonna 2001, jolloin koko maassa siirryttiin kertaheitolla, yhtenä päivänä, digiaikaan. Tuolloin korkeataajuisen säteilyn määrä ilmassa lisääntyi noin 10 %.
Äidilläni on ollut aikoinaan myös elohopeamyrkytys johtuen suun amalgaamipaikoista. Tällä seikalla on varmasti vaikutusta sähköihin reagoimisen kanssa. Olemme törmänneet myös muihin sähköallergisiin ihmisiin, joilla on elohopeaa elimistössään. Kaikenlaiset myrkyt voivat saada aikaan reagointia sähköjen kanssa (esim. uusista tietokoneista, kännyköistä, huonekaluista ym. irtoava palonestoaine eli bromi on yksi esimerkki). Elämme monenlaisten kemikaalien ja myrkkyjen ympäröimänä.
Sähköallergisen oireet voivat olla lievästä vakavaan. Äidilläni oireita ovat puhekyvyn heikkeneminen, jalkojen pettäminen alta, laikukas iho, joskus myös polttava tunne iholla, rytmihäiriöt, hermosäryt etenkin selän alueella (elohopeahan on hermomyrkky) jne. Nämä oireet ilmaantuvat, jos äitini altistuu sähköille pitkäksi aikaa.
Äitini on hankkinut itselleen kankaan, joka on kudottu hopealangasta. Niitä valmistetaan Sveitsissä. Kallis, mutta toimiva. Tämä kangas on niin tiheään kudottua, että se estää korkea- ja matalataajuisen säteilyn, kun sen alla oleilee.
Oireesi viittaavat sähköallergiaan. On todella hyvä, että makuuhuoneessasi ei ole juurikaan sähkölaitteita. Se on erittäin tärkeää. Sähköallergiaan ainoa hoito on tasapainottelu. Koti pitäisi olla suojattu niin, ettei siellä olisi sähkökenttiä. Myös ulkoa tulevat säteilyt (mm. kännykkämastoista) pitää ottaa huomioon. Tuo kyseinen kangas estää (ikkunan eteen laitettuna) ulkoa tulevat korkeataajuiset kentät ja vähentää näin sisätiloissa olevan säteilyn määrää.
Äitini voi tällä hetkellä juuri siksi hyvin, koska hän elää päivät ja yöt täysin sähköttömässä talossa. Tämä mahdollistaa sen, että hän kestää olla muutaman tunnin viikossa normaalisähköistetyissä tiloissa (ei kuitenkaan säännöllisesti).
Kehotan sinua välttämään tietokoneella työskentelyä ja jos mahdollista luopumaan siitä kokonaan. Sähköallergian kanssa ei ole syytä pelleillä, sillä olen itse nähnyt, mitä se voi pahimmillaan aiheuttaa. Kannattaa alkaa suojautumaan ajoissa, sillä tällä sairaudella on tapana pahentua ajan myötä mikäli itseään altistaa kaikesta huolimatta.
Tästä on tehty myös kirjallisuutta. Sähköä ilmassa-kirja löytyy kirjastoista. Kirjoittajat Tamminen, Rekula, Juusela. Löytyy kaksikin kirjaa, mielestäni aikaisempi teos vuodelta 2002 on parempi.
Toivotan sinulle tsemppiä ja toivottavasti näistä tiedoista oli sinulle apua.- Hyviä neuvoja
Ihan tavallisesta alumiinifoliosta voit taitella foliohatun. Se suojaa aivojasi kaikenlaiselta ylimääräiseltä säteilyltä ja estää lisäksi valtion tiedustelupalvelun miehiä skannaamasta sinun omia ajatuksiasi. Asia on vakava.
- suojaa sähköltä
lue netistä miten suolalamppu neutralisoi sähkösumua. kannattaa kokeilla!
- lisää
Hyviä neuvoja kirjoitti:
Ihan tavallisesta alumiinifoliosta voit taitella foliohatun. Se suojaa aivojasi kaikenlaiselta ylimääräiseltä säteilyltä ja estää lisäksi valtion tiedustelupalvelun miehiä skannaamasta sinun omia ajatuksiasi. Asia on vakava.
Ja erilaisilla mielenhallintamenetelmillä voi saada kehoaan tuottamaan vastasähkösäteilyä jolla kumota nuo pirulliset kännyköiden tukiasemien säteilyt sun muut näkymättömät viholliset. Asia todellakin on vakava.
- kuullut
lisää kirjoitti:
Ja erilaisilla mielenhallintamenetelmillä voi saada kehoaan tuottamaan vastasähkösäteilyä jolla kumota nuo pirulliset kännyköiden tukiasemien säteilyt sun muut näkymättömät viholliset. Asia todellakin on vakava.
että ristikoiden täyttö ja sudokuiden ratkaisu olisi myös ollut joillekin herkille avuksi. ja muoviset ruokailuvälineet (kattiloita ja paistinpannuja myöten) on tsekkiläisen tutkimuksen mukaan todettu hyviksi,lisänäyttöä tosin odotellaan vielä vaikka netistä moisia vimpaimia voikin jo tilata.
- jos itse allergisoidut
kuullut kirjoitti:
että ristikoiden täyttö ja sudokuiden ratkaisu olisi myös ollut joillekin herkille avuksi. ja muoviset ruokailuvälineet (kattiloita ja paistinpannuja myöten) on tsekkiläisen tutkimuksen mukaan todettu hyviksi,lisänäyttöä tosin odotellaan vielä vaikka netistä moisia vimpaimia voikin jo tilata.
Jos tietäisit, et pilailisi yhtään.
- Menetin puhekykyni 2 kertaa ( 7 ja 24 tunniksi.
suojaa sähköltä kirjoitti:
lue netistä miten suolalamppu neutralisoi sähkösumua. kannattaa kokeilla!
Minua kiinnosti viime talvena prof.Osmo Hännisen luento radiossa. Hän sanoi, että sähköallergisia on suunnilleen sama määrä nyt kuin asukkaita Helsingissä. Itse olen sitä mieltä, että ( Käytän tässä kirjoituksessani lyhennettä SA = sähköallergiaa sairastava) SA luku kasvaa lähivuosina voimakkaasti. Olin yhtä jaksoisesti netissä ehkä 7 tuntia.
Puhekykyni seuraavana aamuna oli poissa 7 tuntia tai 24 tuntia. (Olen sekoittanut sairaalassa
oloni järjestyksen). Toisen kerran läppärini ja siihen liitetty johto säteili vähemmän kuin vanhan
tornityyppisen tk:n joten kuvittelin, ettei sen säteily vaikuta samaa kuin vanhan koneemme.
Tulos oli kuitenkin yhtäjaksoisesta pitkä-käytöstä sama.
En kertonut sairaalassa minkä jälkeen sain nuo järkyttävät oireet. Luulin, että se voisi herättää epä-
luuloja itseäni kohtaan joten olin vaiti asioista joita minulta ei edes kysytty.
Nykyisin kyllä kerron sairaalassa jopa loisteputkivalojen alla en ole kyennyt olemaan kauan.
Tavallinen hehkulamppu ei aiheuta mitään oireita. Sammutan sähköpääkeskuksesta valaistus- ja pistorasiajännitteen yöksi. Se parantaa lepoa.
Nyt minulla on sähköallergia jota hoidan joka päivä. Joudun kiertämään paikkoja joissa matka-
puhelimet ovat päällä.
Amalgaamipaikkojen sisältämän elohopean näen syynä ko. sairauteen, jota julkisesti ei toistai-
seksi tunnusteta virallisesti. Osmo Hänninen sanoi, että aika kyllä olisi tunnustaa ko. vakava sairaus.
Elohopea on antenni, joka vastaan ottaa sähkömagneettisten kenttien säteilyn.
Hänninen sanoi, että SÄTEILYTURVAKESKUKSESSA työskentelevät insinöörit, mutta siellä pitäisi olla
lääkäreitä myös. Itse ajattelen, että hän tarkoitti sitä , että he näkisivät solutason muutosten syntymisen ja osaisivat tehdä biologisten muutosten vaatimat johtopäätökset jolloin tilanne maassamme voisi muuttua yleisessä suhtautumisessa.
Hoidatan nyt itseäni poistaakseni elohopen elimistöstä. Siitä menetelmästä tiedetään maassamme
hyvin hyvin vähän. Voin kirjoittaa tuloksista, jos olen elossa , vuoden tai kahden kuluttua.
Itse koen, ettei elohopeavarastona kannattaisi kehoaan pitää. Mutta luonnollinen poistuma on sanottu
olevan niin hidasta että 27 vuotta tarvitaan aikaa elohopean puolittumiseen elimistöstä.
Siksi tarvitaan keinoja millä vauhtia saadaan lisää. - mykkyrä
Menetin puhekykyni 2 kertaa ( 7 ja 24 tunniksi. kirjoitti:
Minua kiinnosti viime talvena prof.Osmo Hännisen luento radiossa. Hän sanoi, että sähköallergisia on suunnilleen sama määrä nyt kuin asukkaita Helsingissä. Itse olen sitä mieltä, että ( Käytän tässä kirjoituksessani lyhennettä SA = sähköallergiaa sairastava) SA luku kasvaa lähivuosina voimakkaasti. Olin yhtä jaksoisesti netissä ehkä 7 tuntia.
Puhekykyni seuraavana aamuna oli poissa 7 tuntia tai 24 tuntia. (Olen sekoittanut sairaalassa
oloni järjestyksen). Toisen kerran läppärini ja siihen liitetty johto säteili vähemmän kuin vanhan
tornityyppisen tk:n joten kuvittelin, ettei sen säteily vaikuta samaa kuin vanhan koneemme.
En kertonut sairaalassa minkä jälkeen sain nuo järkyttävät oireet. Luulin, että se voisi herättää epä-
luuloja itseäni kohtaan joten olin vaiti asioista joita minulta ei edes kysytty.
Nykyisin kyllä kerron sairaalassa jopa loisteputkivalojen alla en ole kyennyt olemaan kauan.
Tavallinen hehkulamppu ei aiheuta mitään oireita. Sammutan sähköpääkeskuksesta valaistus- ja pistorasiajännitteen yöksi. Se parantaa lepoa.
Nyt minulla on sähköallergia jota hoidan joka päivä. Joudun kiertämään paikkoja joissa matka-
puhelimet ovat päällä.
Amalgaamipaikkojen sisältämän elohopean näen syynä ko. sairauteen, jota julkisesti ei toistai-
seksi tunnusteta virallisesti. Osmo Hänninen sanoi, että aika kyllä olisi tunnustaa ko. vakava sairaus.
Hänninen sanoi, että SÄTEILYTURVAKESKUKSESSA työskentelevät insinöörit, mutta siellä pitäisi olla
lääkäreitä myös. Itse ajattelen, että hän tarkoitti sitä , että he näkisivät solutason muutosten syntymisen ja osaisivat tehdä biologisten muutosten vaatimat johtopäätökset jolloin tilanne maassamme voisi muuttua yleisessä suhtautumisessa.
Hoidatan nyt itseäni poistaakseni elohopen elimistöstä. Siitä menetelmästä tiedetään maassamme
hyvin hyvin vähän. Voin kirjoittaa tuloksista, jos olen elossa , vuoden tai kahden kuluttua.
Itse koen, ettei elohopeavarastona kannattaisi kehoaan pitää. Mutta luonnollinen poistuma on sanottu
olevan niin hidasta että 27 vuotta tarvitaan aikaa elohopean puolittumiseen elimistöstä.
Siksi tarvitaan keinoja millä vauhtia saadaan lisää.Jos elohopea vaikuttaa noin, niin miten metallit joita lisätään leikkauksissa elimistöön? entä kierukka tai muut sellaiset? onko kokemuksia? asialliset vastaukset kiitos.
- mykkyrä
mykkyrä kirjoitti:
Jos elohopea vaikuttaa noin, niin miten metallit joita lisätään leikkauksissa elimistöön? entä kierukka tai muut sellaiset? onko kokemuksia? asialliset vastaukset kiitos.
onko sähköpäätaulusta tosiaan mahdollista katkaista pistokkeisiin tuleva virta? täytyypä lähteä tutkimaan.
- ei-jaksa
puhelimet ovat päällä.
Siksi tarvitaan keinoja millä vauhtia saadaan lisää.Minulle on tapahtumassa jotain samankaltaista. Asuin joitain vuosia asunnossa, jossa oli homeita, liuottimia ym (mm muovimaton liimat liukenivat ilmaan, sillä matto oli laitettu märän betonin päälle, mitä tehtiin kuulemma 80-90 luvuilla lähes kaikissa taloissa). En aluksi ymmärtänyt mistä omituiset oireeni tulivat, mutta lopuksi ymmärsin yhteyden asuntoon. Altistuksen seurauksena herkistyin homeille, liimoille, kemikaaleille niin, että on vaikea olla missään (esim liimoja on joka paikassa). Nyt tuntuu, että olen alkanut reagoida sähkökenttiinkin. Luin jostain tutkimuksesta, että kun ihmisen elimistö kerää raskasmetalleja, liuottimia tai joitain rasvaliukoisia myrkkyjä joita on esim tietokoneiden palonestoaineissa, voivat ne elimistöön kertyneenä tehdä ihmisestä elävän "antennin". Tämä antenni-olo on todella tuttu tunne ja ihan hirveä. Ja lääkärit leimaavat tietty hulluksi, en enää edes mene yrittämään. Ainoa toivo tässä on, että näitä myrkkyjä saisi jotankin nopeutetusti pois elimistöstä. Puoliintumisajat on pitkiä. Onko neuvoja? Olisi myös todella mukava tavata muita joille on tapahtunut sama, tiedätkö vertaistuesta jossain tms? Jos joku haluaa vaihtaa ajatuksia aiheesta, minulle voi laittaa postia osoitteeseen [email protected].
- Yks vaan
mykkyrä kirjoitti:
onko sähköpäätaulusta tosiaan mahdollista katkaista pistokkeisiin tuleva virta? täytyypä lähteä tutkimaan.
Pääkytkimestä saat kaiken pois. Ottamalla sulakkeita pois, saat sähkön pois
joltain huoneiston alueelta. - uutta tietoa tänään
ei-jaksa kirjoitti:
Minulle on tapahtumassa jotain samankaltaista. Asuin joitain vuosia asunnossa, jossa oli homeita, liuottimia ym (mm muovimaton liimat liukenivat ilmaan, sillä matto oli laitettu märän betonin päälle, mitä tehtiin kuulemma 80-90 luvuilla lähes kaikissa taloissa). En aluksi ymmärtänyt mistä omituiset oireeni tulivat, mutta lopuksi ymmärsin yhteyden asuntoon. Altistuksen seurauksena herkistyin homeille, liimoille, kemikaaleille niin, että on vaikea olla missään (esim liimoja on joka paikassa). Nyt tuntuu, että olen alkanut reagoida sähkökenttiinkin. Luin jostain tutkimuksesta, että kun ihmisen elimistö kerää raskasmetalleja, liuottimia tai joitain rasvaliukoisia myrkkyjä joita on esim tietokoneiden palonestoaineissa, voivat ne elimistöön kertyneenä tehdä ihmisestä elävän "antennin". Tämä antenni-olo on todella tuttu tunne ja ihan hirveä. Ja lääkärit leimaavat tietty hulluksi, en enää edes mene yrittämään. Ainoa toivo tässä on, että näitä myrkkyjä saisi jotankin nopeutetusti pois elimistöstä. Puoliintumisajat on pitkiä. Onko neuvoja? Olisi myös todella mukava tavata muita joille on tapahtunut sama, tiedätkö vertaistuesta jossain tms? Jos joku haluaa vaihtaa ajatuksia aiheesta, minulle voi laittaa postia osoitteeseen [email protected].
googleta sähkösairaus . kirja:sähköä ilmassa;tamminen,rekula,juusela . www.magneettimatto.fi . http://www.eskojalkanen.net/ . kotikonsteja heti:irrota sähkölaitteen johto seinästä,kun et tarvi sitä. vältä langattomia yhteyksiä:känny,wlan. pysy kaukana voimalinjoista,n. 500m vähintään. suolalamppu puhdistaa ilmasta sähkömagneetista säteilyä. nikkenin tuotteet suojaa sähkömagneettiselta säteilyltä,googleta,esim koru vois olla aina kaulassa suojaamassa. puhtaasti tuotettu ruoka ja ravintolisät auttaa kehoa puolustautumaan ja pysymään terveempänä. laita patjan alle folioitu kinkkupaperi,voit nukkua paremmin . ulkoile,ulkoa saat puhdasta raitista ilmaa vaikka siellä olisi säteilyäkin .raitis ulkoilma vahvistaa . pidä iho ehjänä ja puhtaana,se on ihmisen suurin pinta-ala joka suojaa ulkoisilta rasituksilta. tää oli tämmöstä muistin perukoilta ja papereista kaivettua sirpaletietoa
tuli tosta elohopeasta mieleen, yksi lähde mistä sitä kehoon tulee on amalgaanipaikat, ne sisältää elohopeaa. ruotsissa niitten käyttö kiellettin koska todettiin elohopean liukenevan kehoon. suomi lopetti niiden käytön monta vuotta myöhemmin ja selitys oli se että ne on ympäristölle vaarallisia. kaippa se inminen on sitten se ympäristö;)
- stiina9
puhelimet ovat päällä.
Siksi tarvitaan keinoja millä vauhtia saadaan lisää.olen kokenut samaa
- KyseessäEpäily
Testataanko/voiko jotenkin testata amalgamipaikkojen aiheuttamaa elohopeamyrkytystä?
Poistuuko elphopea elimistöstä ja jos niin missä ajassa?
- raksu--
Joudun työskentelemään joinainpäivinä paljonkin tietokoneella, näinäpäivinä ihoa kiristelee, kuumottaa, kasvot punoittavat, jopa huulia kihelmöi. Joskus tuntuu, että myös hengitykseen vähän vaikuttaa.
Kännykkä korvalla = punoittava, ja kuumottava korva.
Kyllä itse ainakin uskon, että nämä vaikuttaa toisilla ihmisillä, toivottavasti ei kauhean pahaksi mene. - hjiuytiskdie
Esko Jalkasen kirjoista voi löytää tietoa ympäristön säteilyn vaikutuksesta ihmiseen ja yhdistyksen sivuilta apua... http://www.eskojalkanen.net/
- kljslaklf
suurin osa näistä ns. sähkköallergioista ovat ensioireita jostakin (joskus hyvin vakavastakin) mielenterveyden häiriöstä, mm. puhkeamassa olevasta skitsofreniasta, ihminenhän on olento, joka pyrkii saamaan oireilleen jonkin selityksen, ja tämä sähköallergia on yksi selitys monille oireille jotita ihmiset tuntevat. Usein nänä oireet sähköallergiassa ovat paniikkihäirönomaisia tuntemuksia, joita erilaisissa mielenterverveydenhäiriöissä esiintyy. Mutta psykiatrinen hoidonarvio ainakin olisi hyvä tehdä, etenkin jos henkilö alkaa eristäytymään, menettää työkykynsä, tms elämää rajoittavia tekijöitä alkaa ilmaantumaan. He vain eivät itse pidä yleensä itseään sairaina, joka tekee hoidon aloittmisesta usein hyvin hankalaa.
- Yllättynyt
kljslaklf kirjoitti:
suurin osa näistä ns. sähkköallergioista ovat ensioireita jostakin (joskus hyvin vakavastakin) mielenterveyden häiriöstä, mm. puhkeamassa olevasta skitsofreniasta, ihminenhän on olento, joka pyrkii saamaan oireilleen jonkin selityksen, ja tämä sähköallergia on yksi selitys monille oireille jotita ihmiset tuntevat. Usein nänä oireet sähköallergiassa ovat paniikkihäirönomaisia tuntemuksia, joita erilaisissa mielenterverveydenhäiriöissä esiintyy. Mutta psykiatrinen hoidonarvio ainakin olisi hyvä tehdä, etenkin jos henkilö alkaa eristäytymään, menettää työkykynsä, tms elämää rajoittavia tekijöitä alkaa ilmaantumaan. He vain eivät itse pidä yleensä itseään sairaina, joka tekee hoidon aloittmisesta usein hyvin hankalaa.
Minkälaiseen tietämykseen mahdat vedota? Kuinka mittaat ihmisen psyykkisen tilan? Minulla on sellanen käsitys jos ja kun ihminen hakee apua sen sijaan että vahingoittas itseään tai muita on kysymyksessä kohtuullisen älykäs ihminen! Miksihän esim. ydinjäte, josta sitä sähköäkin tehdään pitää saada niin syvälle kallioon. Opetelkaa ihmiset ajattelemaan!!!
Yllättynyt kirjoitti:
Minkälaiseen tietämykseen mahdat vedota? Kuinka mittaat ihmisen psyykkisen tilan? Minulla on sellanen käsitys jos ja kun ihminen hakee apua sen sijaan että vahingoittas itseään tai muita on kysymyksessä kohtuullisen älykäs ihminen! Miksihän esim. ydinjäte, josta sitä sähköäkin tehdään pitää saada niin syvälle kallioon. Opetelkaa ihmiset ajattelemaan!!!
Harvinaisen tyhmä. Otapa kuule selvää siitä ydinjätteestä mistä sitä sähköä tehdään, ja yllätys sähköä jauhetaan vedestäkin (vesi H2O on eri asia kuin Uraani U), eikä kukaan ole vedelle allerginen. Enkä epäile yhtään, että ihminen on psykoosin/ hermiromahduksen partaalla siinä vaiheessa kun keksii itselleen sähköallergian.
- ihminen ei ymmärrä..
kljslaklf kirjoitti:
Tästä päätellen kaikki allergiat ovat mielenterveyshäiriöitä. Ihminen on vaan sellainen,ettei se ymmärrä muuta kuin mitä sillä itsellä on. Itse mukaan lukien. Olen aina pitänyt kaikkia allergioita ihan höpönpöpönä. En ole koskaan ymmärtänyt eläinallergioita,ruoka-allergioita ja yms.,koska ei niitä itselläni ole. Ajatuksissani olen kohdellut heitä ihan mielenvikaisina. Kuitenkin koen loisteputkivalot ja näyttöruudun tekevän itselleni oireita. En ole kyllä ajatellut,että se olisia sähköallergiaa. Pidän oireeni salassa,niin on parempi.
- ...
***** kirjoitti:
Harvinaisen tyhmä. Otapa kuule selvää siitä ydinjätteestä mistä sitä sähköä tehdään, ja yllätys sähköä jauhetaan vedestäkin (vesi H2O on eri asia kuin Uraani U), eikä kukaan ole vedelle allerginen. Enkä epäile yhtään, että ihminen on psykoosin/ hermiromahduksen partaalla siinä vaiheessa kun keksii itselleen sähköallergian.
On myös ihmisiä, jotka ovat vedelle allergisia!
- sähköyliherkkä
kljslaklf kirjoitti:
toivon että sairastut sähköallergiaan - olet sen ansainnut
- elohopea1
***** kirjoitti:
Että olet harvinaisen tyhmä.
Hampaissani oli paljon amalgaamipaikkoja, ne vaihdettiin pois, sain elohopeaa
elimistööni, mitattiin ja aloin poistamaan lääkityksellä. Kaikkea ei ole vielä saatu
pois.
Sähköallerkiaoireet alkoivat ilmetä puhelimeen puhuessani. Vasemmalla korvalla oli kännykkä ja vasemmasta silmästä lähti valumaan vettä. Oikea silmä oli kuiva.
Kasvoni punaisena, joskus vaaleita laikkuja. Huulet kuivui ja tuli pieniä halkeamia.
Huulten ympärykset punoittivat ja oli pistelyä.
Väsymystä, olin vain peitonalla ja yritin levätä. Lähdin kauppaan ruokaostoksille,
rahapussi unohtui kotiin ja samalla kotiavaimetkin jäi.
Hukkasin autoni Kaukosäädinavaimen, tuli kalliiksi.
Tuli paha kutina ihoon ja ei kestänyt vettä. Banaanista, entisestä herkustani
tuli myrkkyä, niin kova vatsakipu, ettei varmasti kyennyt syömään ja herkuttelemaan.
En ole mennyt lääkäreille valittelemaan,koska elohopea ei ole muka myrkky,
vaikka mitattu suuret arvot veressäni olevan. Sama on sähköallerkiani kansssa,
jos otan ajan omalle TK lääkärille ja kerron nämä molemmat itse diaknostisoimani sairaudet, niin lääkärini kirjoittaa omansa, minulle lähete psykiatrille, tilanteeni arviointia varten.
Olisimpa iloinen, jos me sähköallerkiaa sairastavat asuisimme kaikki samassa kupungissa ja saisimme veraistukiryhmän keskenämme kokoon.
Mielestäni tähän sairauteen on jo olemassa apua, siis mittari ja välttely.
- Nystagmus
Erilaiset fobiat saavat aikaan hyvinkin moninaisia ja vahvoja psykosomaattisia oireita. Mahtaisko allergian sijaan koko vaiva ollakin sähköfobia? Allergia olisi varmaankin hoitunut luontaisella siedätyshoidolla, kaikkihan me olemme lapsesta saakka olleet erilaisten sähkölaitteiden ja -magneettisten kenttien vaikutuspiirissä.
Aiheuttaako maapallon sähkömagneettinen kenttä oireita? Sehän on niin voimakas, että kääntää jopa kompassin neulan?!- Yks vaan
Maapallon magneettikenttä on kiinteä kenttä ja terveellinen. Se ei heilu hertsien ja megahertsien tahdissa kuten monissa säkölaitteissa.
- Pellavapyyhe
Kyllä maapallon magneettikenttäkin aiheuttaa kaikenlaista, ja esim. vanhan kansan viisauksista hyvin perillä oleva isotätini on suosittanut ettei näiden "suonien" päällä pidä nukkua. Pellava suojaa tältä maasäteilyltä, siksi pellavaa niin mielellään on käytetty vuodevaatteissa. Mene ja tiedä, uuteen taloon muutettuamme nukuin todella huonosti monta viikkoa, mutta kun kuulin tästä maasäteilyasiasta, laitoin patjan alle paksun pellavapyyhkeen. Unet parani kertalaakista, oli vaikutus sitten plasebo vai ei.
- Sähköyliherkkä
Hei
Sinulla on sähköyliherrkkyys tai oikeammin olet yliherkkä sähkömagneettiselle säteilylle. Meit'ä on useita, jotka käruisivät samoista oireista. Hyvin moni saa sähkölaitteista oireita, mutta ei tunnista niitä sähkömagneettiseksi säteilyksi. Mene sähköyliherkkien omille sivuilta. Sieltä saat asiallista tietoa ja suojaustarvikkeita.- HaraldHarmaa
Jokaisen ihmisen pitää löytää jokin syy huonoon oloonsa. Osa näistä ihmisistä on todennyt, että sen täytyy olla sähkö. Sähköyliherkät saisivat ehkä kaipaamaansa hyväksyntää, jos heidän yliherkkyytensä pystyttäisiin todistamaan tieteellisesti. Kuten WHO (World Health Organization) toteaa v. 2005 tehdyssä raportissa:
" A number of studies have been conducted where EHS individuals were exposed to EMF similar to those that they attributed to the cause of their symptoms. The aim was to elicit symptoms under controlled laboratory conditions. The majority of studies indicate that EHS individuals cannot detect EMF exposure any more accurately than non-EHS individuals. Well controlled and conducted double-blind studies have shown that symptoms were not correlated with EMF exposure."
Ei siis löydy todisteita. Mutta sähköyliherkät ohiittavat tämän raportin. "WHO on väärässä. Minä olen sairas. Tiedän sen."
Sen sijaan, että pitää pitämällä todistaa sähköaaltojen olevan syy sairauteen, voisi keskittyä pohtimaan, mikä muu voisi aiheuttaa ongelman, varsinkin kun itseään huomattavasti viisaammat tiedemiehet eivät usko sähkön olevan syypää. - allergiasahko
HaraldHarmaa kirjoitti:
Jokaisen ihmisen pitää löytää jokin syy huonoon oloonsa. Osa näistä ihmisistä on todennyt, että sen täytyy olla sähkö. Sähköyliherkät saisivat ehkä kaipaamaansa hyväksyntää, jos heidän yliherkkyytensä pystyttäisiin todistamaan tieteellisesti. Kuten WHO (World Health Organization) toteaa v. 2005 tehdyssä raportissa:
" A number of studies have been conducted where EHS individuals were exposed to EMF similar to those that they attributed to the cause of their symptoms. The aim was to elicit symptoms under controlled laboratory conditions. The majority of studies indicate that EHS individuals cannot detect EMF exposure any more accurately than non-EHS individuals. Well controlled and conducted double-blind studies have shown that symptoms were not correlated with EMF exposure."
Ei siis löydy todisteita. Mutta sähköyliherkät ohiittavat tämän raportin. "WHO on väärässä. Minä olen sairas. Tiedän sen."
Sen sijaan, että pitää pitämällä todistaa sähköaaltojen olevan syy sairauteen, voisi keskittyä pohtimaan, mikä muu voisi aiheuttaa ongelman, varsinkin kun itseään huomattavasti viisaammat tiedemiehet eivät usko sähkön olevan syypää.Otetaanpa kaksi kannullista vettä. Lisätään toiseen lusikallinen sitruunamehua. Sitten otetaan kymmenen koekaniinia, jotka väittävät tunnistavansa sitruunamehulla maustetun veden eri makuiseksi kuin pelkän veden.
Koekaniineille näytetään (huom näytetään) kumpaakin kannua ja pyydetään merkitsemään kummassa on sitruunalla maustettua mehua ja kummassa pelkkää vettä. Tulosten mukaan jotkut merkkasivat oikein, mutta toisella kerralla oikein tunnistaneiden määrä väheni ja tarkkojen testien jälkeen tultiin siihen tulokseen etteivät tutkittavat kyenneet arvausta paremmin sanomaan kummassa kannussa on pelkkää vettä ja kummassa kannussa sitruunalla maustettua vettä.
Näinhän ne itseään huomattavasti viisaammat tiedemiehet olivat tuota sähköyliherkkyyttä tutkineet. Voi moni itseään viisaampi tiedemies panna päänsä pensaaseen kun jossakin vaiheessa tulevaisuudessa havaitsee mitä on tullut tutkittua, ja miten. - sumppi-1
HaraldHarmaa kirjoitti:
Sen sijaan, että pitää pitämällä todistaa sähköaaltojen olevan syy sairauteen, voisi keskittyä pohtimaan, mikä muu voisi aiheuttaa ongelman, varsinkin kun itseään huomattavasti viisaammat tiedemiehet eivät usko sähkön olevan syypää.Ei siis löydy todisteita, ja sillä selvä. Jos niin sanot. Oletko WHO?
Sähköallergikko saa päälleen pahemman huuhaan leiman kuin lentävän lautasen bongannut. Näin siksi, että netissä voi lukea "tosia" kertomuksia ufoista. Ja sillä selvä.
Itselläni ei ole sähköallergiaa ja sellainen olisikin työni kannalta tuhoisaa. Silti kukaan sähköallergian KIISTÄVÄ ei ole onnistunut minua vakuuttamaan kannassaan. Sähköallergiseksi itseään väittävä voi olla silti vaikka kuinka tehokas töissä, siis muualla kuin kenttävaikutusten alueella. Tämä sille joka syyttää työnvieroksujiksi. Se joka suoraa päätä väittää höyrypäiseksi syyllistyy käytännössä kunnianloukkaukseen.
- kännystä oireita
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2073480
Miljonääri kärsii säteilyallergiasta
03.04.2010
"- Se pistää korvaa kuin iskisi naulalla päähän. Ihoni ei pelkästään punoita, kirvele ja kuumota, vaan saan myös nokkostyyppistä ihottumaa, kertoo Nurminen Helsingin Sanomissa."
Elikkä HS 03.04.2010 tuo artikkeli. IS:ssä vain lyhyt uutinen.
Myös Gro Harlem Brundtland kertoi YK:ssa työskennellessään omasta sähköyliherkkyydestään.
Hän sai migreenin, jos huoneessa oli kännykkä auki - hänen ei tarvinnut nähdä/olla tietoinen siitä.
Tässä hänestä yleensä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Gro_Harlem_Brundtland - neuwonant
Sähköalergikon kannattaisi estää oman hermoston sähötoiminta ensin. Vaikkapa voimakkaalla magneetilla saa sähkövirrat aivoissa ja selkäytimessä pysähtymään. Sydämen rytminkin voisi laittaa aivan mekaaniseksi joloin sydän ei tarvitse sitä sähkövirtaa joka tulee sympaattisesta hermostosta sinne. Ei muuta kuin thorax kirurgi laittaa rinnanalle palkeentapaisen pumpun joka painaa rytmisesti sydäntä suppuun. Kaikki on sitten pelastettu. Ei sähöä enää haittaamassa ei omassa kropassa eikä muuallakaan kun pysyy kaukana kaupungista.
Minulla ei ole ollut mitään muuta sairautta kun astma lievä sellainen.OLen aktiivinen ,liikun,juoksen airobick ym,ja sosiaalinen puhelias nainen.Viimesyksynä päätettiin mieheni kans että ostetaan makuuhuoneen sängynpäähän tv,niin saadaan vielä katsoa telkkaria sängystä.Televisio on sängynpäässä kattossa.Siinä on ollu kokoajan valmius-meinaan punainen valo,kaukoohjain sängypäässä.
Sähköallergiasta en ole kuullut koskaan kuin nimen ja luullut etse on sähkämiesten jotain yliherkkyyttä.
-Mutta olen ihmetellyt ja kelannut kun myöhäissyksystä olen alkanut heräillä yöllä ei oikeestaan kipeäkään unta ei taho enää saada ottaa muutaman tunnin ennenkun nukkuu taas,nihkeä iho ja vähän pistelee ihoa..En todellakaan ole aavistanut tällaista ennenkun katoin suomentelekasta sähköallergiasta kertovan ohjelman,ja nyt tästä koneelta tästä sairaudesta.
Samalla aloin kerrata syksyä ja muistin että joitain viikkoja TV laitosta aloin heräillä ilman mitään syytä.
Vein viikko sitte Tv:n pois makkarista ,,JA TÄMÄ ON TAIVAHAN TOSI . .Ja jo parinpäivän päästä olen alkanut ukkua hyvin ja ARVATKAA miten paljon paremmin voin ja jaksan töissä ja vapaalla hyvän yöunen jälkeen..Kaikki kyllä täsmää tohon yliherkkyyteen.Asun Tukholmassa et sähköä on kyllä paljon ympärillä- Toipunut
Mietittäväksi sähköallergikot: Käytättekö kortisonia ?
Itselläni Depo-Medrol-injektion jälkeen ilmeni, etten voinut istua koneella, tv:stäkin piti pysyä etäänpänä. Kaulalla alkoi tuntua hyvin epämiellyttävältä. Nyt kun injektiosta on aikaa jo vuoden verran, en tunne enää tätä oiretta.
Onhan ko. ampulissa tietysti muutakin kuin kortisonia. En ole selvitellyt asiaa -jos vaikka säilöntäaineena elohopeaa ??
En ottanut edes "sikapiikkiä" tämän vuoksi.
Olen ymmärtänyt, että Carnosin ja C-vitamiini poistavat näitä myrkkyjä elimistöstä.
ps. amerikkalaistutkimus suosittelee, ettei ainakaan lastenhuoneisiin/nukkumatiloihin sijoitettaisi
minkäänlaisia sähkölaitteita. - allergiasahko
Toipunut kirjoitti:
Mietittäväksi sähköallergikot: Käytättekö kortisonia ?
Itselläni Depo-Medrol-injektion jälkeen ilmeni, etten voinut istua koneella, tv:stäkin piti pysyä etäänpänä. Kaulalla alkoi tuntua hyvin epämiellyttävältä. Nyt kun injektiosta on aikaa jo vuoden verran, en tunne enää tätä oiretta.
Onhan ko. ampulissa tietysti muutakin kuin kortisonia. En ole selvitellyt asiaa -jos vaikka säilöntäaineena elohopeaa ??
En ottanut edes "sikapiikkiä" tämän vuoksi.
Olen ymmärtänyt, että Carnosin ja C-vitamiini poistavat näitä myrkkyjä elimistöstä.
ps. amerikkalaistutkimus suosittelee, ettei ainakaan lastenhuoneisiin/nukkumatiloihin sijoitettaisi
minkäänlaisia sähkölaitteita.Kortisoni asiaan en osaa sanoa mitään, mutta tuohon ps. juttuun vähän. Sähkölaitteissa ei yleensä ole sähköä, vaan hyvä maadoitus. Sen sijaan keinokuidut synnyttävät suuriakin sähköjä, eli jännite kasvaa kymmeniin, jopa satoihin tuhansiin voltteihin keinokuituisten vaatteiden vuoksi jos ne liikkuvat. Lapsethan liikkuvat paljon, joten jännitteitä syntyy ja sähkölaitteiden hyvä maadoitus luo suuret kentät ihmisen ympärille. Lapsille turvallinen ympäristö ei sisällä muovituotteita eikä keinokuituisia vaatteita päällä eikä sängyssä. Puu on hyvä ja turvallinen sähköallergian kannalta huonekaluissa.
Vaikka jännitteet ovat suuria, energia on kuitenkin pieni, joten suoraa sähköiskun vaaraa näistä keinokuituista tai muovituotteista ei synny. Mutta mitä muuta vaaraa ne aiheuttavat, sitä kannattaisi tutkia.
Sähköallergiakeskustelussa ollaan vielä aika paljon harhateillä kun kuvitellaan sähkölämmityspattereiden tai vastaavien olevan oireiden aiheuttajia. Näin ei ole, se sähkö löytyy nyky-yhteiskunnan muovien käytöstä, joka synnyttää joka puolelle staattista sähköä (eli sitä kun riisut puseron peilin edessä ja se salamoi ja ritisee).
Suuret jännitteet lisäävät myös riskiä sairastua syöpään, joku voisi tutkia kuinka paljon joka puolella ympärillämme olevien muovituotteiden suuret jännitteet ovat lisänneet ihmisten sairastumista syöpään. - Sähköä ilmassa
allergiasahko kirjoitti:
Kortisoni asiaan en osaa sanoa mitään, mutta tuohon ps. juttuun vähän. Sähkölaitteissa ei yleensä ole sähköä, vaan hyvä maadoitus. Sen sijaan keinokuidut synnyttävät suuriakin sähköjä, eli jännite kasvaa kymmeniin, jopa satoihin tuhansiin voltteihin keinokuituisten vaatteiden vuoksi jos ne liikkuvat. Lapsethan liikkuvat paljon, joten jännitteitä syntyy ja sähkölaitteiden hyvä maadoitus luo suuret kentät ihmisen ympärille. Lapsille turvallinen ympäristö ei sisällä muovituotteita eikä keinokuituisia vaatteita päällä eikä sängyssä. Puu on hyvä ja turvallinen sähköallergian kannalta huonekaluissa.
Vaikka jännitteet ovat suuria, energia on kuitenkin pieni, joten suoraa sähköiskun vaaraa näistä keinokuituista tai muovituotteista ei synny. Mutta mitä muuta vaaraa ne aiheuttavat, sitä kannattaisi tutkia.
Sähköallergiakeskustelussa ollaan vielä aika paljon harhateillä kun kuvitellaan sähkölämmityspattereiden tai vastaavien olevan oireiden aiheuttajia. Näin ei ole, se sähkö löytyy nyky-yhteiskunnan muovien käytöstä, joka synnyttää joka puolelle staattista sähköä (eli sitä kun riisut puseron peilin edessä ja se salamoi ja ritisee).
Suuret jännitteet lisäävät myös riskiä sairastua syöpään, joku voisi tutkia kuinka paljon joka puolella ympärillämme olevien muovituotteiden suuret jännitteet ovat lisänneet ihmisten sairastumista syöpään.Juuuu varmaan näin on. Tänne meillekin kun tuli 3G verkko
käyttöön minullakin räjähti kemikaali ja kaikki muut herkkyydet
ihan omaan luokkaansa. Tälläkin paikkakunnalla kävi ambulanssi ralli
kaksi viikkoa niin ettei koskaan aiemmin. Ilmeisesti niitä huonosti
voivia oli muitakin kuin minä.
Tästä löytyy tutkitua tietoa mm. soluvaikutuksista ym. terveysvaikutuksista. Esim. bioinitiative.org kertoo aiheesta lisää.
Itse kun olen saanut säteilyn määrän mahdollisimman pieneksi niin
elimistö hiljalleen toipuu ja allergisuus ja unihäiriöt vähenee huomattavasti.
Sitä vauhtia kun on langaton teknologiakin lisääntynyt niin on nämä kyseiset herkistymisetkin lisääntynyt.
Se on vain harva kellä on aikaa , rahaa ja muita seikkoja jotka tukevat sitä että ottaa asiasta selvää
ja voisi kokeilla omakohtaisesti saako helpotusta oireisiin joihin lääketieteestä ei apua eikä ratkaisua
tunnu löytyvän. Mainittakoon että aiemmin esim. Helsinkissä tai Lahdessa käytyäni niin vuorokauden kuluessa yliherkyydet ja univaikeudet oli pahimmillaan, meni noin kolme vuorokautta kotona ollessa
kun alkoi helpottaa. Ja kun alkoi 3G toimia täällä niin ei tarvinnut enää mennä "hakemaan" herkistymistä
muualta. Kun soitin säteilyturva keskukseen ja kerroin silloisesta hyvin vaikeasta tilanteestani kunn ei
meinannut mitään pystyä syömään tulematta sairaaksi muut vaivat päälle, niin sieltä antoivat yhden
Espoolaisen firman numeron josta neuvoivat kysymään neuvoja suojautumiseen. Ja sainkin niitä sieltä ja
apuakin oli että jotenkuten pärjäsin. Mutta se oli kuin lotto voitto kun tähän taloon uusittiin ikkunat.
Ne olivat ns. selektiivilasit ,niinkuin ne yleensä nykyään ovatkin. Niistä oli minulle todella paljon hyötyä.
Olen noin 80% paremmassa kunnossa kuin aiemmin. Joutuessani altistamaan itseäni tälle mainitulle asialle
oireet kyllä tulevat niinkuin ennenkin. Haju- kemikaali- ruoka- herkkyydet. Semmoisille aineille joille en ole koskaan ollut herkistynyt. Oireet olivat niin pahoja jotta lääkäri sanoi " että huonompi juttu kun asut
yksin ei ole ketään joka soittais sulle apua ". Tuo kertoo että olen todella KÄRSINYT - elohopea1
allergiasahko kirjoitti:
Kortisoni asiaan en osaa sanoa mitään, mutta tuohon ps. juttuun vähän. Sähkölaitteissa ei yleensä ole sähköä, vaan hyvä maadoitus. Sen sijaan keinokuidut synnyttävät suuriakin sähköjä, eli jännite kasvaa kymmeniin, jopa satoihin tuhansiin voltteihin keinokuituisten vaatteiden vuoksi jos ne liikkuvat. Lapsethan liikkuvat paljon, joten jännitteitä syntyy ja sähkölaitteiden hyvä maadoitus luo suuret kentät ihmisen ympärille. Lapsille turvallinen ympäristö ei sisällä muovituotteita eikä keinokuituisia vaatteita päällä eikä sängyssä. Puu on hyvä ja turvallinen sähköallergian kannalta huonekaluissa.
Suuret jännitteet lisäävät myös riskiä sairastua syöpään, joku voisi tutkia kuinka paljon joka puolella ympärillämme olevien muovituotteiden suuret jännitteet ovat lisänneet ihmisten sairastumista syöpään.Sairastuttuani sähköallerkgiaan oli poistettava paljon vaatteita ja tavaraa kodistani,tosi saneeraus.
Korutkin ympäriltäni lähti. Oli kysymys vain siitä, kuinka saan itselleni jonkunlaisen tasapainon ja kykenen töihini. - Antenniosasto
Sähköä ilmassa kirjoitti:
Juuuu varmaan näin on. Tänne meillekin kun tuli 3G verkko
käyttöön minullakin räjähti kemikaali ja kaikki muut herkkyydet
ihan omaan luokkaansa. Tälläkin paikkakunnalla kävi ambulanssi ralli
kaksi viikkoa niin ettei koskaan aiemmin. Ilmeisesti niitä huonosti
voivia oli muitakin kuin minä.
Tästä löytyy tutkitua tietoa mm. soluvaikutuksista ym. terveysvaikutuksista. Esim. bioinitiative.org kertoo aiheesta lisää.
Itse kun olen saanut säteilyn määrän mahdollisimman pieneksi niin
elimistö hiljalleen toipuu ja allergisuus ja unihäiriöt vähenee huomattavasti.
Sitä vauhtia kun on langaton teknologiakin lisääntynyt niin on nämä kyseiset herkistymisetkin lisääntynyt.
Se on vain harva kellä on aikaa , rahaa ja muita seikkoja jotka tukevat sitä että ottaa asiasta selvää
ja voisi kokeilla omakohtaisesti saako helpotusta oireisiin joihin lääketieteestä ei apua eikä ratkaisua
tunnu löytyvän. Mainittakoon että aiemmin esim. Helsinkissä tai Lahdessa käytyäni niin vuorokauden kuluessa yliherkyydet ja univaikeudet oli pahimmillaan, meni noin kolme vuorokautta kotona ollessa
kun alkoi helpottaa. Ja kun alkoi 3G toimia täällä niin ei tarvinnut enää mennä "hakemaan" herkistymistä
muualta. Kun soitin säteilyturva keskukseen ja kerroin silloisesta hyvin vaikeasta tilanteestani kunn ei
meinannut mitään pystyä syömään tulematta sairaaksi muut vaivat päälle, niin sieltä antoivat yhden
Espoolaisen firman numeron josta neuvoivat kysymään neuvoja suojautumiseen. Ja sainkin niitä sieltä ja
apuakin oli että jotenkuten pärjäsin. Mutta se oli kuin lotto voitto kun tähän taloon uusittiin ikkunat.
Ne olivat ns. selektiivilasit ,niinkuin ne yleensä nykyään ovatkin. Niistä oli minulle todella paljon hyötyä.
Olen noin 80% paremmassa kunnossa kuin aiemmin. Joutuessani altistamaan itseäni tälle mainitulle asialle
oireet kyllä tulevat niinkuin ennenkin. Haju- kemikaali- ruoka- herkkyydet. Semmoisille aineille joille en ole koskaan ollut herkistynyt. Oireet olivat niin pahoja jotta lääkäri sanoi " että huonompi juttu kun asut
yksin ei ole ketään joka soittais sulle apua ". Tuo kertoo että olen todella KÄRSINYT4G verkko satakertaistaa säteilyn. Kannattaa katsoa kuuluvuukarttoja!
- jöbbe
Oon kärsinyt voimakkaista ja selvistä oireista digitaalisen mikroaaltotekniikan (kännykät, wi-fi, jne.) kohta kolme vuotta. Jos on pakko käyttää kännykkää tai olla lähetysten kännykällä nettiä käyttävän hlön kanssa, ajattelutoiminta menee puuroksi loppupäivän ajaksi. Ei ole yksinkertaisesti voimia ajatella mitään. Istuu tyhjänä paikallaan eikä jaksaisi tehdä mitään. Tulee myös hirveä migreeni ja huimausta.
Tässä nyt vaan erotellaan porukka, joka kestää tai ei kestä kyseistä tekniikkaa. Ei ole mitään syytä olettaa, että ongelmaan tulisi kiinnostusta tai apua. Kyseessä on tekniikat, jotka parantavat elämänlaatua suurimmalla osalla - ketään ei kiinnosta, jos muutama friikki sairastuu. Asia kuitataan virheasennoista tai psyyken heikkouksista johtuvaksi ja kaikki voivat elää onnellisina elämänsä loppuun. Olen tähän asti elänyt kaksoiselämää niin, että en ole kertonut ongelmista kenellekään. Hoitoja ei ole joka tapauksessa tarjolla, eikä mielenvikaisen maine nyt ainakaan helpottaisi tilannetta. Pitää vain jatkaa hätävalheiden keksimistä: olen kuumeessa / kännissä / tms. Valitettavasti silmukka kiristyy kaulassa koko ajan tämän asian kanssa kun oireet näyttävät kehittyvän pahemmiksi.- kän kän
Mulla on tullut kähnnykästä ihottumaläikkä vasempaan reiteen etutaskun kohdalle ja nyt kokeeksi pidin kännykkää oikeassa taskussa. Kuinka ollakkaan parin viikon altistuksen jälkeen oikeaankin reiteen ilmestyi ihottumaläikkä. Eli kännykkä aiheuttaa oireita, mulla on samanlaiset polttomerkit reisissä taskujen kohalla kummassakin jalassa. Ja muuta syytä ei ole kuin känny, jota olen pitänyt taskussa. Ja pitkien puhelujen jälkeen korva punottaa ja kaula. En enää itse juurikaan soittele, kuin pakolliset.
- Energianpäästölamppu
http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Kotimaa/1194681805264/artikkeli/halpa energiansaastolamppu voi sytyttaa kotisi palamaan.html
"Tutkija Mikko Ahonen Tampereen yliopistosta toteaa, että halvat energiasäästölamput tuottavat paljon iholle vaarallista UV-säteilyä, sillä lampuissa ei ole suodattimia tai suojaavia kaksoiskuoria. Lisäksi lamput tuottavat noin 100 hertsin taajuudella sähkömagneettisia pulsseja, joiden on havaittu aiheuttavan osalle ihmisistä päänsärkyä ja väsymystä." - Taajuudet 72Hz
Itselläni sähköalleria puhkesi tietokoneiden parissa. Olen koulutukseltani tietotekniikka-mekaanikko, nyttemmin datanomi.
Koko homma alkoi kun Nokian 447W monitori tuotti ns. auringonpaisteen yläkeholle aiheuttaen ihon palamisen. Monitorin lähellä oleva hiirikäsi ja rintakehä ja kasvot paloivat. Iho ei ulkoisesti ollut palanut vaan säteily menee ihon läpi kudoksiin. Pistelevä ja palanut iho on tunne jonka kokee silloin. Monitori poistui käytöstä liian myöhään. En tiennyt mitä tehdä ja hakeuduin hoitoon ja oirekuvaksi määriteltiin paranoidinen skitsofrenia.
Olen kaukana putki televisioista ja monitoreista, mutta muistutus jälleen tuli kun sain asennettavaksi vanhan koneen jossa 72Hz monitori Hyundai. Kasvot ja rintakehä paloi tunnissa. Kaikille jotka eivät tunne ilmiötä ja vitsailevat sen kanssa, eivät kannata taudista leikkiä laskea.
Oirekuvan skitsofrenia syntyyn vaikutti siis korkataajuuksinen säteily. Metsässä en asu, mutta vältän putkitelevisioita, eri toten tietokone-putkinäyttöjä. - Hermot toimii sähköl
Parantaa kyetään bakteereilla!
.............
Mystinen yhtälö:
Kun limakalvot eivät ole kunnossa (ei löydy tärkeimmät Probiootti bakteerit), niin 1.0.immuunipuolustus ei ole kunnossa ja sekä 1.1.hermostollinen-, että 1.2.hormonaalinen-järjestelmä eivät ole kunnossa.
Ja kääntäen-
Kun limakalvot ovat kunnossa (löytyy tärkeimmät Probiootti bakteerit), niin 1.0.immuunipuolustus on kunnossa ja sekä 1.1.hermostollinen-, että 1.2.hormonaalinen-järjestelmä on kunnossa. ............
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Elamaa_yllapitavat_probiootti_bakteerit&homeantibiootti.html- 2.4Ghz OK.
Oikeastaan kiperin kysymys, miksei tehdä oikeasti kaksois-sokko testejä sähköallergian tutkimiseksi?
kunhan tulos edes 5% keskeltä poikkeaisi sähkön hyväksi uskoisin sähköallergiaan.
Myöskin käytetyt suojautumis keinot eivät pidä mitenkään LF kenttiä.
Tämä oikeiden testejen puuttuminen on käsittämätön asia. Tarvittavia laitteistoja on useta suomessa, niissä on ulkoisten signaalejen taso pienempi kuin ihmisen omien aivojen tuottamat sähkökentät. näillä laitteilla mitataan koskettamatta aivoissa tapahtuvaa sähköistätoimintaa.
- fobia vihaaja...
Jos useimmilla teistä on sitä ns. sähköallergiaa....taikka oikeastaan helvetinmoinen fobia (paitsi ''ehkä'' nuo elohopea ihmiset)
Niin tommonen tietsikka antaa aika lailla staattisuutta ja sähkökenttä aika suuri...
Niin eiks teidän pitäis JUST välttää tietokonetta eikä ruikuttaa sen takana teidän kutinan ja muiden valituksien kanssa? Ei oo mitään järkee altistaa itseään sähköön että saa oman mielipiteen taikka sairautenne kuuluviin nettiin...
Menkää nyt vaan sinne kellariin pistäkää foliota seiniin ja kiedo yks koko rulla oman päänne ympärille, lukitkaa kellarin ovi ja heittäkää sitä avainta kaivoon.... Niin säästytään monelta, ei työssäkäyviltä laiskottelijoista... kiitos...- sumppi-1
Fobia vihaaja (se on muuten yhdyssana): toisessa kappaleessa syyllistyt käytännössä kunnianloukkaukseen. Heikko suomen kielitaito voi lisäksi kieliä sivistymättömyydestä ja maailmankatsomuksesta mitä taustaa vasten voisi itse pysyä poissa netistä tai ainakin keskustelupalstoilta. Näin varsinkin kun ihmiset kysyvät apua ongelmiinsa ilmeisen tosissaan, vieläpä pyytäen asiallisia kommentteja. Vai unohditko jo tämän kymmenennen kommentin jälkeen? Tämän kirjoittaminen kävi nimimerkillä, omaasi voisit varmaan ylpeänä laittaa oman nimesi. Internet ei sittenkään kuuluisi jokaiikalle.
- elohopea1
fobia vihaaj.
Ei tässä työntekoa jätetä, etsitään apua ja sellainen työpaikka, missä kykenee työskentelemään. Vaikka lakaisemaan puistoja, Onhan varmasti vaikea uskoa sellaista, mitä ei itsellä vielä ole. Olen itsekin joku vuosi sitten ihmetellyt sähköallerkiahöpinöitä. Mutta nyt kun iselläni on helpompi hengitellä metsässä, kuin hississä. Kyllä jo yhden päivän ajan seuraamalla elämääni , voisi huomata sairauten.Niin rajut ovat oireeni.
http://www.youtube.com/watch?v=sQNhPb4vAlg
joo sähkö on sinistä ja sattuu.. savukin tulee tossa.
vai jumalako ton päätti teloittaa?- Antenniosasto
Äsken tuli Ruotsalainen dokumentti aiheesta. Kaikilla oli klassiset mielisairauden merkit ilmassa. Selittelyt oli päättömiä ja eivät perustuneet mihinkään faktaan.
Mielisairaita ennen kaikkea.- Sähkölover
Ei vitun aasit. Hakeutukaan psykiatriselle.
- asko55
http://alueportaali.net/ sisältää paljon keskustelua tästä aiheesta.
- Ali El-Man
Luin pikapikaa koko ketjun, kylläpäs olikin juttua ilman päätä tai häntää!!
Valtaosa näistä "sähköallergisista" onnistuu itse kumoamaan sairautensa aiheuttajan!
Allergiaa, luuloteltua tai ei voi olla muttei mikään edelläkuvatuista mitenkään sähkön kanssa voi olla tekemisissä.- Ai ei voi!!
Millä toimii hermostollinen järjestelmäsi? Polttoöljylläkö?
Ja home altistus voi olla limakalvojen 3tärkeimmän hyötybakteerin katoamisen takana, kuten joku aiemmin totesikin:
............jatkuu.
A. Probiootti=hyödyllinen/tarpeellinen bakteeri (mhb):
Meidän kaikkien yksimahaisten immuunipuolustuksen perusta on kolme tärkeintä; 1.L-a, 2.L-b ja 3.Bif bakteeria – oli sitten kyseessä aikuinen tai lapsi, mies tai nainen, kissa tai koira:
1.Lactobacillus acidophilus,
2.Lactobacillus bulgaricus ja
3.Bifidobacterium.
Mystinen yhtälö:
Kun limakalvot eivät ole kunnossa (ei löydy limakalvojen kolmea tärkeintä L-a, L-b ja Bif hyöty-bakteeria), niin:
1.0.immuunipuolustus ei ole kunnossa ja sekä
1.1.>>>>>>>>>hermostollinen-, että
1.2.hormonaalinen-järjestelmä eivät ole kunnossa.
Ja kääntäen-
Kun limakalvot ovat kunnossa (löytyy limakalvojen kolmea tärkeintä L-a, L-b ja Bif hyöty-bakteeria), niin:
1.0.immuunipuolustus on kunnossa ja sekä
1.1.>>>>>>>>hermostollinen-, että
1.2.hormonaalinen-järjestelmä ovat kunnossa. Jatkuu..........
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/mhb-kadonneiden-elamaa-yllapitavien-probiootti-bakteerienmhb-arvoitus-ja-homeiden-antibiootti/
- AliEl-man
Onkos meidän sähköallergikoille tullut joukkoparaneminen?
Itse muuten huomasin vuosi sitten olevani sähkökatkoallerginen !!! - Oire
Ihmiset jotka kärsivät sähköyliherkkyydestä ovat viisastuneet. Eivät enää lue turhaa keljuilua nettipalstoilta vaan hakevat asiallista apua muualta. Niin haen minäkin.
Asia on nyt entistäkin ajankohtaisempi 4G verkon ja jatkuvasti lisääntyvän altistuksen takia. - Monen_oireen_lähde
Meillä on monentyyppistä allergiaa, ruoka-, siitepöly-, huonepöly-, eläin-, ja nyt tätä sähköallergiaakin, joista etupäässä kärsitään. Vielä muutamia vuosia sitten jopa valtakunnan ykköslehdessä HS:ssa osattiin yhdistää lasten korvatulehdukset ja erityyppiset allergiatkin rokotusohjelman ikävänpuoleisiksi kylkiäisiksi. Nyt kun laumasuojasta on tullut elämää suurempi lääketieteellinen agenda, rokotehaitoista ei kärsittäne enää kuulla. Siispä kun sairaudet eivät voi johtua rokotteista, niille on keksittävä parempi syy, ja se on toisten kansalaisten rokottamattomuus. Laumasuojaoppi on erinomainen esimerkki siitä, kuinka vähän lääketieteessämme ollaan perillä mikrobeista, vaikka jo yli sadan vuoden ajan niitä vastaan on ahkerasti sodittu. Tällaista sodankäyntiä ihmiselimistö ei ole kestänyt, ja niinpä sairaudet ovat muuntuneet yhä oudommiksi. Rokotehaittojen lisääntyessä kiihtyvällä tahdilla lääkäreillä on ollut vaikeuksia pysyä mukana, ja nämä uudet oireilut onkin tulkittu hyvin nopeasti korvien väliseksi ongelmaksi.
Kiinalaisen lääketieteen koulutuksessa sähköallergiaa kuin myös muita allergioita käsitellään laajasti. Myöskään rokotteita ja niiden haittoja, toisin kuin vastaavassa länsimaisessa opinahjossa, ei koulutuksessa vieroksuta. Rokotteita uskalletaan tutkia välittömästi rokotetapahtuman jälkeen kuin myös niiden pitempiaikaista vaikutustapaa. - folioon_vaan
Ainakin osa totta..
- antennipää
Foliota, lisää foliota!
- magneetti-mies
Sähkömagneettiset kentät on mainittu yhtenä eri ympäristöyliherkkyytenä sosiaali- ja terveysministeriön nettisivuilla. Löytyy etsimällä stm.fi sivuilta ympäristöyliherkkyydet. Jotain tietoa sieltä löytyy, ainakin selvitystyötä tehdään.
Muissa maissa on jo virallinen diagnoosi. Täällä tullaan jälkijunassa vasta perässä. Että eipä ole mikään luulosairaus kyseessä, tosin sellaiseksi se mieluusti selitetään täällä takapajulassa. Jossa useat fyysiset ongelmat pyritään selittämään psykosomaattisina, syystä tai toisesta.Nämä voisi tutkia tuplasokkokokein erittäin helposti, että ovatko ne totta. Rakennetaan Faradayn häkki; metallirakennelma, joka estää ulkopuolisten sähkökenttien pääsyn häkin sisälle. Toisin sanoen kyseessä on sähköisesti täysin neutraali tila. Tämän häkin sisään laitetaan potilas ja laite, joka lähtettää sähkömagneettista säteilyä käynnistettäessä. Tätä laitetta kontrolloitaisiin häkin ulkopuolelta napilla, joka joko käynnistää laitteen tai ei satunnaisesti. Joka kerta kun laitteen käyttäjä painaa nappia, kysytään potilaalta tuntemukset, eli onko oireita, jotka kirjataan ylös. Tutkimuksen toisessa vaiheessa verrataan laitteesta saatuja logeja, eli ilmoituksia oliko kone todella päällä vai ei, potilaan ilmoituksiin oireista. Jos sähköallergia olisi todellinen, tulisi näiden vastata toisiaan.
Oireet toki ovat todellisia, mutta syy ei välttämättä väitetty.- Mitenlieneekään
YksiBioinformaatikko kirjoitti:
Nämä voisi tutkia tuplasokkokokein erittäin helposti, että ovatko ne totta. Rakennetaan Faradayn häkki; metallirakennelma, joka estää ulkopuolisten sähkökenttien pääsyn häkin sisälle. Toisin sanoen kyseessä on sähköisesti täysin neutraali tila. Tämän häkin sisään laitetaan potilas ja laite, joka lähtettää sähkömagneettista säteilyä käynnistettäessä. Tätä laitetta kontrolloitaisiin häkin ulkopuolelta napilla, joka joko käynnistää laitteen tai ei satunnaisesti. Joka kerta kun laitteen käyttäjä painaa nappia, kysytään potilaalta tuntemukset, eli onko oireita, jotka kirjataan ylös. Tutkimuksen toisessa vaiheessa verrataan laitteesta saatuja logeja, eli ilmoituksia oliko kone todella päällä vai ei, potilaan ilmoituksiin oireista. Jos sähköallergia olisi todellinen, tulisi näiden vastata toisiaan.
Oireet toki ovat todellisia, mutta syy ei välttämättä väitetty.Entä jos ei vaan tiedetä vielä kaikkea. Ihminen on itse energiakenttä, joka pystyy myös vaikuttamaan omaan kenttäänsä. Positiivinen ajattelu nostaa energioita, mutta onko perimmäinen syy vaikka mitokondrioiden vaurioitumisessa? Esim homealtistus vahingoittaa mitokondrioita. Ubikinonia suositellaan sairauksiin kuten parkinsoniin, fibromyalgiaan jne.
Tänne ei saa laittaa linkkiä, mutta googleta tämä:
Häkellyttavän monen taudin taustalla mitokondrioiden toimintahäiriö Mitenlieneekään kirjoitti:
Entä jos ei vaan tiedetä vielä kaikkea. Ihminen on itse energiakenttä, joka pystyy myös vaikuttamaan omaan kenttäänsä. Positiivinen ajattelu nostaa energioita, mutta onko perimmäinen syy vaikka mitokondrioiden vaurioitumisessa? Esim homealtistus vahingoittaa mitokondrioita. Ubikinonia suositellaan sairauksiin kuten parkinsoniin, fibromyalgiaan jne.
Häkellyttavän monen taudin taustalla mitokondrioiden toimintahäiriöSe on satavarmaa, ettei kaikkea tiedetä. Mutta se, ettei tiedetä jotain, ei tarkoita sitä, etteikö voitaisi osoittaa jonkin olevan aiheuttaja vai ei. Kuvailemani koe voisi osoittaa yksiselitteisesti onko sähköallergia todellinen vai ei. Riittävän monta toistoa ja riittävän monta koehenkilöä, niin satunnaisvaihtelu saadaan minimoitua ja ilmiön todellisuus varmistettua. Näin kaikki muutkin allergiat todennetaan.
Positiiviset ja negatiiviset energiatasot ovat tässä yhteydessä täyttä potaskaa. Näiden ei olla osoitettu olevan mitään muuta kuin pseudotieteellistä hömppää.
Mitokondrionaalisia sairauksia tunnetaan vaikka kuinka monia. Tämä ei ole mitään uutta. Taustalla on ollut aina jokin perinnöllinen muutos mitokondrionaalisessa perimässä. Näillä ei ole mitään tekemistä sähkökenttien taikka energioiden kanssa.- Tiedosta
Mitenlieneekään kirjoitti:
Entä jos ei vaan tiedetä vielä kaikkea. Ihminen on itse energiakenttä, joka pystyy myös vaikuttamaan omaan kenttäänsä. Positiivinen ajattelu nostaa energioita, mutta onko perimmäinen syy vaikka mitokondrioiden vaurioitumisessa? Esim homealtistus vahingoittaa mitokondrioita. Ubikinonia suositellaan sairauksiin kuten parkinsoniin, fibromyalgiaan jne.
Häkellyttavän monen taudin taustalla mitokondrioiden toimintahäiriöEikös se ole itsestään selvä, että kaikkea ei tiedetä!
Ollankohan siinä tiedon alkulähteillä, kun tutkimusten mukaan koululääketieteellä on vankkaa näyttöä se 13%? - Mitenlieneekään
Se on satavarmaa, ettei kaikkea tiedetä. Mutta se, ettei tiedetä jotain, ei tarkoita sitä, etteikö voitaisi osoittaa jonkin olevan aiheuttaja vai ei. Kuvailemani koe voisi osoittaa yksiselitteisesti onko sähköallergia todellinen vai ei. Riittävän monta toistoa ja riittävän monta koehenkilöä, niin satunnaisvaihtelu saadaan minimoitua ja ilmiön todellisuus varmistettua. Näin kaikki muutkin allergiat todennetaan.
Positiiviset ja negatiiviset energiatasot ovat tässä yhteydessä täyttä potaskaa. Näiden ei olla osoitettu olevan mitään muuta kuin pseudotieteellistä hömppää.
Mitokondrionaalisia sairauksia tunnetaan vaikka kuinka monia. Tämä ei ole mitään uutta. Taustalla on ollut aina jokin perinnöllinen muutos mitokondrionaalisessa perimässä. Näillä ei ole mitään tekemistä sähkökenttien taikka energioiden kanssa.Se tiedetään, että sinunkaltaiset ylimieliset jankkaajat ei tiedä mitään, kunhan pullistelevat.
Rasimus-Sahari kirjoittaa näin:
Kosteusvaurioituneista rakennuksista kerättyillä pölyillä ja aerosoleilla osoitettiin olevan myrkyllisiä vaikutuksia mitokondrioita kohtaan. Myrkyllisyys havaittiin sian siittiöiden liikkuvuutta mittaavalla kokeella. Näytteistä eristettiin myrkyllisiä bakteereja, joiden joukossa oli kolmea tunnettua mitokondriomyrkkyä (amylosiini, kereulidi ja valinomysiini) tuottavia kantoja. Osoitettiin myös, että ilmassa aerosolina oleva valinomysiini sekä rakennusmateriaaleista haihtuvat mitokondriomyrkylliset kemikaalit voidaan havaita sian siittiöiden avulla. Sian siittiöiden liikkuvuutta mittaavaa koetta voitaisiin siis hyödyntää seulontamenetelmänä sisäilmanäytteiden tutkimisessa.
Sisäilmasta ja elintarvikkeista eristettyjen Bacillus-lajien tuottaman mitokondrio-myrkyn, amylosiinin, todettiin vaikuttavan haitallisesti ihmisen immuunijärjestelmän soluihin: ihmisen primääristen makrofagien altistuminen nanomolaarisille amylosiinipitoisuuksille johti tulehdusreaktioita edistävien sytokiinien, interleukiini 1β:n ja interleukiini 18:n, vapautumiseen soluista. Amylosiini on ensimmäinen bakteeriperäinen kanavia muodostava ionoforinen myrkky, jolla tämä vaikutus on raportoitu. Alhaisten amylosiinimäärien osoitettiin aiheuttavan merkittävää annos-riippuvaista kaliumionien vuotoa somaattisista ihmissoluista sekä sian siittiöistä. Kaliumvuoto saattaa olla tekijä, joka laukaisee sytokiinien vapautumisen amylosiinille altistuneista makrofageista. Amylosiinin havaittiin myös estävän sienten ja bakteerien kasvua, mikä voi tarjota amylosiinin tuottajille kilpailuedun monimuotoisissa mikrobiyhteisöissä.
Tämän väitöskirjan tulokset osoittavat, että krooninen altistuminen sisäilman tai ruoan kautta pienille määrille itiöivien bakteerien tuottamia mitokondriomyrkkyjä saattaa olla yleisempää kuin tähän saakka on oletettu. Tämän kaltainen altistuminen voi olla yhteydessä länsimaiseen elämäntapaan liittyvien tautien, kuten diabeteksen, astman, allergioiden, sydän- ja verisuonitautien sekä hermostollisten häiriöiden, maailmanlaajuisesti kohonneeseen esiintyvyyteen. Kaikki tässä työssä tutkitut myrkyt ovat kuumuutta kestäviä ja itiöivien, ankaria ympäristöoloja kestävien bakteerien tuottamia, joten niiden läsnäolon ja säilymisen estäminen elintarvikkeissa tai sisätiloissa on haastavaa. Mitenlieneekään kirjoitti:
Se tiedetään, että sinunkaltaiset ylimieliset jankkaajat ei tiedä mitään, kunhan pullistelevat.
Rasimus-Sahari kirjoittaa näin:
Kosteusvaurioituneista rakennuksista kerättyillä pölyillä ja aerosoleilla osoitettiin olevan myrkyllisiä vaikutuksia mitokondrioita kohtaan. Myrkyllisyys havaittiin sian siittiöiden liikkuvuutta mittaavalla kokeella. Näytteistä eristettiin myrkyllisiä bakteereja, joiden joukossa oli kolmea tunnettua mitokondriomyrkkyä (amylosiini, kereulidi ja valinomysiini) tuottavia kantoja. Osoitettiin myös, että ilmassa aerosolina oleva valinomysiini sekä rakennusmateriaaleista haihtuvat mitokondriomyrkylliset kemikaalit voidaan havaita sian siittiöiden avulla. Sian siittiöiden liikkuvuutta mittaavaa koetta voitaisiin siis hyödyntää seulontamenetelmänä sisäilmanäytteiden tutkimisessa.
Sisäilmasta ja elintarvikkeista eristettyjen Bacillus-lajien tuottaman mitokondrio-myrkyn, amylosiinin, todettiin vaikuttavan haitallisesti ihmisen immuunijärjestelmän soluihin: ihmisen primääristen makrofagien altistuminen nanomolaarisille amylosiinipitoisuuksille johti tulehdusreaktioita edistävien sytokiinien, interleukiini 1β:n ja interleukiini 18:n, vapautumiseen soluista. Amylosiini on ensimmäinen bakteeriperäinen kanavia muodostava ionoforinen myrkky, jolla tämä vaikutus on raportoitu. Alhaisten amylosiinimäärien osoitettiin aiheuttavan merkittävää annos-riippuvaista kaliumionien vuotoa somaattisista ihmissoluista sekä sian siittiöistä. Kaliumvuoto saattaa olla tekijä, joka laukaisee sytokiinien vapautumisen amylosiinille altistuneista makrofageista. Amylosiinin havaittiin myös estävän sienten ja bakteerien kasvua, mikä voi tarjota amylosiinin tuottajille kilpailuedun monimuotoisissa mikrobiyhteisöissä.
Tämän väitöskirjan tulokset osoittavat, että krooninen altistuminen sisäilman tai ruoan kautta pienille määrille itiöivien bakteerien tuottamia mitokondriomyrkkyjä saattaa olla yleisempää kuin tähän saakka on oletettu. Tämän kaltainen altistuminen voi olla yhteydessä länsimaiseen elämäntapaan liittyvien tautien, kuten diabeteksen, astman, allergioiden, sydän- ja verisuonitautien sekä hermostollisten häiriöiden, maailmanlaajuisesti kohonneeseen esiintyvyyteen. Kaikki tässä työssä tutkitut myrkyt ovat kuumuutta kestäviä ja itiöivien, ankaria ympäristöoloja kestävien bakteerien tuottamia, joten niiden läsnäolon ja säilymisen estäminen elintarvikkeissa tai sisätiloissa on haastavaa.Miksi tämä meni näin vihamieliseksi?
Mitä sinä uskot, että tämä lainaamasi teksti todistaa sähköallergiasta tai positiivisista tai negatiivisista energioista? Tutkimus siis osoittaa, että Bacillus-lajiin kuuluvat bakteerit erittävät mitokondrioille myrkyllisiä aineita, joiden on nyt osoitettu liittyvän tiettyjen sairausksien, kuten allergioiden, korkeampaan esiintyvyyteen. Nämä myrkyt siis vahingoittavat ensinnäkin mitokondrioita, ja toisekseen immuunipuolustusta. Tällä tutkimuksella ei ole mitään tekemistä sähköallergian kanssa.- Mitenlieneekään.1
Miksi tämä meni näin vihamieliseksi?
Mitä sinä uskot, että tämä lainaamasi teksti todistaa sähköallergiasta tai positiivisista tai negatiivisista energioista? Tutkimus siis osoittaa, että Bacillus-lajiin kuuluvat bakteerit erittävät mitokondrioille myrkyllisiä aineita, joiden on nyt osoitettu liittyvän tiettyjen sairausksien, kuten allergioiden, korkeampaan esiintyvyyteen. Nämä myrkyt siis vahingoittavat ensinnäkin mitokondrioita, ja toisekseen immuunipuolustusta. Tällä tutkimuksella ei ole mitään tekemistä sähköallergian kanssa.Sähköallergia on yksi ympäristöyliherkkyyden muoto. Homealtistus voi johtaa monenlaiseen yliherkkyyteen. Positiivisesta energiasta, eli itselleen ja omalle limbiselle järjestelmälleen lempeästä juttelusta puhuu nämä DNRS menetelmän kannattajat, eli ei ole minun keksintö.
Väität, että sairauteen tarvitaan perinnöllinen muutos mitokondrioissa. Ei tarvita em. väitöksen mukaan. Mitenlieneekään.1 kirjoitti:
Sähköallergia on yksi ympäristöyliherkkyyden muoto. Homealtistus voi johtaa monenlaiseen yliherkkyyteen. Positiivisesta energiasta, eli itselleen ja omalle limbiselle järjestelmälleen lempeästä juttelusta puhuu nämä DNRS menetelmän kannattajat, eli ei ole minun keksintö.
Väität, että sairauteen tarvitaan perinnöllinen muutos mitokondrioissa. Ei tarvita em. väitöksen mukaan.Olet jo selittämässä mahdollista mekanismia sähköallergian muodostumiselle, vaikka minä vasta yritän ehdottaa menetelmää, jolla voitaisiin tutkia, että onko koko sähköallergia edes todellinen. Ensin on selvitettävä, että onko olemassa sähköallergiaa, johon ehdottamani menetelmä pitäisi olla täysin pätevä. Jos on, voidaan keskustella siitä, että mikä tätä aiheuttaa.
On merkityksetöntä, että onko väittämät positiivisen energian vaikutuksesta sinun tai jonkun toisen keksintöä. Toit asian esille osoittamatta, että tällä olisi mitään perustaa todellisuudessa.
Tämä väittämäni oli siis virheellinen, ja vedän sen takaisin. Tarkempi olisi ollut, että useimmissa vakavissa mitokondrioperäisissä sairauksissa on taustalla perimällinen muutos. Väitöskirja ei tosin tee väittämää, että mainittujen sairauksien taustalla olisi minkäänlaiset muutokset mitokondrioissa, ainoastaan altistuminen mitokondrio-myrkyille, joka aiheuttaa sytokiinien vapautumisen makrofaageissa. Nämä aiheuttavat tulehdusreaktion, joka yliherkässä immuunipuolustuksessa ilmenee mm. allergioina.
- PelkkääHuuhaata
Tätä on testattu taas uudestaan vuonna 2017. Testattavat eivät reagoi sähköön:
Effects of personalised exposure on self-rated electromagnetic hypersensitivity and sensibility – A double-blind randomised controlled trial:
"42 persons participated, mean age was 55 years (range 29–78), 76% were women. During double-blind testing, no participant was able to correctly identify when they were being exposed better than chance. There were no statistically significant differences in the self-reported level of EHS at follow-up compared to baseline, but during follow-up participants reported reduced certainty in reacting within minutes to exposure and reported significantly fewer symptoms compared to baseline."- Anonyymi
Miksi kirjoittelet tuollaisia epämieluisia tosiasioita? Minun pitää saada luulosairastaa!
- Joopajoojoo
Sähköallergia on ihan täyttä huuhaata. Et VOI olla sähkölle allerginen. Eöimiatössäsi kulkee sähköimpulsseja hermostossa ja aivoissa. Miettikää ny vähä
- Mietinnöt
Ossaakkoha ite miettiä yhtäään?
- KRK
Tervehdys. Kyllä semmoinen on olemassa. Olen hoitanut erilaisia asiakkaita ja sähkö allergiassa saanut hyviä tuloksia aikaiseksi. Monellakin on ajatuksia toisen mainitessa ,että se on jokin vika päässä. koska kaikki eivät halua ymmärtää ,että on olemassa ihmisiä herkempiä ja vähemmän herkempiä. Kaikki lääkkeet joita tarjotaan ko, tilaan ovat turhia kemikaaleja. . samoin kuin Psoriasis. yleisesti on luulolla että se on elinikäinen sairaus. Olen tavoitettavissa 044 943 66 47 Kai Kukkonen. Helsinki. voit soittaa. jos on kysyttävää. Pidän puhe iltoja erilaisista mieln käsittely tavoista ja traumojen poistoista ja elämästä,avioerosta selviämisestä syövästä selviämisestä ym.
- Anonyymi
Itse olen varmaansähkölle herkistynyt koska saan pitkiä kiputiloja ja lähes poissaolokohtauksia kun esim. yritän opiskella katossa roikkuvan _päällä_ olevan lampun valossa. Toisaalta kun hehkulamppu ei ole päällä niin oireita ei esiinny samassa mittakaavassa.
Toisekseen jos pidän patteria liian kovalla hermostoani alkaa poltella ja polte heikkenee vasta kun laitan patterin pienemmälle tai kokonaan pois päältä.
Helppohan se on kieltää tällaisten ilmiöiden olemassaolo jos ei ole itsellä mitään kokemuksia tällaisista tuntemuksista, ihmiset ovat niin empatiakyvyttömiä ja tunnekylmiä. Sanotaan vain että on psykologista ja pään sisällä koko juttu. Oli miten jokatapauksessa tunnen nuo oireet kaikessa konkreettisuudessaan eikä kenenkään skeptisyys tai tieteen tietämättömyys &kädettömyys niitä pysty kieltämään - Anonyymi
Ihmisen mielikuvitus saa aikaan mielenkiintoisia oireita. Sähköyliherkkyyttä ei ole kuitenkaan olemassa, psykiatrilta voi saada apua luulotautiin.
- Anonyymi
Ettei homma menisi pelkäksi eipäs-juupas -väittelyksi, niin kannattaa vilkaista millaisia tutkimuksia älylaitteiden säteilyn vaikutuksista on tehty:
https://sateilytieto.fi/ - Anonyymi
Sähköallergia syntyy seuraavasti:
-altistut homeille. Homemyrkyt vaurioittavat hermostoa. Tekevät ihan fyysistä vauriota mikä näkyy esim. mikroskoopissa. Käytännössä hermoimpulssien kulku vaikeutuu. Tulee moninaisia neurologisia oireita ja ihminen herkistyy kaikenlaiselle mikä vähänkin horjuttaa elimistön tasapainoa. Tätä tilaa homealtistuksessa voi yrittää akuutisti korjata välttämällä sokeria (= on itse huonompi kasvualusta sienille, homeille yms.) sekä juomalla merisuolavettä (=hermoimpulssit toimii paremmin kun elimistön omat "sähkojohdot" toimii paremmin)
Kun tuolla homeessa sitten ollaan eikä lähdetä pois, niin jo pelkkä sähkö/magneettikenttä saa aikaan oireita kun se vaikuttaa hermoimpulssien kulkuun. Vaurioitunut hermosto toimii huonosti.
Eli sähköallergian estää parhaiten kun ei ole homeisissa tiloissa.
Hermosto ym. uusiutuu hiljalleen vuosien kuluessa. Sähköallergiasta voi toipua kun välttelee homeisia tiloja.
Vaikka virallinen käypähoito hehkuttaa siedätystä, niin se on täyttä sontaa koko hoito. Homeeton ympäristö, siitä se alkaa.
Toki homeet aiheuttaa muutakin, mutta tässä sähköallergia osuus.- Anonyymi
Ja mistäs sitten tulee arkielämän suurimmat homepäästöt? Muovimatto betonin päällä, on pääsääntöisesti homeessa. Monet 70-luvun lattiarakenteet, kuten villaeristeiset lattiat ovat pahoja. Samoin lähes kaikki noin 2000 lukua vanhemmat asuinkayttöön otetut kellarit ovat homeessa rakennustapansa vuoksi. monet muut asiat.
Entäs sitten hyvät materiaalit? Laatta ja lattiaan liimattu mosaiikkiparketti kerrostalossa joka ei ole maantasossa, on hyvä. Maalattu seinä on hyvä.
Entäs suurimmat sähköpäästöt?
-wlan tukiasema sille puolelle taloa, jossa ei oleskella.
-Kaikki ylimääräiset wlan ja bluetooth laitteet pois käytöstä.
-Tietokoneelle useamman metrin verkkojohto. Ei käytetä langatonta internetiä.
-puhelin 2 metrin päähän yöksi
-korkeäjännite sähkölinja riittävän kaukana
- Anonyymi
Olen huomannut7-8v käytöshäiriötä ja vanhemmin10-+fyysisiäja vanhempana tajusin melkein kaiken olevan.
- Anonyymi
Miettikääpä mitä tekee mri-varjoaine gadolium, raskasmetallia. Tai hormonienpuutos 40+ ihmisillä. Jodivarjoaineet ovat munuaistoksisia, samoin gadoliumkin. Gadolium on etenkin hermosto toksista.
N77 - Anonyymi
Tampereen sähkölaitoksella ongelma on vakava. Viimeisiä rahoja sinne ei kannata antaa lainkaqn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1404441- 922109
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap152071Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi741868Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541522Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1421522VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu1041385- 751316
- 1001273
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1201109